Že to prý nejde dohromady? 

Spojit beadweaving (techniku šití z korálků, chcete-li) se současným trendem minimalismu byla výzva, a já mám ráda výzvy...

Queen & Fairy

Minimalismus hýbe uměleckým světem ve všech oborech a ani mne nezanechává chladnou. Kolekce náušnice Le Minimalisme Baroque je výsledkem spojení maximalistické techniky beadweaving , která je pilířem značky Monica Otmili, s prvky současného šperku. To vše za použití kvalitních materiálů jakými jsou krystaly Swarovski Rivoli, japonský a český skleněný rokajl a chirurgická ocel, jíž jsou tvořeny veškeré kovové komponenty. Náušnice jsou tudíž vhodné i pro alergiky na běžné kovy.

Baroness & Diva

Kolekce představuje celkem osm barevných párů symbolizujících charakteristické ženské bytosti. Ať už je to elegantní baronka, smyslná diva, záhadná věštkyně či nespoutaná dryáda, nechte se inspirovat a vyberte si tu svou!

Oracle & Fiancée

V nabídce je stále dostupných šest párů - Baroness, Diva, Fairy, Fiancée, Oracle a Queen, lze ej zakoupit prostřednictvím mého obchůdku. Naiad a Dryad již mají svou majitelku.  

Naiad & Dryad