Pletené čelenky jsou stále hit

Taky už Vás s příchodem měsíce září ráno zebou uši ? Pokud ano a chtěli byste zahřát, pořiďte si pletenou čelenku!

V mém obchůdku pletu a šiju jich najdete nespočet , a pokud by Vás některá zaujala a přála jste si ji v jiné barvě nebo velikosti ( pletu i pro děti), neváhejte mi napsat...

Čelenky jsou skvělé i v tom, že Vás ráno zahřejou a odpoledne, kdy je ještě teplo, je můžete snadno vložit do kapsy nebo do kabelky, aniž by zabraly hodně místa. Až je znovu ráno vyndáte-nebudou zmuchlané. Jsou upleteny z kvalitních merino nebo akrylových vln a drží si svůj tvar.

Jsou bezva i pokud Vám čepice nevyhovují, a přesto chcete mít uši a čelo v teple.

Navíc budete originální..

........................................................................................................................

Těší mě Váš zájem o  čelenky z mého obchůdku a chtěla bych Vás tímto i za Vaši podporu odměnit.

Nakupte si u mě v měsíci září čelenky se slevou s platným kódem YBW-2P6-6AZ, který vložíte v objednávce.

A pokud máte rádi čepice, najdete je zde.

 Přeju Vám všem krásné jaro a příjemné nošení.

Kateřina Švambergová

Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.