Wire-wrappingová soutěž 7. kolo 2015 - Abeceda - HLASOVÁNÍ

Milí milovníci této krásné techniky,

v klubu wire-wrapping jsme si na vás upekli 4. ročník wire-wrappingové soutěže, k jejíž účasti srdečně zveme všechny členy i nečleny. Tentokrát jsme si pro vás nepřipravili klasickou tématickou soutěž, jak jste zvyklí, ale po všechna kola tohoto ročníku budeme pilovat a zdokonalovat své technické dovednosti.

Základní pravidla soutěže:

-Výrobek musí splňovat technický parametr nebo téma  pro dané kolo, jinak nebude možné jej zařadit do soutěže.   
výrobek musí být vytvořen přímo pro w-w soutěž (nesmí tedy být staršího data než je den vyhlášení daného kola soutěže), může se ale účastnit i jiných soutěží. U daného výrobku si můžete dát odkaz na hlasovací blog (ale nemusíte). 
-  soutěž nově probíhá pouze v jedné, společné kategorii.
- soutěž bude probíhat pravidelně jednou za měsíc či dva. Střídají se tematická a technická témata. Vítězové tematických kol určují další tematická kola, technická kola budou vybírána v klubu.

Pro 5. kolo 5. ročníku zvolila téma Exclusive Madak, vítězka předchozího kola tohoto ročníku. Tématem pro 7. kolo je "Abeceda".

Zúčastnit se může kdokoliv, i nečlenové klubu, podmínkou je použití techniky wire-wrapping, kombinace s dalšími technikami je samozřejmě možná.

Titulní foto by Sarah-n-Dippity.

Způsob hlasování: Hlasujte až do 20.9.2015 formou anketních hlasů. Můžete rozdat celkem 2 hlasy (je to jeden hlas méně než obvykle kvůli malému počtu výrobků). Za všechny hlasy předem děkujeme.

Anketa se načítá ...

Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.