Dopis, no dobrá, byl to e-mail. Ono taky kolik dopisů dneska chodí, že? Nicméně budiž připsáno k dobru, že pokud by to byl klasický dopis, jen tak bych se k němu nedoslala. Byla jsem tou dobou za velkou louží. Matně tuším, že to bylo v březnu.

Psali mi z vydavatelství Kalmbach. Dlouze jsem v paměti lovila, až jsem si vzpomněla, že jsem jim v lednu nahrávala na portál fotky několika svých šperků. Mívávají totiž otevřené veřejné výzvy na upload jak galerijních kusů, tak pro návody. Vím, že jsem vše tehdy nahrávala pouze s myšlenkou na možné galerijní kusy (ve smyslu ukázky/inspirace v časopisu), protože část z nich již byla prodaná.

Čtu si email potřetí. Mám nepříjemné tušení, že došlo k drobné mýlce... že po mě chtějí návod. Aj tak krajta, to bude divoký. Nemám tu nic, abych ho mohla zrealizovat. Hotový šperk odeslat co nejdříve - to by se dalo zařídit. Ale termín odevzdání návodu budu muset usmlouvat.

Smlouvání šlo překvapivě snadno. Později jsem pochopila, proč. Ale mezitím mi od nich přišel ještě jeden email - psali, že by o mě chtěli napsat! Byla jsem úplně v šoku a zároveň v sedmém nebi :) "Redaktorka se vám během měsíce ozve."

Ozvala, byla moc milá a ocenila jsem, že si o mě napřed našla všemožné informace, takže mi pak poslala otázky hodně na tělo. Až tak, že nebylo úplně snadné na ně odpovědět.

A včera večer na mě ve schránce čekalo překvapení ve formě právě vydaného čísla :)

Článek vyšel v časopise Wirework Magazine, Fall 2015 (lze objednat zde; jestli se prodává i v ČR nevím, ale od stejného vydavatelství lze u nás koupit časopis Art Jewelry a Bead&Button). V časopise najdete 20 návodů, od jednoduchých po velmi složité (ano, ten můj :))) zaměřené na práci s drátem nebo na kroužky (chainmalle).

Přeju pěkný den, Nady