Kořen = část rostliny,  nedělitelná část slova nesoucí jeho význam,  zubní kořen, hodnota proměnné, pro niž je výraz nulový,  počáteční vrchol orientovaného stromu v teorii grafů,  nejvyšší uzel v datové struktuře,  pojem umožňující strukturní popis Lieových algeber a jejich reprezentací,  nejvyšší uzel v datové struktuře .......

Tolik a ještě mnohem více definic slova  kořen najdete ve Wikipedii. Některé jsou srozumitelné více, některé méně (pokud tedy zrovna nejste odborník IT nebo matematický genius :)

Ani zadání od Ivci nebylo nijak moc vymezeno : "Máme kořeny rostlin, zubů, ale i rodinné a lidské. Pro pestrost výsledků beru cokoliv, co nějak souvisí s kořenem nebo kořeny - od kořenové čističky po vykořeněného člověka. Ke každému obrázku prosím název obrazu, použitou techniku (pastelky, tužka, tuž,...) a pár vět, díky kterým se dozvíme, co je na obrázku a proč to tam je."

A  jaký význam má slovo Kořen pro členy klubu Kreslíme ?

MiaErrian

obrázek lze koupit zde : https://www.fler.cz/zbozi/srdce-lesa-pohlednice-a6-8894047

JItka Studénková 2D

Hledání pevného bodu

Každý z nás má v sobě nesmírně důležité místo - pevný bod.
Když ho nalezneme trvalé spojení s ním, získáváme nesmírnou sílu.
Otevírá se nám schopnost pohnout Zemí.

Kombinovaná technika.

medami

Kořeny - mně se hned vybavily kořeny stromu. A když stromu, tak staré rozložité jabloně, která stála u dědy na zahradě, měla větve nízko nad zemí, takže se na ni báječně lezlo. A ta jablíčka na podzim! Pochoutka! :) A když to tu tak píšu, tak ty kořeny stromu vlastně souvisí i s kořeny mými a s mými vzpomínkami na báječného dědu řezbáře a zahradníka, který už bohužel není mezi námi. Dědo, děkuji Srdce

amazonit

Jsem trochu bez fantazie a konzerva, takže si při slovu kořeny představím hlavně strom, i když tedy byla snaha pojmout to aspoň trochu originálně a netradičně. Jakési zakořenění na kořenech, což může přinést větší stabilitu, jistotu a snad i bezpečí, sounáležitost s předešlým (předchozími generacemi), ale zároveň stavět na starých základech, které "postavil" někdo jiný, nemusí být to nejlepší. Spíš to může spoutat a dusit, limitovat možnosti vlastního růstu.

Jak vidno, je to hluboce filozofické:-D

Zdekula

 Každá bytost má nějaké kořeny. Nejen lidská, ale i živočišná a rostlinná. My lidé myslící však máme širší kořeny. Je to především rodina a domov.

Dívka na obrázku má kořeny na nohou - domov, ale zároveň ji to táhne založit si svoji vlastní rodinu - ruce. Vlasy pak jsou místem nerozhodného zmítání mezi novou rodinou a domovem.

A jaký význam má slovo KOŘENY pro vás ?

Podělte se s námi o to v  komentářích a nebo v klubu Kreslíme. Těšíme se na vás.