ASTROMÓDA je poměrně nová a neznámá disciplína.

Poučí nás o tom, jak nám náš vlastní horoskop může napomoci při oblékání.
Abychom zaujali, byli krásní a nepřehlédnutelní a hlavně, abychom se cítili ve své kůži.

Základní pravidla ASTROMÓDY naleznete ZDE.
Již jsme si prošli astromódu pro Berana, Býka, Blížence, Raka, Lva, Pannu a Váhy

Dnes je na řadě znamení ŠTÍRA (24.10.-22.11.)

Štírům je přiřazena oblast podbřišku a pohlaví.

Štír má dar vypadat sexy prakticky v čemkoli, jeho vnitřní magická energie z něj bude vyzařovat, ikdyž bude v montérkách. Nepotřebuje se dokonce ani líčit. Jeho barvou je černáčervená nebo bordó. Vhodně zvýraznit boky a/nebo zadeček a pak jimi stačí jen smyslně zavrtět a je vymalováno. Všichni se rozhodně dívají na štíra a nikam jinam. Velkou štírovou zbraní je rafinované spodní prádlo právě v těchto barvách. Protože černá barva pohlcuje, je třeba na ni dávat pozor, aby štíry nestáhla do podivných nálad. 

Štírům vládne Mars spolu s pánem hlubin Plutem. Aby se cítili dobře, stačí vhodný, nejlépe červenočerný doplněk. Když se podaří zvýraznit oblast boků, je to bod navíc. A proto vám v klubu Dílnička na sny můžeme pro štíry nabídnout opravdu hodně. Navíc si tyto poklady můžete u nás zakoupit se zajímavou slevou. Proto neváhejte a vstupte, budeme si Vás hýčkat. (Několik málo výrobků, které zvýrazňují partii podbřišku, pohlaví a boků, je i od jiných tvůrců na Fleru. Tímto jim děkujeme a doufáme, že se na nás nebudou zlobit.)

----------------------------------------------------------------------------------------------
Doplňky pro pohodu ve stylu ŠTÍRA:

--------------------------------------------------------------------------------
Pro ŠTÍRA, co rád tvoří:

Tento výběr jsme pro vás připravili v klubu Dílnička na sny Neváhejte a vstupte, budeme si Vás hýčkat. Nabízíme slevy na toto i další zboží, novinky od vybraných prodejců budete mít z první ruky. Můžete si s námi zasoutěžit o krásné ceny z tomboly. A něco dalšího, třeba i na Vaše přání, můžeme vymyslet. Jsme hlavy otevřené novým vizím a nápadům.

CHARAKTERISTIKA ŠTÍRA
Podobně jako Skopec je i Štír velkým bojovníkem. Jen s tím rozdílem, že Štír konflikty nevyhledává, bojuje jen když se musí bránit. Má dobrou paměť a nezapomíná. Není sice pomstychtivý, ale často se vrací ke starým křivdám, aby vyrovnal účty. Nechybí mu odvaha a vytrvalost. Lidé narozeni ve znamení Štíra jsou energičtí, nezávislí a rozhodní. Bývají také velmi nedůvěřiví až podezíraví. Jsou obdařeni důvtipem a velkou představivostí. Ironie a jízlivost slouží Štírovi jako zbraň. Tito lidé dokáží uznat intelektuální převahu, ikdyž by byli radši, kdyby byla na jejich straně. Nesnášejí zbabělost a podlézavost. Bývají také velmi všímaví a bystří. Často na první pohled dokáží odhadnout povahu člověka a najít jeho největší slabost. Štírovi většinou nezáleží na hmotných statcích. Jde mu o uznání a zásluhy. Má rád úspěch a obdiv. Chce v životě opravdu něco dokázat. Díky svému mimořádnému nadání, inteligenci a cílevědomosti z nich bývají velcí vědci a umělci. Neúnavně se ženou za svým cílem. Nebojí se překážek a umí vyčkávat. Obyčejně pomůžou, pokud je někdo o to požádá, jinak radši dělají, že nic nevidí, nic neslyší…

