Detaily tvoří celek.
Detail často zkazí dojem z celého celku a nebo naopak.
Když je něco propracované do detailu, bývá to pecka.
Asi už tušíte, naším úkolem bylo tentokrát „fotograficky prodat“ pomocí detailu celek. Přemýšleli jsme o výrobku...která jeho jednotlivost ho nejlépe vystihuje, jaký detail zaujme diváka natolik, že se chce podívat na celek? Lze toho docílit různými způsoby.
Asi nejčastější je práce s malou hloubkou ostrosti – ale pozor, ať zaostříte na to správné místo!
Pomoci vám může také světlo a stín.
Zásadní roli hraje chytře zvolená kompozice.
Nebo to můžetě pojmout úplně jinak...
Jak se s tématem poprali členové klubu Růžový panter znovu na stopě můžete nahlédnout v anketě níže. Budeme rádi, pokud vybrané snímky oceníte svým hlasem.
Těšíme se i na vaše postřehy formou komentářů.
Hlasovat můžete do 17. dubna.