Lev je od přírody vůdcem, ale i ochráncem. Dělá mu dobře být středem pozornosti. Je cílevědomý, srdečný, velkorysý, zábavný, ale může být i ješitný.

LEV (Leo) - 23. července až 22. srpna

Planeta: Slunce
Živel: Oheň
Kameny: citrín, fluorit, granát, jantar, karneol, křišťál, larimar, obsidián (červený), olivín, onyx, rodochrozit, rubín, sluneční kámen, smaragd, topaz (zejména zlatý), turmalín (růžový a zelený), tygří oko, tyrkys.
Barvy: žlutá, oranžová, karmínově červená, zlatá, bílá, studené odstíny modré a zelené

Lev má tendenci řídit všechno a všechny. Má příjemné vystupování. Je přirozeně inteligentní, vytrvalý a cílevědomý, proto jsou u něj velké předpoklady pro úspěch v životě. Mnozí v něm najdou oporu. Vyžaduje ale úctu a oddanost. Pokud není Lev pokažen špatnými vlivy, je srdečný, veselý a rád pomáhá druhým.

Lev hledá harmonický dlouhodobý vztah a trvalou lásku. Ve vztahu je pak něžný, velkorysý, romantický, vášnivý, ale taky hodně ješitný.

Lev má potřebu být všemi obdivovaný. Rád rozhoduje a rozkazuje a na svých příkazech někdy až bezpodmínečně trvá. Stejně tak bere za samozřejmé, že ho všichni ostatní okamžitě poslechnou.

V módě je Lev stejně sebevědomý jako v životě. Na extravaganci si ale moc nepotrpí. Prioritou je u něj elegance a rafinovanost. Miluje výraznější detaily a šperky.

Radost mu uděláte vším, co je právě v módě. Vybírejte ale pečlivě podle jeho vkusu. Potěší ho každý kvalitní krásně zabalený dárek. Lev se velmi rád už předem těší, jaké překvapení jste si pro něj připravili. A protože je v hloubi duše věčným dítětem, nadchne ho i společenská hra, případně upomínkový předmět nebo sběratelská hračka.

A co by se mohlo Lvům líbit? Tady je několik "tipů na dárky..."  a nemusí být jen k narozeninám ;o)

Výrobky níže jsou částečným výběrem z Fler boxu "Dárky pro Lva"

image    image    image    image

image    image    image    image

image    image    image    image

image    image    image    image

image    image    image    image

... a tady několik výrobků přímo ve znamení zvěrokruhu:

image   image   image   image

image   image   image   image

image   image   image   image

Pokud vás zajímá i jiné znamení zvěrokruhu, podívejte se  T A D Y.