Pro všechny - nejen dámy, kteří chtějí vypadat skvěle a kteří zase až tak moc nedají na nejnovější trendy.

Tento obor je poměrně nová a neznámá disciplína. Poučí nás o tom, jak nám náš vlastní horoskop může napomoci při oblékání. Abychom zaujali, byli krásní a nepřehlédnutelní a hlavně, abychom se cítili ve své kůži. Astromódou můžeme rovněž ovlivnit naše působení na okolí - což se nám může hodit např. při jednání s šéfem, prezentacích, rande apod. Ale to už je složitější a my začneme pěkně od píky a postupně, ať se do toho příliš nezamotáme. Astrologií v tomto případě rozumějte takové to osobní astrologické kolečko co už v dnešní době můžeme lehce získat z internetu a vypadá jak španělská vesnice, nikoliv horoskopické předpovědi z novin.

Každý z nás se narodil v nějakém znamení. Těch je 12 a každý to své zná ( doufám, že mězi námi není nikdo, kdo by nevěděl, jaké je znamení ). Tato znamení lze najít na těle člověka - viz. obr. (děkuji Paule Fashion za poskytnutí jejího modelu).

Každý z vás si své znamení najděte - je k němu přiřazená určitá oblast těla. No a když si tu oblast pěkně zvýrazníte - voalá, určitě zaujmete okolí. Je to totiž to vaše co vám sedí jako ulité. Ku příkladu - já jsem střelec. Má oblast jsou stehna - mám je opravdu krásná a je zajímavé, že odmala to o sobě vím. Proto, když si vezmu minisukni, tak to nenechá nikoho chladným. Já vím, namítnete, že minisukně je minisukně - ale jsou ženy, které v ní opravdu vypadají směšně ať dělají co dělají. Nestrefily se do svého znamení, které je např. beran - a ten přeje zajímavým účesům, kloboučkům, sponečkám, výraznému líčení apod. To já když se namaluji - najednou zestárnu o 10 let. (Vidíte, to mě doteď nenapadlo, že to třeba s tímto může souviset). Nebo tuto oblast můžete zvýraznit nějakou vhodnou aplikací - např. znamení Lva si může vzít tričko se zajímavým potiskem nahoře na zádech, nebo s hlubokým výstřihem a hned se stane pánem situace. Variant je opravdu nepřeberné množství a já sama je ani všechny neznám. Platí zde pravidlo zkoušej a pozoruj změnu. Jestli se v tom cítíš dobře, co na to okolí apod.

Takže váš domácí úkol do příště je zjistit, která oblast je vaše a vymyslet si vhodné doplňky a oblečení.
Příště vám prozradím, jak to vylepšit barvami.

2. lekce už je na světě

Všechny, kdo mají zájem o větší rozpitvání astromódy zvu do klubu  Dílnička na sny. Trošku to tam se všemi rozebereme, popíšeme své zkušenosti, prostě pokecáme.

Děkuji za dočtení až sem - kdo vydržel Lucank

Obrázek mi zapůjčila klubová kolegyně Paula Fashion, která má krásné oblečení a jíž tímto děkuji.