Ano, ano, stále jsme v New Yorku. Mám z něj fotek opravdu hodně a tak je reportáž důkladně dokumentovaná. Kdo ví, kdy se zase naskytne příležitost se tam podívat.. Blog No. 21:

VELKÝ VÝLET DO NEW YORKU - část II.

sobota, 5. týden
Postupně se propracováváme frontou k pokladnám a pak nahoru, doufajíce, že slunce bude milosrdné a ještě trocha atmosféry jeho vyloupnutí do nového dne na nás zbyde.

Napřed to vypadá, že máme smůlu. Nad NY se vznáší lehký opar a po sluníčku není ani stopy.
Pohled na Emipre state building:
image

Leč sluníčko nezklame a nakonec se zpoza mlžné peřiny přecejen vykulí, ačkoli opar částečně zůstává. Atmosféra města je ale rázem proměněna.
image

Top of the Top of the Rock nabízí nekonečné množství výhledů. Z některých byste ani nepoznali, že se jedná o New York.
image

Pohled přes část zálivu směrem k New Jersey.
image

Slunečním světlem zalévaný dolní Manhattan:
image

Rozestavěné mrakodrapy místy připomínají krabice lega...
image

Central park a přilehlé ulice se také probouzí.
image

Mozaika s odrazy slunce.
image

V New Yorku se také pořád staví... Při bližším pohledu si člověk řekne, že ta scéna ze Spidermana, kde mu pomohly jeřáby, nemusela být vůbec těžká na rekvizity a přípravu. Jeřábů je totiž v New Yorku habaděj.
image

Mohutná plexisklová stěna spoluvytváří zajímavé obrazy.
image

Petr si stěžuje, že nejsem vůbec nadšená. Respektive, že jsem nevrlá. O ničem takovém nevím, líbí se mi tu, špatnou náladu nemám ani v nejmenším.
image

Ještě pohled na druhou stranu, v podstatě nefotitelnou pro velký kontrasst světla a stínů.

image

Rychlé rozloučení s Empire (slavnější budova tu holt není - Chrysler se vůbec nedala fotit, protože celá odráží světlo).
image

Opouštíme střechu a vracíme se dolů. V jedenáct máme sraz se zbytkem skupiny na druhém konci Manhattanu.