Už dlouho jsem měla v plánu udělat si kapsičku na takové ty drobnosti, co se vám neustále válejí po kabelkách a příručních taškách a vždycky je najdete mezi dalšími na dně... A teď o víkendu jsem si řekla, že už to stačilo. 

Konečně jsem přijela zas na chvíli si odpočinout domů, jelikož mě právě vyčerpává zkouškové období a na jedno sobotní odpoledne se schovala za šicí stroj. Já o sobě říkám, že šít neumím, ale moc mě to baví... na áčkové sukně, tašky, pytlíčky a podobné věcičky mi to pro mou potřebu vždycky stačí.

Vytáhla jsem poklady ze své skříňky, zbytečky látek a oblečení, které už nenosím, ale jednou se pro svůj vzor či látku můžou hodit a dala se do promyšlování, stříhání a sešívání. Hodně jsem se nápadem nechala inspirovat od kamaráda, který měl takovou podobnou taštičku na tabák, ale i Tužkovníky od kartau a také Knoflíčky od Měďáka. Nejdříve jsem chtěla dát dřevěné, ale pak  sem si říkala, že měď možná bude v kombinaci se savem působivější.

Tašťička je jinač vytvořená ze staré sukně ze lnu a pár posavovaných zbytečků. člověk nikdy neví, kdy se to může hodit... A tady je výsledek.....

Tak, a teď zas můžu být aspoň na krátkou dobu spokojená.