ŠITÍ NA MÍRU - Stopnout či pozastavit šití na míru ?

image

Jak mnozí z Vás už ví, v posledních měsících jsme byli ve fázi, kdy jsme se rozhodovali, zda výrobu džínových věcí na zakázku silně omezit a na míru šít alespoň některé modely, nebo ji úplně pozastavit a doplňovat pouze stav na skladě (co se vyprodá dle klasických střihů).

Důvodem jsou stále se prodlužující termíny výroby, které se blíží téměř ke 2 měsícům, ale hlavně nám dělají starosti odlišné odstíny či rozměry některých kousků, které nemůžeme plně ovlivnit.

A proto jsme došli k závěru, že bude lepší, když si zákazník vybere zboží ze skladu, kde už jsou rozměry dané - sice to pro nás bude zátěž (šít mnohem více na sklad), ale vypadá to, že už asi jiná možnost není.

Tímto tedy vyhlašujeme velké STOP šití na míru džínového oblečení - je možná pouze opětovná výroba velikostí u vybraných modelů, na dotaz. V současné době se jedná převážně o sukně, šaty a některé modely kalhot ve velikostech 36 až 44. Další výroba tedy bude probíhat formou tzv. poptávek a předobjednávek. Oproti minulosti je tu také velká změna v placení - PLATBA  ANI OBJEDNÁVKA PŘEDEM NENÍ NUTNÁ, platíte až teprve po vyhotovení a vystavení kousku k prodeji a následné objednávce zboží. Co ale od Vás potřebujeme, je domluvit se před započetím výroby - většinou budete vyzváni k dodání aktuálních rozměrů, podle kterých určíme velikost i cenu.

Ostatní zboží jako jsou doplňky (čepice, kšiltovky, klobouky, bekovky) šijeme na přání dále, pokud máme k dispozici materiál. Džínové doplňky trvají 5-6 týdnů od domluvy, u nedžínových věcí(zejména společenské bekovky) je doba výroby zhruba 2 týdny od platby.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Ještě bychom chtěli upozornit, že od nového roku se Vám u každé objednávky objeví naše obchodní podmínky, které musíte odsouhlasit - pokud si je chcete nastudovat, jsou ve spodní části našeho profilu.

za BOGY ®, Petra Janečková