Toto rozporuplné znamení upřednostňuje v první řadě city. Pokud jich je ale přemíra nebo nedostatek, bývá podrážděný a náladový. Do svého nitra nechá nahlédnout jen těm nejbližším, proto často vypadá nedůtklivě a uzavřeně.

RAK (Cancer) - 22. června až 22. července

Planeta: Měsíc
Živel: Voda
Kameny: achát mechový, achát stromečkový, avanturín, granát, jadeit, jantar, jaspis (zelený), kalcit, karneol, korál, křišťál, měsíční kámen, opál, perla, rodochrozit, rodonit, rubín, safír, smaragd, turmalín (růžový), tygří oko, tyrkys.
Barvy: bílá, šedá, stříbrná, smetanová, modrá všech odstínů, sytá zelená 

Rakovi nesmíme věřit, jaký je na povrch. Zpravidla bývá uvnitř úplně jiný. Pod jejich silnou ochrannou skořepinou se ukrývá neuvěřitelně křehká osobnost. Navenek sice Rak působí sebevědomě a suverénně, ale uvnitř je snadno zranitelný. Ve společnosti dobrých přátel bývá vtipný a společenský. Jeho největší snahou je materiální zajištění a spokojený rodinný život.

Zamilovaný Rak je citlivý a romantický. Někdy bývá až přehnaně pozorný. Zůstává věrný. Rodina je u něj na prvním místě. Rád o své blízké pečuje a pomáhá jim. Ve vztahu ale bývá velmi žárlivý.

Rak bývá hodně přecitlivělý, vztahovačný, podezíravý a často urážlivý. Raději sám zaútočí, než by ho mohl ranit ten druhý. Není mstivý, ale dokáže upřímně nenávidět a umí to dát v krajním případě i velmi silně najevo.

V módě je Rak konzervativní a ležérní zároveň. Má rád věci, které využije jak do práce, tak i na osobní aktivity zároveň. Přednost dává značkovému nebo originálnímu oblečení. Ovšem nesmí to být nic výstředního.

Dárky upřednostňuje Rak praktické, ale taky zábavné nebo romantické. Citlivě vnímá, jestli jste pro něj vybrali to, co právě potřebuje nebo co se mu líbí. Proto je dobré mu naslouchat a vypozorovat, čím ho opravdu potěšíte.

A co by se mohlo Rakům líbit? Tady je několik "tipů na dárky..."

Výrobky níže jsou částečným výběrem z Fler boxu - Dárky pro Raka

image   image   image   image

image   image   image   image

image   image   image   image

image   image   image   image

image   image   image   image

image   image   image   image

image   image   image   image

... a tady několik výrobků přímo ve znamení zvěrokruhu:

image   image   image   image

image   image   image   image 

image   image  image

Pokud vás zajímá i jiné znamení zvěrokruhu, podívejte se  T A D Y.