Milí zákazníci, na zakázku bohužel nevyrábím, dostupné je jen zboží skladem. OSOBNÍ ODBĚR NENÍ MOŽNÝ - Ostatní info najdete v obchodních podmínkách, Petra Bogy .-)
Profil uživatele
BOGY - Janečková Petra
Petra Janečková | prodávající
Brno
Registrace: 11.7.2010
Milí zákazníci,  
před objednávkou je vždy nutné překontrolovat, zda bude vybraná velikost vyhovovat. Samotné posuzování provádím já na základě dlouhodobých zkušeností a také hlavně ve spolupráci s vámi, neboť právě vy mi musíte dodat potřebné hodnoty. Proto zde nyní přináším návody a důležité informace k měření tělěsných rozměrů - podrobný návod najdete ZDE. Pěkný podzim, Petra Bogy Miluju tě!
 
 
p o d z i m n í   N O V I N K Y  -  2019 

vzdušná hučka pletená na rámu - fuchsiaháčkovaná teplá hučka, zimní houmleska s óbrmašlí

PROSÍM POZOR - čtěte pozorně

Bez aktuálních naměřených hodnot objednávku nezasílám.

Prosím měřte vaši aktuální postavu přímo na těle, neposílejte mi hodnoty oblíbené sukně/čepice ani rozměry opsané z textu.

Krom tohoto profilu nabízíme zboží i zde na BOGY šmudltašky, kde najdete kabelky, tašky batohy, vaky, brože a jiný doplňkový sortiment.

 

A také BOGY pro děti s dětským zbožím (výprodej skladu za příznivé ceny).

     

Objednávky ze všech našich profilů samozřejmě spojím a budete platit jen jedno poštovné.

PetraNůžkyBogy

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

 

Moji milí zákazníci,

dnes večer (21.12.2015) odesílám poslední balíčky s dodáním před Štědrým dnem. Další objednávky, které jste doteď nestihli zaplatit, budu pravděpodobně odesílat až po novém roce .-)

Zítřejším dnem najedu na klidový režim, nicméně obchod bude stále pro všechny příchozivší otevřen - pokud vás internetové brouzdání přivede až sem a budete mít chuť utratit tu všechny "love", které jste dostali pod stromeček, objednávky na zboží skladem přijímám dále .-) Jen reakce na ně a dotazy budou poněkud opožděné, přeci jen, potřebuji se od počítače aslepoň na pár dní v roce odpoutat.

Veškeré dotazy ohledně výměn a vrácení zboží zodpovíme co nejdříve - samotná zasílání zboží zpět k nám budou muset počkat až po novém roce, nejdříve 4.1.2016.

Všem moc děkuji za celoroční přízeň, přeji radostné svátky plné dobrého jídla a pohodové nálady a samozřejmě úspěšný nový rok, Petra Bogy ®

 
na časté otázky "jak to u nás vypadá" zkusím odpovědět obrázky (na nezkrácenou verzi se můžete podívat zde) - Jelikož jsem typický Blíženec, dělám spoustu věcí naráz. Všude kolem mne panuje pravý a nefalšovaný chaos a tzv. pracovní nepořádek.

Nejprve přichází nápad. Důležité ale je rychle ho převést na papír, jinak je tu velké riziko, že jakmile na mě někdo promluví, zapomenu ho.

Pokud je to možné, nejlépe hned vzít do ruky nůžky a nastřihnout zkušební vzorek. Střih se zazálohuje, vzorek se vystaví k prodeji a čeká se na reakce zákazníků. Podle poptávky pak vyrábíme dál, případně se během opětovné výroby upraví nějaké drobnosti. Pokud má model úspěch, udělá se střih ve více velikostech. Skladem zatím moc nešijeme, více se věnujeme šití na míru. Ale vzhledem k nevyzpytatelnému procesu zpracování rifloviny, plánujeme šít více na sklad, aby si zákazník mohl vybrat z dostupného sortimentu a nemusel čekat 5-6 týdnů na svou zakázku.

Než se nějaký kousek dostane k zákazníkovi domů, je na něm hodně práce. Po zhotovení střihu se výrobek napolohuje tak, aby bylo co nejméně odstřihů a zbytků, materiál se nařeže a model ušije. Dál probíhá předpříprava (efekty), praní, změkčování, posléze i úpravy v podobě šisování, broušení, mačkané a párané efekty. Po těchto procesech přichází na řadu přeměřování, kontrola rozměrů a dokončovací práce – musí se vyšít dírky, dát knoflíky a nýtky, odstříhat a zapravit přebytečné a trčící nitě. V konečné fázi se výrobek žehlí a předává k balení zakázky.

