Výroba vonných vosků do aromalmpiček je mou velkou zábavou, proto jsem se rozhodla podělit se s Vámi o tuto voňavou maličkost. Co na voscích nejvíce miluji je určitě jejich vůně a i to jak hezky vypadají. Jestli máte stejně rádi vonné a krásné věci jako já tak doufám, že Vám udělám radost!

 Pojďme se tedy podívat na postup!

  1. Nejprve si připravíme prostornou pracovní plochu, kterou si oblepíme igelitem či plachtou.
  2. Budeme potřebovat dvě nádoby, nádoba č.1 bude sloužit na vodní lázeň a nádoba č.2 bude na rozpuštění vosku.
  3. Vosk se nejčastěji kupuje po 1kg balení v hobby obchodech či na internetu, lze také přidat stearin (dodává na krémovitosti vosku). Vosk pomalu rozehříváme za občasného míchání.
  4. Do zcela rozpuštěného vosku přidáváme vonné esence, které lze koupit ve vybranných obchodech.Intenzitu vůně si určujete sám/sama podle množtsví nakapaných kapek. Velmi ráda také přidávám aromatické plody,nebo koření
  5. Do připravených formiček rovnoměrně rozlíváme vosk. Formičky není třeba ničím vytírat.
  6. Nejzábavnější část je nakonec zdobení, doporučuji zdobit pár sekund po vlití vosku do formiček, protože vosk rychle tuhne. Nejraději používám ke zdobení pinzetu pro lepší manipulaci. Zdobit můžete sušenými květy,plody a bylinkami.
  7. Na závěr se vosk z forem jednoduše vylouplne, pak lze udělat do vosku dirku silnější jehlou a provléct třeba provázek.

Připrava vonných vosků není opravdu nic složitého a zvládne to opravdu každý! Držím palce a budu moc ráda, když Vám můj malý průvodce výrobou pomůže. Vonné vosky máme i zde na fler účtu tak neváhejte a podívejte se na ispiraci:)

Děkuji Eliška by wild lifestyle