Vnitřní žena, dítě, muž.

Tak nejako som o tomto hĺbala, a premýšľala, až som sa rozhodla sa na ne zblízka pozrieť, a bola to fakt pecka! Tu je návod, ako to možete skúsiť tiež: Uveďte sa svojou obľúbenou metódou do stavu alfa, alebo aspoň prázdnej mysle. Použite dýchanie, uvolňovanie tela, relaxačnú hudbu, je to jedno, nieje to liečenie, je to dobrodružstvo. Predstavte so svoju vnútornú ženu (ak ste žena) alebo muža (ak ste muž). Pozor, nieste to vy, nieje to vaša matka, nieje to reálna postava z vášho života. Je to vaša vnútorná žena, bytosť, ktorú možno vidíte prvýkrát. Ako vyzerá? čo má na sebe? Čo robí? Ako sa cíti? Všimnite a zapamatajte si každý detail, može to byť naozaj prekvapujúce, nebráňte sa ničomu, čo príde, všetko je pre túto chvíľu správne. Teraz muža (ak ste žena) alebo ženu (ak ste muž). Preskúnajte ho rovnako, ako ste skúmali ženu. Ale navyše si všimnite vzťah ženy k mužovi a muža k žene. Ich postoj, stoja vedľa seba, blízko, ďaleko, dívajú sa na seba, čo robia? Čo cíti muž k žene a naopak? Čo si myslí žena o mužovi a naopak? Toto možno potrvá dlhšie, nebýva to jednoduché na prvýkrát. A dieťa. Ako vyzerá, čo cíti, čo si myslí, ako mu je. Ako sa vzťahuje k žene, k mužovi, čo si myslí a cíti k žene, k mužovi, čo si myslí o ich vzťahu. Ako sa vzťahuje žena k dieťati? Čo si o ňom myslí, čo k nemu cíti? Ako muž? Možno sa vám niektoré postavy nepodarí nájsť, alebo nebudú chcieť predstúpiť, ukázať sa. Jedna moja kamarátka nemohla nájsť svoju ženu, nakoniec ju našla kdesi dole v sklepe. Keď ju vyviedla von, dozvedela sa veľa zaujímavého. Moja žena stála v odrbaných šatách za mužom, a bola na mňa naštvaná. (To bolo pred mesiacom, teaz je to ináč.) Dajte si dostatok času, aby ste preskúmali a zapamatali si všetky detaily. Nijako stávajúcu situáciu nemeňte, len si ju zapamatajte. Vystúpte z alfy, a zapíšte si všetko do podrobností. Nabudúce popíšem ako nájsť prípadnú chýbajúcu postavu. UPOZORNENIE: toto nieje žiadna oficiálna metóda, ak vobec na túto tému niečo také existuje, neviem - nenašla som. Hľadala som istý čas dosť zúfalo na internete návod, ako tieto postavy ozdraviť, a nenašla som, len ponuku predražených kurzov, ktoré sľubovali zázraky.... Sú to mnou samou vymyslené sposoby, ktoré praktikujem a skúšam na sebe, a hlavne, ktoré mi pomohli. Mám hromadu tých, ktoré nepomohli, ale tie nemá cenu popisovať. Tiež je možné, že ich už niekto vymyslel, alebo existuje nejaký univerzálny muster, tak v tom prípade, ak má kopirajt, prosím o odpustenie.)) A pokiaľ vie niekto o nejakom dobrom čtivu na túto tému, prosím o tip. Ďakujem.