Novinky se snažíme nabízet pravidelně každý týden, nebo alespoň jednou za 14dnů. Samozřejmě se to odvíjí dle počtu zakázek, které se musí dokončit. Abychom při focení dosáhli co nejreálnějšího odstínu, snažíme se pořizovat fotky na denním světle. I tak je ale možné, že fotka může mít lehce odlišnou barvu od výrobku, což je také závislé na barevném nastavení vašeho monitoru. 

Někdy se snažíme i odpočívat a lenošit.

K lepší orientaci uvádíme u zboží přesné rozměry každého kusu na skladě, nebudete-li si jisti, kontatujte nás. Je dobré domuvit se ještě před samotným učiněním objednávky, jedině tak se můžete ujistit zda zboží skladem je či není, nebo je možná další výroba. Objednávka se stává závaznou až v momentě kdy ji potvrdíme. Před tím Vás ještě budeme kontaktovat vnitřní poštou s dotazem, zda opravdu vyhovují rozměry a vyzveme ke kontrole vybrané velikosti, popř. nabídneme jinou variantu či náhradní řešení objednávky (tím se vyhneme zbytečnému a složitému stornování objednávky a vracení provizí).

 POZOR ZMĚNA - od nového roku 2014 jsme zastavili šití na míru, je možná pouze opětovná výroba velikostí z vybraného modelu. Platba předem není nutná, platíte až teprve po vystavení kousku k prodeji a následné objednávce zboží.

Bude-li zboží nevhodné, či nebudete-li spokojeni, je možné zboží vrátit nebo vyměnit a to do 14-ti dnů od přijetí zásilky. V tomto případě nás prosím kontaktujte, obratem Vám sdělíme adresu kam zboží zaslat a poprosíme Vás o podací číslo balíčku, neb nechceme aby se Vám balík vrátil zpět. Další důležité informace najdete v našich obchodních podmínkách níže v profilu.

Obchodní a reklamační podmínky
prodejce „BOGY - Janečková Petra“ - 
BOGY s.r.o., ičo: 269 30 447, email: bogy.cz@seznam.cz


I. Vymezení pojmů

  • 1. „Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/bogy-janeckova-petra.
  • 2. „Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, Petra Janečková, BOGY s.r.o., IČ 269 30 447, Brno.
  • 3. „Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.
  • 4. „Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.
  • 5. „Spotřebitelem“ se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.
  • 6. „Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.
  • 7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

II. Nákup Zboží

  • 1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).
  • 2. Vzhledem k povaze prodávaného zboží (ošacení), si prodejce vyhrazuje právo žádat po Zákazníkovi tělesné hodnoty pro určení a výběr správné velikosti a to ještě před potvrzením objednávky. Nedodá-li Zákazník naměřené hodnoty, nebude objednávka potvrzena a vyřízena.
  • 3. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.
  • 4. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.
  • 5. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.
  • 6. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.
  • 7. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.
  • 8. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.
  • 9. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží zaplaceno a připraveno u Prodejce k expedici.

III. Realizace Objednávky

  • 1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.
  • 2. BEZ AKTUÁLNÍCH ROZMĚRŮ POSTAVY ČI HLAVY SE OBJEDNÁVKY NEODESÍLAJÍ - berte prosím na vědomí, že se jedná o prodej ošacení mnoha střihů a velikostí, a jelikož si nemůžete zboží vyzkoušet, je nutné dodat rozměry. Bez nich není možné vybrat a určit vhodnou velikost, proto bez aktuálně naměřených hodnod nelze objednávku vyřídit.
  • 3. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.
  • 4. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.
  • 5. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.
  • 6. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.
  • 7. Při požadavku Zákazníka na změnu charakteru objednaného zboží (barva, velikost), výběru špatné velikosti nebo změny dopravce v doplňkové zprávě objednávky, nemusí Prodejce na tuto změnu brát ohled. V takovém případě může objednávku odmítnout. Změnu charakteru zboží je možné předem domluvit s prodávajícím vnitřní poštou a dle možností prodávajícího i vyrobit zboží podle přání kupujícího.
  • 8. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.

