To je otázka, kterou se představitel tohoto typicky vzdušného znamení příliš nezaobírá. Velice osobitý a nezávislý Vodnář si často a rád pohrává s realitou a oddává se svým představám. Hlavu má neustále plnou nápadů a různých myšlenek. Je přirozeně inteligentní, zvídavý, tvořivý a vynalézavý. Rád plánuje a je velmi společenský.

VODNÁŘ (Aquarius) - 21. ledna až 20. února

Planeta: Uran
Živel: Vzduch
Kameny: akvamarín, amazonit, ametyst, čaroit, fluorit, granát, jantar, jaspis, labradorit, lapis lazuli, křišťál, měsíční kámen, obsidián, opál, safír, sodalit, topaz (modrý), tyrkys.
Barvy: temně fialová, temně modrá a zelená, světle modrá a zelená, tyrkysová, bílá, stříbrná, šedá, černá

Vodnář je plný ideálů a touží jít vlastní cestou. Někdy se ale snaží rafinovaně přizpůsobit, aby druhého ohromil. Proto rád nasazuje masku a něco předstírá. Příliš namáhavou práci nemusí. Dává přednost takovým povoláním, kde neztratí svobodu. Má hodně přátel a nedělá mu problém se s dalšími novými seznámit. Dokáže být neústupný a pokud se pro něco rozhodne, jen těžko ho někdo odradí.

Ve vztahu nemá rád předstírání a nevěru. Vztah navazuje až po delším "oťukávání". Když se hluboce zamiluje, většinou to nemívá dlouhého trvání. Umí se dobře vcítit do myšlení a potřeb partnera a dokáže ho podržet i podpořit.

Negativními vlastnostmi může být jeho impulsivnost a sklon k depresím. Nerad se zavazuje k povinnostem a bývá nedochvilný.

Vodnář je rád středem pozornosti, proto v módě volí výraznější doplňky. To, co je právě trendem ho moc nezajímá, ale není staromódní. Mívá svůj osobitý styl.

Radost mu uděláte nějakým optimistickým, zábavným nebo praktickým dárkem. Má rád i luxusní věci. Je velmi činorodý, proto uvítá i něco, co ho podpoří v jeho aktivitách.

Pokud právě sháníte dárek pro Vodnáře, nechte se inspirovat klubem "Tipy na dárky i podle znamení"

 Výrobky níže jsou součástí Fler boxu - Dárky pro Vodnáře:

image    image    image   image

image    image    kapesní maják 

image    image    image    image

image           

Ve znamení zvěrokruhu:

   image   image   image

      image   image