Před rokem jsem si pořídila plackostroj a nedávno jsem přikoupila i vazač pro kovové hřbety a tak mohly konečně vzniknout dlouho plánované dárkové sady z mých autorských akvarelů - skládají  bloků, zápisníků a buttonků - magnetů a klipů. Jinými slovy praktický, ale zároveň něžný a romantický dárek, kterým potěšíte každou ženu i dívku. Navíc můžete motivy kombinovat a trochu si s výběrem dárku pohrát.

Zápisníky jsou ve formátech A5 (15x21cm) a A6 (11x15cm) - a můžete je libovolně kombinovat a vybírat ve variantách zboží, potisk mají nejen na obálce, ale i uvnitř - celé listy s průhledným motivem, dolní okraje stránek nebo motiv v kruhu, každý zápisník je trochu jinak poskládaný:)

Buttony mají velikost 45mm a v sadě zastupují milou maličkost, která se hodí i potěší.

První se pod mým štětcem zrodila Dívka s horteziemi v pastelově růžové a doplňuje ji motiv růžových větviček.

Jako druhá  vznikla Dívka s třezalkami v mých oblíbených modrozelených odstínech s kapkou žluté a doplňují ji větvičky modrozelené.

Magnety a clipy můžete koupit i samostatně, navíc motiv mohu zpracovat i jako zrcátko, špendlík, přívěsek na kabelku, nebo dokonce jako přívěsek s otvírákem.

A nakonec sadu můžete mít zabalenou v kraftové krabičce s víkem, na kterém bude samolepka s motivem nebo jen v celofánovém obalu, rovněž se samolepkou.

Třeba pro Vás moje sady budou inspirací na pěkný dárek:)           Vaše  Janyko