IV. Informace Zákazníka

  • 1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.
  • 2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.
  • 3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.
  • 4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.
  • 5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či
    smlouvě.
  • 6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).
  • 7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.
  • 8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na dobu neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.
  • 9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.
  • 10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.
  • 11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.
  • 12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.
  • 13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.

V. Dodání Zboží

  • 1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.
  • 2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.
  • 3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 50,-Kč za každý i započatý den takového uskladnění.
  • 4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.
  • 5. Platbu za zboží a poštovné zašle Zákazník v českých korunách na bankovní účet prodávajícího (účet je vedený u KB a FIO banky) nebo v € na bankovní účet u Fio banky. Prodávající čeká na úhradu objednávky 3 max 4 pracovní dny od přijetí objednávky, poté vrací zboží zpět do prodeje (tato skutečnost se projeví v hodnocení zákazníka), nebo odešle kupujícímu zboží (2-3 pracovní dny od přijetí platby).


VI. Platební podmínky

  • 1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby. V současné době je nabízena pouze platba předem a to převodem na účet, vkladem na účet nebo poštovné poukázkou na účet.
  • 2. O přijetí platby a následném odeslání zboží je Zákazník informován vnitřní poštou, nebo krátkou oznamovací zprávou z Fler automatu a/nebo e-mailovou zprávou na zadanou adresu. Nedojde-i k úhradě max do 4 dnů od přijetí objednávky, zboží se uvolní pro dalšího zájemce a vrací se zpět do prodeje. Zboží se nedá nerezervovat.

VII. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele

  • 1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.
  • 2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). V našem případě požadujeme psano formu (email).
  • 3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.
  • 4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.
  • 5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.
  • 6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.
  • 7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.
  • 8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).
  • 9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

VIII. Reklamace Zboží

  • 1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.
  • 2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:
    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,
    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,
    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,
    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.
  • 3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen předložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).
  • 4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.
  • 5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.
  • 6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.
  • 7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.


IX. Nároky z vad

  • 1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.
  • 2. Práva z vadného plnění je Zákazník oprávněn uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.


X. Posouzení reklamace

  • 1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.
  • 2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.
  • 3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.
  • 4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.
  • 5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude
    Prodejcem přihlíženo.
  • 6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.
  • 7. Reklamace bude vyřízena prodejcem nejpozději do 30dnů od obdržení reklamovaného zboží.


XI. Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII

  • 1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.
  • 2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen neprodelně vrátit Prodejci Zboží, nejpozději do 10 dnů od vzniku takové povinnosti.
  • 3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.
  • 4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.
  • 5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.
  • 6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:
    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,
    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,
    3. přímé náklady na čištění Zboží,
    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.
  • 7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.
  • 8. Ocitne-i se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.
  • 9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.
  • 10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.


XII. Ochrana osobních údajů

  • 1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.
  • 2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.
  • 3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.
  • 4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.


XIII. Slevy, dárky, bonusy

  • 1. Prodávající poskytuje poštovné zdarma + malý dárek při nákupu v hodnotě nad 3000kč a včetně, platí pro každý nákup.
  • 2. Dárky pravidelně rozdáváme k objednávkám ve vyšších hodnotách a při větších počtech objednaných kusů, dále i stálým zákazníkům, kteří jsou navíc odměněny i menší slevou na další nákupy - ta se samozřejmě odvíjí od četnosti a výše předchozích objednávek. Dárky není možné si nárokovat - je to vždy výraz naší vděčnosti a poděkování za zájem o naše zboží a výběr probíhá výhradně podle našeho uvážení.
  • 3. Poskytuje-li prodávající slevy, jedná se vždy o omezené množství kusů nebo do vyprodání zásob zlevněného sortimentu, ve většině případů v omezeném časovém úseku. Slevy nelze nárokovat při nákupech těsně před a po vyhlášení slevové akce.


XIV. Závěrečná ustanovení

  • 1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.
  • 2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.
  • 3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.
  • 4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).
  • 5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.
  • 6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.
  • 7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a
    reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.
Hlavně  n e p a n i k a ř i t , abyste se do toho nezamotali !
 
 
MĚŘENÍ
 
   Milé (nemilé) zákaznice (někdy i zákazníci), před objednávkou je vždy nutné překontrolovat, zda bude vybraná velikost vyhovovat. Samotné posuzování provádím já na základě dlouhodobých zkušeností a také hlavně ve spolupráci s vámi, neboť právě vy mi musíte dodat potřebné hodnoty. Proto zde nyní přináším návody a důležité informace k měření tělěsných rozměrů.
 
