Zdravíme všechny!  Na stránkách Fleru můžete vidět výsledky naší práce, ovšem informace kolem procesu tvorby Vám zůstanou skryty.  Proto jsme se rozhodli založit blog a podělit se s Vámi o tvůrčí nálady, myšlenky a nápady. Věříme, že to pro Vás bude zajímavé. V prvním příspěvku Vám ve skratce ukážeme naši pracovnu - místo, kde se dějí zázraky. Trvalo dlouho, než jsme pracovnu dotáhli do současné její podoby - utváření šlo skutečně centimetr po centimetru. Je to vlastně proces nekonečný, ale už nyní můžeme ukázat magickou atmosféru dílny. Desítky lahviček s patinami a jinými chemikáliemi, sušené rostliny a  vany s galvanickými lektvary - jsme tu jak v alchymistické laboratoři. Na zdi živý obraz z mechů a lišejníků - výsledek našich experimentů. Herbářované rostliny a rozličné přírodní materiály jsou uloženy a oku utajeny v ohromné skříni. Je tam už tolik matriálu, že se někdy sami divíme skvostům, které tam nacházíme. Stejně jako pradávní čarodějové, i my tu pracujem převážně v noci. Ve dne se měníme v pracující lid žijící rodinným životem a na večery zveme hosty - milovníky příroty, umění a nadpřirozených jevů. Tak se stavte!