Z cyklu bdění, snění x potulka----3 v Jednom.

…..skrz pole a luhy místní jsem se dostala ke své oblíbené lípě, kde z lavičky můžete sledovat malebnou a většinou zapařenou „Prostějovskou kotlinku“. Je to pohled krásný do zapadajícího slunce, pod lípou, která vždy tepe tak silně, že se cítím jako pod vysokým napětím…….

 Dnes tam navíc krouží hejno krvelačných komárů a baboček co do sebe naráží křídly, tak, že to hlasité pleská, jako padající kapky deště na okenici…..zřejmě se namlouvají, vždyť je přeci květen…jeden z nich se mi usadil na prsa a složil křídla……přenesl mě na nich do dnešního spánku, nebo bdění ?……..

Duhové bytosti totiž zde existují, jsou to bytosti světla, nejde o pozitivní a negativní, prostě bytosti světla, jsou androgynní a sexualitu je mimo ně, tedy ji ani nepotřebují a nevyhledávají, mají sjednocené polarity v sobě, muž a žena v nich jsou jedno. Tyto bytosti mají specifické schopnosti a právě teď jsou uvolněny konat, zde v projeveném bytí………pak v bdělém stavu, rozšířeného stavu vědomí se mi potvrdilo, co mi došlo v reálu i ve snu:

----poklop kruhového tvaru, byl z nějakého kovového materiálu a na něm vyryté soustředěné kruhy, uprostřed znak, něco jako harpuna, ale oboustranná, spojená jedním žezlem, prostě žezlo s dvěma stejnými konci, poklop se začal šroubovat, aby se uvolnilo co je uvnitř-----