   Měření se nebojte a rozhodně si z toho nedělejte velkou hlavu (mimochodem, velká hlava je například obvod 60cm), zoufalství zde není na místě Mrkáček. V případě nejasností a potřeby mne kontaktujte, ráda pomohu s výběrem správné velikosti.
 
 
 
PŘÍPRAVA NA MĚŘENÍ
 
   Tedy jak na to? Před objednávkou si prosím nachystejte své tělo (nepřejídejte se prosím, ani nedržte hladovku), dále krejčovský metr, dobrou náladu a trpělivost - citlivější jedinci mohou přidat pilulky na nervy nebo zavolat příteli na telefonu. No a ti méně vytrvalejší si nachystají decánko vína nebo štopičku slivovice na povzbuzení (štopička je malé množství, ano, je to méně než litr)
 
   Důležité je použít opravdu klasický krejčovský metr, který se tělu přizpůsobí, seženete ho v každé galanterii. Rozhodně nepoužívejte dřevěný metr, šnůrku nebo jiné podobné pomůcky (a NIKDY ho nestáčejte do ruličky jako vidíte na fotceBláznivý)
 
 
Pro začátek si ukážeme jak se tělesné rozměry rozhodně neměří!!!!Čertík

NEE - JAK NEMĚŘIT OBVOD HLAVY

   Obvod hlavy rozhodně neměřte následujícími způsoby. Metr nevažte kolem hlavy jako čelenku, s metrem si nehrajte, nestrkejte ho do nosu, uší, pusy nebo jiných tělesných otvorů.

A nyní si ukážeme jak je to správně Mrkáček
 
ANO - JAK SPRÁVNĚ ZMĚŘIT OBVOD HLAVY

   Obvod hlavy měřte s rozpuštěnými vlasy těsně nad ušima kolem celé hlavy, zhruba tam, kde se nosí kšiltovka (bez vkládání vlasů či culíku dovnitř) - všechna měření provádějte pomocí krejčovského metru a raději několikrát. Potřebuji od Vás znát přesný rozměr hlavy, kde i 1cm hraje svoji roli a může se kvůli tomu zvolit špatná velikost.

   Dost důležitou informací je, zda nosíte čepice s culíkem nebo vlasy uvnitř - informujte mne prosím o tom, jelikož nelze doporučit jednu velikost na oba styly nošení. Buď bude čepice menší pro rozpuštěné vlasy, nebo malinko větší, aby se pod čepici vlezly další vlasy nebo culík.

image

Co se týká měření postavy, i zde přináším podrobné návody jak měřit správně a naopak čemu se vyvarovat.

NEE - JAK NEMĚŘIT POSTAVU

   Postavu rozhodně neměřte oblečenou, neroztahujte u toho nohy, nešpulte zadek jak hérečka, ani nevystrkujte břicho jak kdybyste spořádala kilo bůčku. Svá prsa zbytečně neškrťte a měřte s lehkým nádechem. Délka rukávu se neměří z rozpaženou rukou. I zde, jako u výše zmíněného obvodu hlavy, platí rovněž ponaučení o (ne)hraní si s metrem a (ne)vkládání metru do těl.dutin.

ANO - JAK SPRÁVNĚ MĚŘIT POSTAVU

   Nejdůležitější je dodat rozměry přesné a to bez přidaných cm - tedy při měření přiložte centimetr těsně k postavě na holé tělo. V případě, že chcete oděv volnější, širší či užší, sdělte nám prosím o kolik cm a v jaké konkrétní partii. Opět zdůrazňuji, že je důležité použít klasický krejčovský metr, který se tělu přizpůsobí (ne dřevěný metr ani šnůrku apod).

