Ano, věčný snílek a taky racionální Kozoroh. Fler znám už dlouho. Vybírám tu moc ráda originální kousky pro sebe i netradiční dárky pro své blízké. ... a před více než rokem jsem se zaregistrovala i jako prodejce.

Mám ráda přírodní materiály, nápaditost a všechno, co mě nějakým způsobem inspiruje. Proto jsem se mimo jiné vrhla i na výrobu šperků. K nahlédnutí jsou na mém profilu Šperky aSnilek.

Teď bych ale chtěla prozradit, proč mě Fler tak baví. Proč jsem se rozhodla na Fleru prodávat a proč pod názvem aSnilek. Tak pokud vás to alespoň trochu zajímá... ;o)

Od malička mě provází chuť něco tvořit. Už jako holka jsem se naučila vyšívat, plést, šít na stroji (háčkování, ač se mi líbí, mě nikdy moc nebavilo). Zato kreslení jsem milovala. Dokonce jsem si celou základku představovala, že jednou budu ilustrovat knížky :o). Nejradši jsem ale vyráběla dárky pro ostatní. Taky jsem byla přesvědčená, že si domácnost vyzdobím jen vlastními výtvory. Jenže než jsem se k tomu dostala, narodily se mi děti a místo mých vysněných, vlastnoručně vyrobených "dekorací" jsem s nimi vyráběla zvířátka, stromečky, andílky, čerty, čarodějnice a všechno, co bylo v danou chvíli aktuální. Přenechala jsem tak prostor pro kreativní tvoření svým dětem. Některé výrobky se mi tak líbily, že je mám vystavené dodnes.

image                   image             

Prostě srdcová záležitost ♥

V té době, kdy byly děti ještě malé, jsem taky založila vlastní e-shop s dětskými polohovacími pomůckami. Jako příhodný název mi přišel právě - Snílek. Doména snilek.cz už ale nebyla volná. Nasnadě tak bylo pojmenování asnilek ("Á"snílek ... to je to pravé :o)). Strategicky jsem se tak dostala ve všech internetových katalozích podle abecedy na první místa. To už je ale dávná minulost. E-shop jsem před nedávnem definitivně ukončila. Potřebovala jsem se vydat jiným směrem. A protože jsem se víc než deset let všude prezentovala jako aSnilek, nechala jsem si tenhle alias i na Fleru. Nakonec, snílek jsem odjakživa, i když často "s nohama pevně na zemi". Občas se ale zhoupnu a hlavu nechám na chvíli v oblacích.

Snílek a tvořivý, racionální Kozoroh. To je kombinace, která mě žene do všeho, co se mi honí hlavou, ale ne všechno z toho nakonec skutečně zrealizuju. Spousta mých nápadů zůstává zatím jen na papíře. Vyčkávají v mém pracovním sešitě.  Fler mě ale podpořil v tom, abych se vrátila ke svému kreativnímu duchu. A nejen to. Mám chuť tvořit, ale taky sdílet radost z toho, co vyrobím dál. A protože se moc ráda "kochám" i ostatními originálními kousky tady na Fleru a zároveň se zajímám o všechno kolem znamení zvěrokruhu, napadlo mě založit klub "Dárky nejen podle znamení". Záměrem je představit zdejší výrobky a hlavně inspirovat a pomáhat při výběru dárků na základě různých vlastností, zájmů, barev zaměření a podle znamení zvěrokruhu.

Charakteristikama jednotlivých znamení se zabývám už od svých devatenácti let. Nejsem sice profesionální astrolog, ale za ta léta jsem si ověřila, že hvězdy nelžou a povahové rysy jednotlivých znamení na každého ve větší nebo menší míře sedí. Vlastnosti a osobnost ovlivňuje taky ascendent. Jde v podstatě o další znamení, které svou osobností představujeme a ani si to nemusíme uvědomovat. Zjistí se na základě výpočtu postavení planet z data, místa a času narození. To proto se může zdát, že se některé znamení jeví jinak.

Pokud jste tedy alespoň trochu horoskopům nakloněni nebo se chcete nechat naším klubem inspirovat - sledujte můj blog nebo veřejné flerboxy a neuniknou vám žádné zajímavé tipy na dárky. Můžete nás sledovat i na facebooku.
A jestli se k nám do klubu chcete se svými výrobky přidat, jste vítáni.