Z cyklu potulka:

Je krátce po volbách….volit jsem nešla…..vnitřně jsem se rozhodla, že tím demonstruji nesouhlas s tím, co se zde děje a že nechci být součástí tohoto stále se opakujícího koloběhu svinstva. V momentě, kdy jsem se takto rozhodla, jsem, ale ještě neměla informaci od svého vyššího Já, která pak přišla...někdy to trvá dýl, skládá se to jako mozaika z různých střípků a nikdy nevím kde na ten poslední střep narazím, tentokrát to bylo v obchodě se zeleninou….

Najednou mě přepadla ta neutuchající potřeba žvanit, i když jsem jaksi věděla, že to bude zbytečný a hned na začátku bylo jasný, že to vede jen ke konfliktu, takže jsem se snažila zůstávat pozorovatelem, ač ne spontánně,přesto vědomě-----Skládám jabka do koše a slyším se říkat:” to se teď budeme mít líp, když nám vyhrála ta láska, pravda a demokracie….”na to ona, no rozhodně líp než předtím...a já...hmmm, no myslím, že rozdíl v tom až tak velký nebude, někam se to řítí (do ďáblovi řiti-od Váchala) a ona na to-----hlavně uvidíme co náš prezident, ať už je mu konec...a já no tak Havel se taky rozkládal za živa a nikdo mu nepřál smrt a neplival svinstvo o tom, že si to zaslouží….a byl konec debaty,  jelikož osoba vycítila, že nejsem z jejího ranku a netucha z jakýho jsem, raději ukončila rozhovor, protože přece jen tam dělám tržbu….

V dalším šopu, kam chodím a pospolu tam  žvaníme dost, jsem dostala odpověď, že volba byla jasná, a že to bylo spolu, načež já udiveně PROČ? (ještě než mi přišlo pravý pochopení, jsem totiž nějak nechápala, jak ten slepenec, s různorodým programem, vůbec někdo může brát vážně, navíc je to tak nějak zákonem uznanej podvod, že, když se sám nedostanu, vezmu další do party, narveme se tam, rozebereme koryta, ale asi se moc nedomluvíme že, proto jsme strany a každá má jinej program)---odpověď kolegu v diskusi--- hlavně, že tam nebude Babiš----a v ten moment mi cosi došlo, definitivně mi to doklaplo až v botanické zahradě, mezi padajícím listím….

….že totiž, jak může z tohoto volebního svinstva vzejít něco blízké podstatě bytí, něco dobrého, pro lidské bytosti a tím pádem i ostatní bytosti zde na planetě, když už lidi jdou volit něco, jen natruc a z nenávisti k někomu, pak první pohnutka  činu volit je nízká víc než nižší a výsledek bude stejný--Zákon akce-reakce......to mě vyděsilo a na malý okamžik jsem propadla trudomyslnosti…..kdy už konečně  uvidím v tomto světě změnu k plynutí s pravým bytím, už je to dlouhý a pořád se to protahuje, jako švejžužu…..

…...v zápětí mě ale sebrala vlna, která mi nastavila zrcadlo, z čehož jsem vyšla tak, že střepy z něj rozřízly moji malou osobnost, která stále něco hodnotí, i když si toho je vědomá….ve světě duality Lucie, je přece možný úplně všechno, a když říkám všechno, tak tím i myslím všechno, že ponořit se můžete ještě hloub do svinstva a jistá část obyvatelstva tak nezadržitelně činí a stále činit bude, až do jejího odchodu...to se tě, ale nemusí nijak týkat, i když si myslíš opak, je jedno co si myslíš…. Jak jsem tak byla v té vlně zaplavení sama sebe, dostala jsem odpověď, na nevyřčenou otázku----jestli to bude horší nebo ne a jestli by to bylo jiný kdyby……---JE TO JEDNO VŠE UŽ  DÁNO JEST---nic by se nezměnilo, kdyby jsi volit šla, nic by se nezměnilo, kdyby šlo volit těch 35%, co nevolilo, protože tuhle scénu pimprluje jinej sekáč a ten se jen tak nezakecá…….pak už jen slyším výsměch krkavce přes celý náměstí, skřehotal tam jenom pro mě a volal, ty jsi ale blbá, blbá, cha cha chááá…….