  •  OP - obvod pasu - v dnešní době je trend kalhoty/sukně nosit spíše spadlé více k bokům. OP tedy měříme cca v polovině mezi skutečným pasem a boky, nebo v místě, kde jste zvyklí nosit sukni či kalhoty
  • OB - obvod boků - měříme v nejširším místě přes boky a zadek
  • DK - délka kalhot vnější - měříme na postavě z boku s obuví a to od pasu až k podložce. Obuv je nutná, kvůli správnému určení délky (aby kalhoty nebyly krátké)
  • DK - délka kalhot vnitřní - měříme od rozkroku na zem až k podložce
  • OH - obvod hrudníku - měříme těsně pod pažemi přes nejširší místo, přes prsa při írném nadechnutí
  • DR - délka rukávu - měříme se svěšenou rukou u těla a to od krku k zápěstí
  • obvod stehna - měříme v nejširším místě cca 4 cm pod rozkrokem
  • obvod hlavy - měříme ve stejném místě kde se nosí kšiltovka - nad ušima, přes čelo kolem hlavy
  • výška postavy - měříme bez obutí, v narovnané poloze u stěny

 

Dovolím si též ještě přiložit informace k údržbě oděvů a malé shrnutí obecných informací k prodeji zboží, plné info najdete v obchodních podmínkách.

POKYNY K ÚDRŽBĚ NAŠICH VÝROBKŮ Z DENIMU

  • prát při maximální teplotě 40°C – wash up to 40°C – washen mit max Temperatur von 40°C
  • žehlit při maximální teplotě 150°C – iron up to 150°C – bügeln bei einer max Temperatour von 150°C 
  • nebělit – do not bleach – nicht bleichen 
  • výrobek se nemůže chemicky čistit – not dryclean – das Erzeugnis kann nicht chemisch gereinigt werden 
  • zákaz sušení v sušičce – do not tumble dry – das Trockenschleuder ist untersagt 
  • prát odděleně, pozor ztrácí barvu – wash separately, warning loose color – separat washen, achtung verliert Farbe 
  • prát, sušit a žehlit naruby – wash, dry and iron inside out – umgekrempelt waschen, troken und bügeln 
  • nesušit na slunci – do not dry on the sun – nicht in die Sonne trocken

 

VÝROBA NA MÍRU - ZRUŠENO!!

   V roce 2014 bylo zastaveno šití na míru a není možné vyrábět na vaše přání, ani zakázku. Dostupné je pouze zboží skladem.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

   Jako v každém on-li obchodě, je i u nás možnost vrácení zboží do 14-ti dnů od přijetí zásilky. Tedy bude-li zboží nevhodné, či nebudete-li spokojeni, je možné zboží vrátit nebo vyměnit. V tomto případě nás prosím kontaktujte, obratem sdělíme adresu kam zboží zaslat a poprosíme i o podací číslo balíčku, neb nechceme aby se Vám balík vrátil zpět.

PLATBA

   Požadujeme PLATBU PŘEDEM (převodem, vkladem hotovosti na účet nebo pošt.poukázkou). Bohužel máme špatné zkušenosti s platbou na dobírku, kdy se spousta balíků vrátilo zpět nevyzvednutých, proto byla zrušena. Osobní odběr byl taktéž zrušen.

V případě dotazů mi piště nebo můžete zavolat mojí malé figurantce a pomocnici, zdar jak sviňa Škleb s vyplazeným jazykemVelký úsměv

Způsob dopravy
Preferujeme platbu převodem - dobírka není možná ................................................................................................................ poštovné - momentálně si můžete vybrat způsob doručení přes Českou poštu a to buď klasickým doporučeným psaním pro menší zásilky, doporučeným balíkem pro větší zásilky nebo balíkem do ruky s dodáním do druhého dne, zde se cena pohybuje od 110kč výše, dle váhy balíčku. ................................................................................................................ - balík do ruky/na poštu - pokud si zvolíte tuto nadstandardní variantu poštovného, tzv. balík do ruky či na poštu, v případě vrácení zboží vám bude vyplacena částka pouze za standardní zaslání (ta levnější varianta). ................................................................................................................ - DOBÍRKA ani OSOBNÍ ODBĚR nejsou možné. Pletené a háčkované zboží na zakázku nedělám. Na dobírku nezasíláme, pouze platba převodem. .........................................................................................................................Od ledna 2014 jsme zrušili šití na míru. Na zakázku již nešijeme vůbec, vyrábíme pouze na sklad, doplňujeme velikosti. A pokud nám to dovolí materiál, došijeme vyprodané velikosti nabízených modelů (vždy dle našich standardních střihů a při zachování původního vzhledu, včetně barvy materiálu, odstínů všech doplňků, nití, a bez jakýchkoliv jiných úprav). Faktury vystavuji zpětně v dalším fakt.období, tedy až s ročním zpožděním, bohužel nestíhám, Petra Bogy :-)
Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „BOGY - Janečková Petra“
 - 

BOGY s.r.o., ičo: 269 30 447, email: bogy.cz@seznam.cz

I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/bogy-janeckova-petra.

