Swap je výměna na nějaké téma.

Princip Andělského swapu spočívá  v tom, že vyrobíte na vlastní náklady anděla jakoukoliv technikou a pošlete jej na obdrženou adresu. A vám přijde anděl od někoho jiného - do poslední chvíle nevíte od koho.

Je to těšení, radost , předvánoční atmosféra, a do jisté míry i zodpovědnost , zda se mnou vyrobený anděl bude líbit. Navíc je anděl vlastně talisman na další rok - anděl strážný Svaťoušek, posel lásky, pozitivní energie , štěstí. 

Andělský swap - krásná flérovská akce, bez které si někteří z nás už adventní čas nedokážou představit, má letos již dvanáctý  ročník. Za uplynulých 11 let vzlétlo do svých nových domovů již více jak 1300 andělů !

A nyní pár podmínek :

Anděla strážného lze vyrobit nebo ztvárnit jakoukoliv technikou v jakékoliv velkosti. Podmínkou  je že to musí být ANDĚL. Asi nelze určit cenu posílaného výrobku, protože - jakou cenu takový anděl má mit ? :) Pamatujte si ale prosím jedno důležité swapové heslo :

Posílám takovou kvalitu výrobku jakou bych sám rád dostal. Půjde-li navíc o strážného anděla, je jasné, že jde nejen o kvalitu, ale i o to vyrobit pro někoho "neznámého" něco velmi osobního, čemu dám jako výrobce svoji energii a čas.

Originalitě se meze nekladou, přesto je tu jedna podmínka pro obrázky:

Obrázky posíláme v takovéh stavu, aby si je obdarovaný mohl bez dalších úprav pověsit nebo někde vystavit tzn. obrázky zarámované, paspartované , v klipartu apod.

Děkuji tímto vedení Fléru, které každý rok umožňuje tuto akci pořádat Svaťoušek

 a Tony Zieglerové že zde na Fleru tuto krásnou tradici založila 

a pokud se chcete letos této krásné vánoční akce zúčatnit i vy, přihlašte se zde