Zelené srdce Zdravím všechny co zavítali na hlasování naší soutěže! Zelené srdce

Tentokrát je tento blog jiný - máme menší překvapení v podobě krátkého rozhovoru s minulou vítězkou a zadavatelkou této krásné paletky.

Takže už žádné okecávání a jdeme na to! 

Podali jsme (naší minulé vítězce a zadavatelce barev tohoto kola) DeniskaF pár otázek:

Tvoříš šperky z korálků - jak tě napadlo tvořit a následně prodávat?

Korálkování i další techniky (háčkování, drátkování nebo uzlíkování pro někoho macramé) jsou pro mě především relax, i perfektní příležitost, jak udělat přátelům a rodině radost dárkem od srdce. Mladší brácha mi už několikrát říkal, že bych to neměla schovávat v šuplíku, že je to škoda, ale já na to měla pořád nějaké “výmluvy” :-) Až mě přesvědčila loni moje kamarádka, co má na Fleru taky obchůdek (Azareth) a bylo rozhodnuto. Takže jim moc děkuju :)

Jak jsi objevila Fler?

Na Fler jsem narazila, když jsem měla období jeleních šperků a toužila mít toho svého. Pár měsíců to trvalo, než se mi povedlo objednat, protože tyhle jelínkovské brože byly vždy hnedka fuč :-D Každopádně je to vlastně už skoro deset let :)

Co děláš za povolání? Nebo je výroba šperků tvojí prací?

Pracuju jako odborný knihovník v Knihovně akademie věd, takže vlastně kancelářská práce :) Plus ještě dělám nějaké projekty navíc, jsem takovy neposedný člověk, co potřebuje pořád něco dělat a být nějakým způsobem kreativní.

Nosíš své šperky nebo máš trochu jiný styl? Nebo nosíš šperky jiných prodejců?

Tvořím si šperky i pro sebe, mám pár broží na džísce, protože se mi to líbí. Ale spíš preferuju etno nebo boho styl, mám ráda takové ty maxi šaty a pestrobarevné aladinky, háčkované taštičky, takže spíš na Fleru koukám po oblečení a doplňcích. Vyhlédla jsem si pár náramku tvořených z drátků a minerálů, které bych si ráda pořídila :) A protože věřím v sílu minerálních kamenů, když se o ně s láskou a správně pečuje, tak mám hodně náramků, ale dělám si je sama, podle intuice :) V zimních měsících i ty háčkované, protože krásně hřejí na ruce nebo na krku, protože jsou tak dělané, že si člověk může vybrat zda si zvolí naramek nebo náhrdelník. Sem tam nějaký náhrdelník a klipsové naušnice v boho/orient stylu, protože jsem konečně objevila takové, které můžu nosit půl dne a nebolí mě z nich uši :)

Vybrala jsi nám téma s barvami smaragdová a mentolová/šedá - proč zrovna tuto kombinaci?

Smaragdová barva patří k mým nejoblíbenějším, jednoduše jsem propadla kouzlu této krásné zelené barvě, která nabízí širokou paletu odstínů od těch temnějších až po ty sytější zelené. Mentolovou s šedou jsem přidala, protože mi přijde, že ji hezky doplňují a podtrhují její přednosti. A když jsem dostala možnost vybrat téma soutěžního kola, tak tohle byla jasná volba :)

A teď hurá hlasovat!

Hlasovat můžete do 3.6. 2019

Anketa se načítá ...

Tak sdílejte, komentujte, srdíčkujte a hlasujte!

Zajisté za každý hlas děkujeme a klidně vás i přivítámě u nás v našem klubu  šperky a korálky který je nejen pro prodejce ale i prodejce materiálů a nakupující. Štěstí