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, Petra Janečková, BOGY s.r.o., IČ 269 30 447, Brno.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“ se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Vzhledem k povaze prodávaného zboží (ošacení), si prodejce vyhrazuje právo žádat po Zákazníkovi tělesné hodnoty pro určení a výběr správné velikosti a to ještě před potvrzením objednávky. Nedodá-li Zákazník naměřené hodnoty, nebude objednávka potvrzena a vyřízena.
  3. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  4. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  5. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  6. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  7. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  8. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  9. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží zaplaceno a připraveno u Prodejce k expedici.

III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. BEZ AKTUÁLNÍCH ROZMĚRŮ POSTAVY ČI HLAVY SE OBJEDNÁVKY NEODESÍLAJÍ - berte prosím na vědomí, že se jedná o prodej ošacení mnoha střihů a velikostí, a jelikož si nemůžete zboží vyzkoušet, je nutné dodat rozměry. Bez nich není možné vybrat a určit vhodnou velikost, proto bez aktuálně naměřených hodnod nelze objednávku vyřídit.
  3. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  4. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  5. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  6. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  7. Při požadavku Zákazníka na změnu charakteru objednaného zboží (barva, velikost), výběru špatné velikosti nebo změny dopravce v doplňkové zprávě objednávky, nemusí Prodejce na tuto změnu brát ohled. V takovém případě může objednávku odmítnout. Změnu charakteru zboží je možné předem domluvit s prodávajícím vnitřní poštou a dle možností prodávajícího i vyrobit zboží podle přání kupujícího.
  8. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.

IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na dobu neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.

V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 50,-Kč za každý i započatý den takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.

  5. Platbu za zboží a poštovné zašle Zákazník v českých korunách na bankovní účet prodávajícího (účet je vedený u KB a FIO banky) nebo v € na bankovní účet u Fio banky. Prodávající čeká na úhradu objednávky 3 max 4 pracovní dny od přijetí objednávky, poté vrací zboží zpět do prodeje (tato skutečnost se projeví v hodnocení zákazníka), nebo odešle kupujícímu zboží (2-3 pracovní dny od přijetí platby).

VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby. V současné době je nabízena pouze platba předem a to převodem na účet, vkladem na účet nebo poštovné poukázkou na účet.

  2. O přijetí platby a následném odeslání zboží je Zákazník informován vnitřní poštou, nebo krátkou oznamovací zprávou z Fler automatu a/nebo e-mailovou zprávou na zadanou adresu. Nedojde-li k úhradě max do 4 dnů od přijetí objednávky, zboží se uvolní pro dalšího zájemce a vrací se zpět do prodeje. Zboží se nedá nerezervovat.

VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). V našem případě požadujeme psano formu (email).

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen předložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.

IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník oprávněn uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.

  7. Reklamace bude vyřízena prodejcem nejpozději do 30dnů od obdržení reklamovaného zboží.

XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen neprodelně vrátit Prodejci Zboží, nejpozději do 10 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.

XIII.

Slevy, dárky, bonusy

  1. Prodávající poskytuje poštovné zdarma + malý dárek při nákupu v hodnotě nad 3000kč a včetně, platí pro každý nákup.

  2. Dárky pravidelně rozdáváme k objednávkám ve vyšších hodnotách a při větších počtech objednaných kusů, dále i stálým zákazníkům, kteří jsou navíc odměněny i menší slevou na další nákupy - ta se samozřejmě odvíjí od četnosti a výše předchozích objednávek. Dárky není možné si nárokovat - je to vždy výraz naší vděčnosti a poděkování za zájem o naše zboží a výběr probíhá výhradně podle našeho uvážení.

  3. Poskytuje-li prodávající slevy, jedná se vždy o omezené množství kusů nebo do vyprodání zásob zlevněného sortimentu, ve většině případů v omezeném časovém úseku. Slevy nelze nárokovat při nákupech těsně před a po vyhlášení slevové akce.

XIV.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
835613
7.10.2019 Milé moje zákaznice, přináším vám návody a ucelené informace k měření obvodu hlavy i ostatních tělesných hodnot - klikejte hír plís :-) Petra https://www.fler.cz/blog/...
Zboží
Oblíbení uživatelé
Zobrazování oblíbených uživatelů není majitelem účtu povoleno.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím