Vážení zákazníci, dočasně zavádím akci na poštovné zdarma pro objednávky v hodnotě nad 750,- Kč a nebo 100 eur (bez poštovného).

Akce platí do odvolání, kdy bude přecházet na standardní poštovné zdarma pro objednávky nad 1.000,- Kč / 100 eur.

I nadále vám budu nabízet kvalitní české skleněné korálky - mačkané i ohňovky a chystám i rozšíření nabídky o komponenty a další zboží. Od února budu blíže Jablonci a tak můžete očekávat častější novinky ve zboží. Navíc jsem v novém domě získala vlastní, větší prostor jen pro mé podnikání a tím pádem větší sklad.

Aktuálně u mě naleznete na 350 položek, z čehož je většina stálým sortimentem, který doplňuji a mám trvale na skladě. V oblasti mačkaných 4mm kuliček, lístečků, kapek a ohňovek všech možných tvarů tedy můžete nakupovat znovu stejné korálky.
Pokud například sháníte kompletní řadu černých nebo čirých kulatých ohňovek, naleznete je právě u mě.

Exkluzivně nabízím vlastní míchané směsi.

Nabízím i krátkodobé zboží a zboží v sekci DOPRODEJ, kde rozprodávám své soukromé zásoby. Zde se vám stane, že nabízím třeba jen jedno balení, které už pravděpodobně opakovaně nenabídnu. Mým hlavním cílem je ale moci nabízet opakovaně to, co potřebujete ke své tvorbě.

Budu se těšit na vaši návštěvu

atti