Při nákupu nad 1000,-Kč bude poštovné automaticky odečteno z vaší objednávky. Platí pouze pro Českou republiku.
Profil uživatele
pletu a šiju
Kateřina Švambergová | prodávající
Plzeň
Registrace: 24.10.2009

 

 

Po dlouhé rozvaze jsem tento profil přejmenovala z původního Švambi74. Vše osatní zůstáváMrkáček

Pokud máte rádi jedinečné doplňky a vážíte si ruční práce, pak jsou mé výrobky určeny právě Vám.

Pletu už od svých 12 let, kdy mi poprvé na jehlice nahodila několik oček moje babička. Sama jsem se pak naučila vzory podle českých i zahraničních časopisů a začala i sama své návody psát pro ostatní. Pletu i náročnými copánkovými, ažurovými a vyplétanými vzory. Používám kvalitní české a zahraniční příze, 100% bavlněné, vlněné nebo jejich kombinace. Nebráním se ani kvalitnímu akrylu. Velmi jsem si oblíbila příze ručně předené, které jsou naprosto originální.

Šít jsem začala sama podle střihů v časopisech a první moje dílko byly šatičky pro mou tehdy 4 letou dceru..... Dnes šiju hlavně kabelky a kosmetické taštičky.

S mými výrobky se také můžete setkat na jarmarcích v České republice poblíž Plzně.

Děkuju všem za nakouknutí do mého obchůdku.

Pokud si u mě některý z výrobků zakoupíte a budete s ním spokojeni, pak budu spokojena i já...                              

 Háčkuju, pletu, šiju... a fotím

 Kateřina Švambergová  

 

  image

 

                       

Šedá háčkovaná čepice s knoflíkem

 

                             

 

 

 

  

 

FOTOGRAFIE můžete najít na mém druhém profilu Švambi fotí

 

Autorské návody mého tvoření najdete na mém druhém profilu

pletená-tvorba...

 

 

 

 

 

19.4.2019

 

18.11.2018

 

17.9.2018 Jemně v domě

7.1.2018 

 

6.11.2017

 

7.10.217

 

13.9.2017

Velký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměv

29.8.2017

Velký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměvVelký úsměv

20.6.2016

 

               

12.6.2016

 

ÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměv

„Medvědí školka“

   

ÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměv

ÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměv

ÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměv

2.12.2013 

Nadechuji...u lískového keře

 

ÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměv

Fler nominace: „Mechové království“ leden 2015

ÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměv

 

ÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměv 

 ÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměvÚsměv 

 

 Bohužel se, pro úraz, podzimních a zimních jarmarků v roce 2018 nezúčastním. Ale ruce mám zdravé, takže objednávejte zde na Fleru ?. 

Srdečně Vás zvu na další jarmarky, kterých se budu účastnit....

 

 

A již proběhlé jarmarky... 

 

 

 

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxx

 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

               

Velikonoční Flerjarmark v Ejpovicích dne 12.3.2016

Moc děkuju všem nakupujícím a skvělé organizaci. 

...............................................

 Velikonoční Flerjarmark v Chrástu 13.3.2016

Moc děkuju všem nakupujícím a skvělé organizaci.

 ...............................................

4. vánoční flerjarmark v Ejpovicích, který se konal 6. prosince 2015 v Ejpovicích.

...spokojené prodejkyně...

... a spokojené zákaznice...

 

Více o mých jarmarcích zde.

 Dubnový jarmark v TOTEM Plzeň a některé z mých spokojených zákaznic, kterým moc děkuuju za fotečky...

11.4.2015

Velikonoční jarmark Praha Řeporyje

Moc děkuju všem nakupujícím a skvělé organizaci.

 

 

 

 

Velikonoční jarmark

20. dubna 2014

v kulturním domě v Hrádku u Rokycan

image

 

image

 Jarní jarmark v Ejpovicích!!

5.4.2014

článek v Rokycanském týdeníku 5+2

 

 

...dvě z mých zákaznic...


 

               

Způsob dopravy
Zasílání Českou poštou dle platného tarifu jako doporučená zásilka, viz cena u objednávky. U doporučeného balíčku bude cena poštovného upravena dle aktuálních rozměrů.
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „pletu a šiju"

Kateřina Švambergová

I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/pletu-a-siju

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění

II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře obchodu,  vyplněním objednávkového formuláře v rámci obchodu a odesláním objednávky v rámci obchodu projevuje vždy zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení zboží prodejcem v obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného zboží ze strany prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností prodejce.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany ákazníka prostřednictvím obchodu ohledně konkrétního zboží je považováno vždy teprve doručení objednávky zákazníka na koupi daného zboží prodejci.

