ASTROMÓDA je poměrně nová a neznámá disciplína.

Poučí nás o tom, jak nám náš vlastní horoskop může napomoci při oblékání.
Abychom zaujali, byli krásní a nepřehlédnutelní a hlavně, abychom se cítili ve své kůži.

Základní pravidla ASTROMÓDY naleznete ZDE.
Již jsme si prošli astromódu pro Berana, Býka, Blížence a Raka.

Dnes je na řadě znamení LVA (24.7.-21.8.)

Lvům je přiřazena horní oblast ZAD.

Lev se rád předvádí. Velice rád. Rád také nechá okolí jen zírat, otočí se na podpatku a ukáže všem záda. Cítí ty pohledy - žhavé, chladné, vášnivé, zádumčivé - a užívá si je. Tento efekt bude ještě zvýrazněn, upoutá-li pozornost svým oděním či doplňky na horní polovinu zad. Lvi dávají přednost výrazným barvám a odstínům. Často volí zářivé a oslňující barvy, například žlutou, oranžovou, karmínově červenou, a to v různých kombinacích. Dominantními barvami ke slavnostnějším příležitostem je zlatá a bílá. Žlutá, zlatá a oranžová posilují energii a optimismus, zatímco pro zklidnění jsou vhodnější studenější odstíny modré nebo zelené.

Pro to, aby se lev cítil dobře, ve skutečnosti stačí málo - výrazné prvky, zářivé barvy...
A proto vám v klubu Dílnička na sny můžeme pro lvy nabídnout opravdu hodně. Navíc si tyto poklady můžete u nás zakoupit se zajímavou slevou. Proto neváhejte a vstupte, budeme si Vás hýčkat. (Několik málo výrobků, které zvýrazňují horní partii zad, je i od jiných tvůrců na Fleru. Tímto jim děkujeme a doufáme, že se na nás nebudou zlobit.)

----------------------------------------------------------------------------------------------
Pro domácí pohodu ve stylu LVA:

--------------------------------------------------------------------------------
Pro LVA co rád tvoří:

Tento výběr jsme pro vás připravili v klubu Dílnička na sny Neváhejte a vstupte, budeme si Vás hýčkat. Nabízíme slevy na toto i další zboží, novinky od vybraných prodejců budete mít z první ruky. Můžete si s námi zasoutěžit o krásné ceny z tomboly. A něco dalšího, třeba i na Vaše přání, můžeme vymyslet. Jsme hlavy otevřené novým vizím a nápadům.

CHARAKTERISTIKA LVA
Znamení Lva dává lidem, kteří se v něm narodili, zdravé sebevědomí a přirozenou autoritu. Mají vůli vládnout a ovládat druhé, ale jejich chování je velkorysé a přátelské. Tito lidé o sobě zpravidla nemají žádné pochybnosti, protože věří svým pracovním i morálním kvalitám a důvěřivě posuzují i své protějšky. Jsou to lidé hrdí a mají v úctě i hrdost svých spoluobčanů, u kterých jsou oblíbeni pro svou přímost a otevřenost. V jejich povaze je rytířskost a vrozený takt. V přítomnosti těchto lidí se každý cítí dobře a nikomu nevadí, podřídit se jejich vedení a rozhodování, protože tito lidé vyzařují klidnou převahu a nikdy se neuchylují k malichernostem.

Lidé narození v tomto znamení mají rádi bohatství a dobrou životní úroveň, ale ani v horších materiálních poměrech neztrácejí svou sebedůvěru a zjevem ani chováním nedají svému okolí najevo, že potřebují pomoc nebo soucit.

Knížecí znamení Lva působí, že tito lidé, ať už patří do kterékoli společenské kategorie, budou vyzařovat přirozenou elegancí, i kdyby byli nuceni chodit v hadrech. Spočívá to v jejich chůzi, v držení těla, ale hlavně v jejich noblesním chování.

Při špatném ozáření jejich Slunce jinými planetami se může stát, že se jejich hrdost změní v pýchu a jejich autorita v aroganci. Pak se stává, že svou vůli prosazují na úkor druhých a uplatňují ji nejen „lvím“ způsobem přímo, ale i zlomyslným zadáctvím a postupují v tom tak dlouho, dokud nedosáhnou svého. Lvi volí vždy nejkratší cestu k cíli a jsou k tomu vybaveni velkou rozhodností. Nejlépe se jim daří ve svobodných povoláních, kde uplatní svou samostatnost, ale ani podnikatelská sféra není jejich mentalitě cizí, protože je v nich velká odvaha a radost z rizika. Lvi, tak jako všechny kočkovité šelmy mají dar rychlých reakcí a osvědčují se v nepřehledných situacích, ve který umějí využít svůj neomylný instinkt a postřeh.

Tito lidé mají úspěch v každém povolání, ve kterém se uplatní úroveň jejich chování, bystrost, takt i sebedůvěra. Jsou sice schopní vykonávat na úrovni jakoukoli práci, ale v roli diplomata nebo politika jsou nepřekonatelní. 

 Známé osobnosti narozené ve znamení lva:  Eva Pilarová, Bolek Polívka, Josef Suk, Paul Anka, Jásir Arafat, Fidel Castro, Alexander Dumas, Karel Fiala, Melanie Griffithová, Alfred Hitchcock, Dustin Hoffman, Jacqueline Kennedyová, Josef Laufer, Madonna, Alfons Mucha, Napoleon I. Bonaparte, Oldřich Nový, Dorothy Parkerová, Robert Redford, Július Satinský
Zdroj charakteristiky: internet (je to tam mnohokrát, těžko říct, kdo byl první)

JAK BYDLÍ LVI

Dalo by se říci, že pokaždé jinak a vždy svým osobitým a originálním způsobem. Lvi totiž rádi   styly střídají, a to jak v oblasti módy či bydlení, tak i v životě. „Lví království“ charakterizují slova - luxus, pohodlí, výjimečnost. Lvi obzvláště  tíhnou k interiérům ložnice a koupelny. Nebojí se kombinací kovu a skla, dřeva a kamene. Designové kousky najdete u Lvů doma na každém rohu. Zlaté doplňky kreativně doplňují celý interiér. Každá místnost by měla být zařízena velmi pečlivě, s možností výhledu na zahradu nebo aspoň s možností okna, které bude dekorováno živou zelení. V koupelně by rovněž mělo být výrazné zrcadlo a pocit dokonalého pohodlí a luxusu.
V ložnici satén, damašek, velká manželská postel, která něco vydrží. Barvy okrové žluti, medu, kontrasty něžné modré a šeříkově fialové a zlaté doplňky. Tvary proměnlivé, spíš lehce kontrastní, pokud jde o ložnici, pouze oblé. Jemné nasvícení spoustou lampiček nebo svíček Lva krásně stabilizuje a dodává pocit klidu do mysli i duše. Lev miluje vůně spíše těžší, éterické jako růže nebo jasmín. (Zdroj textu: femina.cz; bytové doplňky od různých tvůrcu z Fleru, děkujeme.)