Všichni narozeni ve znamení Štíra mívají velký úspěch v lásce. Jsou nesmírně přitažliví nejen pro opačné pohlaví. Jsou vášniví a rádi si užívají. Nemusí se příliš snažit, aby svůj objekt svedli. Vyzařují ze sebe velkou sexualitu. Bývají velmi dobrými milenci a milenkami. Manželství je pro ně svým způsobem také důležité, protože potřebují jistotu, občasnou nevěru ale nelze vyloučit. Štíři se těší výjimečně dobrému zdraví. Jsou velmi odolní a nejsou hypochondry. Pokud říkají, že jsou nemocní, tak opravdu jsou. Jsou však přesvědčeni, že jen oni sami vědí, jak se z nemoci dostat, ať už jde o cokoli.

Žena Štír je velmi náročná. Působí aktivně a energicky, k tomu má potřebnou dávku sebedůvěry. Nepostrádá odvahu a tak se klidně pustí i do náročnější práce. Bývá kritická a cílevědomá. To je základní předpoklad úspěchu. Dokáže získat, na koho si ukáže. Většina mužů se ráda od ní nechá svést. Odděluje sex od lásky, když ale miluje, není radno si s ní zahrávat. Zradu neodpouští. Jinak je mistryní milostných hrátek. Milovat se s touto ženou je opravdu zážitek. Pro děti je velkou oporou. Nezalekne se jen tak něčeho a tím povzbuzuje i své potomky.

Mužům narozeným ve znamení Štíra je elegance a sex-appeal vlastní. Zachází s těmito zbraněmi naprosto instinktivně a přirozeně. Je plný energie a nadšení. Pokud se o něco zajímá, dokáže jít až na vrchol a zdolat všechny rekordy. Dosáhne na jakékoli místo a zaslouženě. Právě tak tvrdošíjně si počíná, když se mu nějaká zalíbí. Zdolává její nezájem, stud i nadřazenost. Potřebuje poddajnou, ale silnou partnerku. Vyžaduje od ní věrnost, protože je nesmírně žárlivý, sám si však rád zaflirtuje. Posiluje to jeho ego. Bývá velmi ochranářským otcem i manželem.

Známé osobnosti v tomto znamení::
Pablo Picasso, Jan Jakub Ryba, Václav Thám, Ivan Mičurin, James Cook, Nicolo Paganini, Josef Václav Sládek, Erasmus Rotterdamský, Ľudovít Štúr, Karel Havlíček Borovský, Charles de Gaulle, Jan Zrzavý, Karel Jaromír Erben, Marie Curieová-Sklodowská, Edmund Halley, Miroslav Horníček, Karel Hynek Mácha, Mikoláš Aleš, Voltaire, Pavel Zedníček, F.M.Dostojevskij, Petra Janů, Pavel Trávníček, Johan Strauss, aj.
Zdroj charakteristiky: internet (je to tam mnohokrát, těžko říct, kdo byl ten první..)

JAK BYDLÍ ŠTÍŘI

Znamení Štíra si rozhodně bude libovat v pohodlném domově, který bude působit solidním dojmem. Potřebuje dobře spát, takže za ložnici a postel utratí "majlant". Dlouho rozmýšlí, než vybere nábytek, ale pak ho má léta. Ložnice by měla být tedy luxusně vybavena s velkou postelí a měkkými doplňky z přírodních látek. Zkrátka neváhá do nábytku investovat, ovšem pouze v případě, je-li přesvědčen o tom, že mu vydrží takřka do konce života, a také pokud jeho kvalita se vyrovná ceně. Kuchyň je rovněž místností, kterou Štíři považují za veledůležitou - najdete v ní ty nejlepší spotřebiče a i zajímavé nádobí. 
Černobílé kombinace nejsou Štírům cizí, podobně jako barvy ohně - rudá, karmínová či ohnivě oranžová, ale neodmítne ani přírodní dřevo, bílou a smetanovou. Čistý vzduch a pocit volnosti při nadechnutí je pro Štíra velmi důležitý. Proto netrvá na vůních v bytě. Pokud je zvolí, pak jedině jemně kořeněné, pižmové se stopou tabáku nebo orientálních čajů. Raději si dopřeje kvalitní osobní parfém. Zdroj: femina.cz