...jednoho dne se v klubech objevil jeden s velice zajímavým popisem: "Hledám šperkaře, šperkařku, která by doplňovala svými šperky, převážně náhrdelníky mé šaty." Od Dary. Hned jsem si vzpomněla na její kabelky. Řekla jsem si, že za zkoušku přece nic nedám a požádala o členství.

Chvilka napětí, několik hodin čekání. Vybere mě aspoň do klubu nebo půjdu rovnou z kola ven? Vzala. Brala všechny, kdo měli zájem. Byla to taková veřejná, neveřejná soutěž. Zadání bylo poměrně neurčité - extravagantní, ideálně dlouhé až k pupku, barvy černá, stříbrná, zlatá. Počkejte na fotky oblečení, psala Dara.

Jenže to by nesměla druhý den na to přijít múza s šíleným projektem. Ten opravdu za den dva neudělám. Ale projekt se mi zalíbil, tak jsem se do něj pustila. Obsahoval drátování i šití. Obzvláště to drátování bylo na delší dobu. Aby to bylo pěkně úhledné.

Jednou velký atlet. Fakt velký, žádná legrace, má 11 cm. Nicméně je lehoučký, to se nemusít bát. A právě ten by mohl sahat až k pupku.

Aby tam nebyl tak sám, přidáme malého atleta. Trošku menší, zabírá přibližně trojúhelník, výška 8 cm. Visí za jednu ruku. Někomu by se to mohlo zdát moc zlaté, tak jsem přidala ještě na výměnu přívěšek s lávou.

Hlavní velké komponenty jsou hotové. Teď ještě stvořit základ. Vytepat několik velkých kroužků. Menší jsem sehnala. Našít na těžce sehnanou širokou černou sametku.
Sekne jim to, co říkáte?

Jdeme na finální úpravy. Proplést kroužky zlatou stužkou. Připevnit řetízky. Proplést řetízky. A nafotit...

No jo. Jenže to je tak děsně dlouhý, že to sama na sobě budu fotit těžko. Ale co mi zbyde, jiné možnosti nejsou. Za to jak nosit tento extravagatní náhrdelník, v tom je možností nepřeberně mnoho.

Výsledek najdete zde (pokud jste se na něj ještě neproklikli).

Jeden den ho můžete vzít celý, druhý den bez obojku, třetí den bez řetízků, čtvrtý den si můžete dát řetízky na ruku, pátý den nechat doma atlety, ... Prostě můžete být každý den jiná.

Dara si tento náhrdelník nevybrala. Prostě ke kolekci úplně nesedl. Ostatně, fotky kolekce jsem viděla ve chvíli, kdy už byl náhrdelník ve výrobě a tak jsem se do něj zabrala, že jsem to nechtěla měnit. Snad se bude líbit aspoň vám :)

Krásný den přeje Nady.