Milí milovníci této krásné techniky,

v klubu wire-wrapping jsme si na vás upekli 4. ročník wire-wrappingové soutěže, k jejíž účasti srdečně zveme všechny členy i nečleny. Tentokrát jsme si pro vás nepřipravili klasickou tématickou soutěž, jak jste zvyklí, ale po všechna kola tohoto ročníku budeme pilovat a zdokonalovat své technické dovednosti.

Základní pravidla soutěže:

-Výrobek musí splňovat technický parametr nebo téma  pro dané kolo, jinak nebude možné jej zařadit do soutěže.   
výrobek musí být vytvořen přímo pro w-w soutěž (nesmí tedy být staršího data než je den vyhlášení daného kola soutěže), může se ale účastnit i jiných soutěží. U daného výrobku si můžete dát odkaz na hlasovací blog (ale nemusíte). 
-  soutěž nově probíhá pouze v jedné, společné kategorii.
- soutěž bude probíhat pravidelně jednou za měsíc či dva. Střídají se tematická a technická témata. Vítězové tematických kol určují další tematická kola, technická kola budou vybírána v klubu.

Pro 5. kolo 5. ročníku zvolila téma Exclusive Madak, vítězka předchozího kola tohoto ročníku. Tématem pro 7. kolo je "Abeceda".

Zúčastnit se může kdokoliv, i nečlenové klubu, podmínkou je použití techniky wire-wrapping, kombinace s dalšími technikami je samozřejmě možná.

Titulní foto by Sarah-n-Dippity.

1. místo - Exclusive Madak - Písmeno M - 34 hlasů 
2. místo - ManDari - Písmenko D - 32 hlasů 
3. místo - Katerinela - Sanskrt - 17 hlasů

Gratulujeme!

Zbývá hlasů: 0 veřejná
Přívěsek - Písmenko "D"
32 (31%)
Turmalínové "M"
 (3%)
Písmeno *M* ....... přívěsek, nerez, amazonit
34 (34%)
Písmenko R - nerez
15 (15%)
संस्कृत
17 (17%)
Celkem hlasujících: 58