SESTŘIČKA SE NARODILA… :o)                                                                 

„Máma, máma…“ volá moje malá dcerka a ukazuje prstíkem na obrázek ruky, která odlepuje z fima texturu…  

Sedíme v McDonaldu (jojo, naprosto komerční záležitost, ale je nejblíže skladu vydavatelství), Mája má umaštěné ručičky od hranolek (další rodičovský hřích.. ) a POPRVÉ prohlížíme Májinu čerstvě narozenou sestřičku – knížku o fimu, která posledních pár měsíců zaměstnávala nejen mou mysl, ale hlavně ruce a foťák. A manžela, babičky a dědy. Tolik jsem se na tenhle okamžik těšila, zvláště tehdy, když jsem ve tři ráno dělala korektury.. :o) Sestřička už je řádně pokřtěná a pod názvem „FIMO – šperky z polymerové hmoty“ ji najdete na pultech knihkupectví.

Jde pro mě o naprosto unikátní věc – splnila jsem si svůj dětský spisovatelský sen a navíc je o tématu, které v posledních měsících a už i letech vyplňuje každou skulinku mého volného (i nevolného :o)) času. Polymerová hmota je zkrátka mánie, posedlost, obsese…  Potvrdí mi to každý, kdo se k tomuto médiu dostal, přičichl více a propadl jeho kouzlu. Krásné tím, že má tisíce (vlastně nekonečno) podob a splní téměř každé vaše kreativní přání, které se vylíhne ve vaší hlavince.

Inu, dost zpěvů, ráda vám knihu představuji a moc přeju jí, sobě i Gradě, aby se vám – čtenářům líbila. Ať vám přinese inspiraci, poučení i nové informace.

Ve fotkách se můžete podívat na náhled obsahu a ochutnávku ze stránek…

Vaše Petra Nemravová - Nemravka