Dny se krátí, večery prodlužují a chtě nechtě mě tahle skutečnost nutí být méně venku a více uvnitř....

Nevím, jak Vy, ale mě nedostatek sluníčka nějak burcuje k vyklízení skříní, sklepa apod. Objevila jsem tak i schované zbytky nespotřebovaných tapet. Ve chvíli, kdy jsem našla "skejťácké" malůvky se mi zalíbily pro možnost využití k pozadí nových fotografií a nápisy se slovem street, jsem si vzpomněla na své čepice, které se k nim ( podle mě) barevně nebo stylově hodily. 

Moje oblíbená modelka však byla v nedohlednu, tudíž nenafotitelná, a já si musela být modelkou sama sobě. Nojo....jenže! Jak vymyslet, abych v danou chvíli viděla, co fotím, aniž bych stále musela odbíhat k foťáku při použití samospouště, protože dálkový ovladač nemám. A jak připevnit fotoaparát, protože stativ nemám...Můj muž mi na moje přání ve fotoaparátu našel skvělou funkci fázování obrázků, které lze nafotit ve volitelné době i počtech snímků. Z toho jsem tedy byla nadšená! A navíc jsem vymyslela možnost okamžitého náhledu fotek otočením výsuvného displeje pro sledování fotek směrem ke mně. Stativ jsem nahradila stoličkou a dnem nahoru otočeným košem na prádlo, který má uprostřed okraj se zarážkami, kam přístroj naprosto skvěle zapadl, aniž bych se musela bát, že spadne.

Další problémek byl- jak přichytit tapetu, aby mi neulítla, nespadla se stěny, neblýskala se atd. Protože mělo focení probíhat na balkoně, nemohla jsem si nevšimnout kovového stojanu na prádlo, který jsem složila a pověsila na háček ve zdi. Na něj jsem potom kulíky ( jsem z Plzně, takže rozuměj-kolíčky na prádlo) přichytila tapetu!

Byla jsem ze svého prozatimního výkonu nadšená a nafotila desítky fotek, z nichž některé byly použitelné pro propagaci mých výrobků a vloženy na Fler... a doklad o tom, že fotek bylo opravdu spoustu, svědčí i fakt, že  mi už na konci focení docela " hrabalo".

Přeju Vám krásné podzimní dny a aby Vám v nadcházejících dnech bylo teploučko. Proto Vám nabízím své pletené a háčkované výrobky k zahřátí.

P.S. A dokonce , k mé veliké radosti, vysvitlo i podvečerní sluníčko! A dvě fotečky se povedly i s tajným mužským modelem.

Kateřina Švambergová