  4. Odesláním objednávky projevuje vždy zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává zboží uvedené v objednávce.

  5. Prodejce potvrdí zákazníkovi doručení objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení objednávky prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy prodejcem se zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení objednávky tedy dochází mezi zákazníkem a prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou zákazníkem, odešle prodejce toto zboží na takovou adresu poté, co bude dané zboží připraveno u prodejce k expedici.

III.
Realizace objednávky

  1. K provedení řádné objednávky je zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému obchodu.

  2. Doručená objednávka zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany prodejce zejména tehdy, jestliže prodejce vyrozumí zákazníka, že objednávku nepřijímá či odmítá nebo není objednané zboží možno dodat, anebo v případě, že prodejce nepotvrdí zákazníkovi přijetí objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 10 pracovních dnů od jejího odeslání zákazníkem.

  3. Pokud je objednané zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného zboží (zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se zákazník vyjádří prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené prodejcem, že má zájem o zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou objednávku a dále se postupuje jako u nové objednávky.

  5. Jestliže se zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené prodejcem, že má zájem o zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení objednávky zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná zákazníkem je pro zákazníka závazná.

IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost prodejce dle OZ poskytuje prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci zboží v příslušné sekci obchodu, přičemž tím, že zákazník ohledně takového zboží učiní objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu příslušnou k danému zboží či smlouvě. V rámci objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (náklady za dodání a dopravu).

  5. Prodejce neúčtuje zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese zákazník sám.

  6. Vyplněním a odesláním objednávky v rámci objednávkového elektronického systému obchodu zákazník na neurčitou dobu souhlasí, že mohou být prodejcem zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení prodejce. Tento souhlas je zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  7. Nabídka zboží obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního zboží v rámci specifikace zboží v příslušné sekci obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  8. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  9. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  10. Kupní smlouva je uzavřena v českém jazyku.

  11. V rámci objednávání kteréhokoli zboží je zákazník oprávněn do konečného odeslání objednávky měnit obsah objednávky či opravovat chyby učiněné v objednávce.

V.
Dodání zboží

  1. Způsob dodání zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si zákazník zboží ve lhůtě jejího uložení na poště, při dodání prostřednictvím České pošty a.s., a bude zboží vráceno prodejci, je prodejce oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok prodejce na vynaložené náklady s odesláním zboží.

VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.

VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy spotřebitel převezme zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat prodejce na jeho adresu formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služebem, e-mailem nebo vnitřní poštou Fler).

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí prodejce spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného zboží platby, které prodejce od spotřebitele obdržel bez nákladů na dodání prodejcem. Pro vrácení plateb použije prodejce platební prostředek, který spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na zboží, které již bylo spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či objednávky spotřebitele jakkoli upraveno podle přání spotřebitele nebo pro spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na zákazníka, který není spotřebitelem.

VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí zboží.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je zákazník povinen předložit reklamované zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí zboží zákazníkem.

  5. V případě doručení zboží je zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny prodejce.

  6. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je zákazník povinen oznámit prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnů ode dne doručení zásilky.

IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž prodejce též odpovídá za jakost zboží při převzetí dle §2161 OZ.

X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle zákazník zpět na adresu prodejce.

  2. V reklamaci je zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník.

  5. Reklamované zboží nelze prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného zboží spolu s kopií faktury posoudí prodejce reklamované zboží s ohledem na vady namítané zákazníkem.

XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je zákazník je povinen vrátit prodejci zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi prodejcem a zákazníkem ke konkrétnímu zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne zákazníkovi povinnost k vrácení zboží prodejci, je zákazník povinen vrátit prodejci zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. Zákazník je povinen předat prodejci zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  4. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je prodejce oprávněn vyúčtovat zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání zákazníka se zbožím,

    2. přímé náklady na opravu zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  5. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování zákazníkovi.

  6. Ocitne-li se zákazník v prodlení s vrácením zboží, je prodejce oprávněn vyúčtovat zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována zákazníkovi při koupi zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  7. Prodejce vrátí zákazníkovi kupní cenu zboží uhrazenou dříve zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co prodejci bude ze strany zákazníka vráceno zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  8. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy zákazník v rámci obchodu, zejména při vyplňování a zasílání objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či objednávce, bere zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů zákazníkem však není prodejce povinen přijmout objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje prodejci, bere zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či objednávce prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.

XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
813455
12.6.2019 Nová nominace, děkuju za nakouknutí...
https://www.fler.cz/prehl...
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím