Šití na zakázku je zrušeno, vyrábíme pouze na sklad, doplňujeme velikosti. Pokud to dovolí materiál, na dotaz šijeme vyprodané velikosti nabízených modelů (vždy dle našich standardních střihů a při zachování... více »
Profil uživatele
BOGY - Janečková Petra
Petra Janečková | prodávající
Brno
Registrace: 11.7.2010
 
PROSÍM POZOR - čtěte pozorně

Náš způsob přijímání objednávek není standardní, budeme od Vás vyžadovat spolupráci a další komunikaci, postup je následující:

  • dodání rozměrů - nejdříve zákazníka kontaktuji a požádám ho o dodání rozměrů potřebných k určení a kontrole správné velikosti zboží
  • zboží vyhovuje - v případě, že je objednaný kousek k dispozici a velikostně vyhovuje, přijmu objednávku, poté se zobrazí podklady k platbě
  • zboží nevyhovuje - v případě zjištění, že zboží rozměry nevyhovuje (velikostí, střihem), pokusím se vyhledat jiné náhradní zboží dle zadaných kritérií a upravím objednávku, kterou následně přijmu
  • přijetí objednávky - teprve poté co je vše domluvené a vím, že zboží bude rozměry vyhovovat, přijímám objednávku - nyní zákazník obdrží podklady k platbě prostřednicvím dalšího emailu z fleru

Tedy do doby než od vás obdržím odpověď s naměřenými rozměry, zůstává objednávka nepotvrzená a číslo účtu budete hledat marně. Bez aktuálních naměřených hodnot objednávku nezasílám. Pokud si chcete ušetřit čas, napište mi rovnou do poznámky pro prodejce své rozměry

Jakkoli se Vám to může zdát neobvyklé, nebo i otravné, vězte, že to dělám hlavně kvůli vám, zákazníkům. Chci tak předejít zbytečným výměnám a vracení zboží díky špatně zvoleným velikostem či střihům, kterých je stále velmi mnoho. V případě nejasností a potřeby mne kontaktujte vnitřní poštou, pokud to bude v mých silách, ráda pomohu s výběrem správné velikosti. Petra Bogy :-)

......................................................................................................................... DOBÍRKA ani OSOBNÍ ODBĚR nejsou možné. Výroba a doplňování riflového a manšestrové zboží se nyní pohybuje kolem cca 2-2,5 měsíce, neriflové objednávky vybavujeme mezi 10 až 20 dny. Pletené a háčkované zboží na zakázku nedělám. Na dobírku nezasíláme, pouze platba převodem. ......................................................................................................................... Od ledna 2014 jsme zrušili šití na míru. Na zakázku již nešijeme vůbec, vyrábíme pouze na sklad, doplňujeme velikosti, a na dotaz šijeme vyprodané velikosti nabízených modelů, ale vždy jen dle našich standardních střihů a při zachování původního vzhledu (včetně barvy materiálu, odstínů všech doplňků, nití), a bez jakýchkoliv jiných úprav. .........................................................................................................................

Krom tohoto profilu nabízíme zboží i zde na BOGY šmudltašky, kde najdete kabelky, tašky batohy, vaky, brože a jiný doplňkový sortiment.

      

A také BOGY pro děti s dětským zbožím (výprodej skladu za příznivé ceny).

      
 

Objednávky ze všech našich profilů samozřejmě spojím a budete platit jen jedno poštovné.

PetraNůžkyBogy

 Fotka uživatele Petra Janečková.

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Moji milí zákazníci,

dnes večer (21.12.2015) odesílám poslední balíčky s dodáním před Štědrým dnem. Další objednávky, které jste doteď nestihli zaplatit, budu pravděpodobně odesílat až po novém roce .-)

Zítřejším dnem najedu na klidový režim, nicméně obchod bude stále pro všechny příchozivší otevřen - pokud vás internetové brouzdání přivede až sem a budete mít chuť utratit tu všechny "love", které jste dostali pod stromeček, objednávky na zboží skladem přijímám dále .-) Jen reakce na ně a dotazy budou poněkud opožděné, přeci jen, potřebuji se od počítače aslepoň na pár dní v roce odpoutat.

Veškeré dotazy ohledně výměn a vrácení zboží zodpovíme co nejdříve - samotná zasílání zboží zpět k nám budou muset počkat až po novém roce, nejdříve 4.1.2016.

Všem moc děkuji za celoroční přízeň, přeji radostné svátky plné dobrého jídla a pohodové nálady a samozřejmě úspěšný nový rok, Petra Bogy ®

 
na časté otázky "jak to u nás vypadá" zkusím odpovědět obrázky (na nezkrácenou verzi se můžete podívat zde) - Jelikož jsem typický Blíženec, dělám spoustu věcí naráz. Všude kolem mne panuje pravý a nefalšovaný chaos a tzv. pracovní nepořádek.

Nejprve přichází nápad. Důležité ale je rychle ho převést na papír, jinak je tu velké riziko, že jakmile na mě někdo promluví, zapomenu ho.

