Musela jsem si vzít židličku, protože jsem docela malá (164 cm k nejvyššímu vlasu na hlavě), abych se na to mohla kouknout shora. Pak jsem si lehla do trávy, dala ruce pod hlavu a koukala na to zdola. Pak jsem vyskočila, rozeběhla se, abych se na to mohla kouknout ještě pro ověření v cuku letu.

A měla jasno.

Abych Vám prozradila pointu - jdu Vám nyní představit svůj nový profil, do kterého jsem nekompromisně přestěhovala všechno, co mi od ledna tak nějak roztrhávalo puntíka v jeho chlupaté jednolitosti, tříštilo galerii jak na jarmarku a tak nějak mě to tam rozčilovalo, ačkoli mě to zároveň tak těšilo, že jsem s tím nemohla přestat. Zkrátka všem mým látkovým, papírovým, tištěným, vyšívaným a nechte se překvapit jakým ještě hrátkám jsem zřídila vlastní bydlení a to zde (klik na zde nebo na obrázek):

Najdete tam látková srdíčka, polštářky, bubliny (tedy ty časem, v současnosti vyprodáno) a jiné dekorace, vtipnosti, obrázky, obrazy (také časem) a aktuálně množství látkových přání. A i tohle množství přání bylo také jedním z důvodů, proč jsem se přes všechny zvažované nevýhody zřízení nezavedeného nového obchůdku od puntíka s látkou vystěhovala. Vždyť byste za chvíli ani nepoznali, že jste u puntíka!

Jaká je pointa těchto látkových přání? Že umí vlát a tát pod rukama obdarovaného. Že to asi jaktěživ neviděl. No jaké přání by dokázalo tohle:

Nebo tohle:

Tyto novoty, jakož i další neplstěnosti už tedy nehledejte u puntíka, ale u pointy.

Děkuji za pozornost!

Creative Commons License Puntik (c) a pointa (c) :-)