Pokud je to možné, nejlépe hned vzít do ruky nůžky a nastřihnout zkušební vzorek. Střih se zazálohuje, vzorek se vystaví k prodeji a čeká se na reakce zákazníků. Podle poptávky pak vyrábíme dál, případně se během opětovné výroby upraví nějaké drobnosti. Pokud má model úspěch, udělá se střih ve více velikostech. Skladem zatím moc nešijeme, více se věnujeme šití na míru. Ale vzhledem k nevyzpytatelnému procesu zpracování rifloviny, plánujeme šít více na sklad, aby si zákazník mohl vybrat z dostupného sortimentu a nemusel čekat 5-6 týdnů na svou zakázku.

Než se nějaký kousek dostane k zákazníkovi domů, je na něm hodně práce. Po zhotovení střihu se výrobek napolohuje tak, aby bylo co nejméně odstřihů a zbytků, materiál se nařeže a model ušije. Dál probíhá předpříprava (efekty), praní, změkčování, posléze i úpravy v podobě šisování, broušení, mačkané a párané efekty. Po těchto procesech přichází na řadu přeměřování, kontrola rozměrů a dokončovací práce – musí se vyšít dírky, dát knoflíky a nýtky, odstříhat a zapravit přebytečné a trčící nitě. V konečné fázi se výrobek žehlí a předává k balení zakázky.

Novinky se snažíme nabízet pravidelně každý týden, nebo alespoň jednou za 14dnů. Samozřejmě se to odvíjí dle počtu zakázek, které se musí dokončit. Abychom při focení dosáhli co nejreálnějšího odstínu, snažíme se pořizovat fotky na denním světle. I tak je ale možné, že fotka může mít lehce odlišnou barvu od výrobku, což je také závislé na barevném nastavení vašeho monitoru. A takto to vypadá :-)

Někdy se snažíme i odpočívat a lenošit.

K lepší orientaci uvádíme u zboží přesné rozměry každého kusu na skladě, nebudete-li si jisti, kontatujte nás. Je dobré domuvit se ještě před samotným učiněním objednávky, jedině tak se můžete ujistit zda zboží skladem je či není, nebo je možná další výroba. Objednávka se stává závaznou až v momentě kdy ji potvrdíme. Před tím Vás ještě budeme kontaktovat vnitřní poštou s dotazem, zda opravdu vyhovují rozměry a vyzveme ke kontrole vybrané velikosti, popř. nabídneme jinou variantu či náhradní řešení objednávky (tím se vyhneme zbytečnému a složitému stornování objednávky a vracení provizí).

 POZOR ZMĚNA - od nového roku 2014 jsme zastavili šití na míru, je možná pouze opětovná výroba velikostí z vybraného modelu. Platba předem není nutná, platíte až teprve po vystavení kousku k prodeji a následné objednávce zboží.

Bude-li zboží nevhodné, či nebudete-li spokojeni, je možné zboží vrátit nebo vyměnit a to do 14-ti dnů od přijetí zásilky. V tomto případě nás prosím kontaktujte, obratem Vám sdělíme adresu kam zboží zaslat a poprosíme Vás o podací číslo balíčku, neb nechceme aby se Vám balík vrátil zpět. Další důležité informace najdete v našich obchodních podmínkách níže v profilu.

PROSÍM POZOR - čtěte pozorně

Způsob přijímání objednávek není standardní, budu od Vás vyžadovat spolupráci a další komunikaci, postup je následující:

  • dodání rozměrů - nejdříve zákazníka kontaktuji a požádám ho o dodání rozměrů potřebných k určení a kontrole správné velikosti zboží
  • zboží vyhovuje - v případě, že je objednaný kousek k dispozici a velikostně vyhovuje, přijmu objednávku, poté se zobrazí podklady k platbě
  • zboží nevyhovuje - v případě zjištění, že zboží rozměry nevyhovuje (velikostí, střihem), pokusím se vyhledat jiné náhradní zboží dle zadaných kritérií a upravím objednávku, kterou následně přijmu
  • přijetí objednávky - teprve poté co je vše domluvené a vím, že zboží bude rozměry vyhovovat, přijímám objednávku - nyní zákazník obdrží podklady k platbě prostřednicvím dalšího emailu z fleru

Tedy do doby než od vás obdržím odpověď s naměřenými hodnotami, zůstává objednávka nepotvrzená a číslo účtu budete hledat marně. Bez aktuálních rozměrů objednávku nezasílám. Pokud si chcete ušetřit čas, napište mi potřebné rozměry rovnou do poznámky pro prodejce.

Jakkoli se Vám to může zdát neobvyklé, nebo i otravné, vězte, že to dělám hlavně kvůli vám, zákazníkům. Chci tak předejít zbytečným výměnám a vracení zboží díky špatně zvoleným velikostem či střihům, kterých je stále velmi mnoho. V případě nejasností a potřeby mne kontaktujte vnitřní poštou, pokud to bude v mých silách, ráda pomohu s výběrem správné velikosti. Petra Bogy :-)

 

 

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Úvodní ustanovení

1.1. Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží a následném postupu při výměně a vrácení zboží viz bod 3.3.

1.2. Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce BOGY – Janečková Petra prostřednictvím internetového obchodu https://www.fler.cz/bogy-janeckova-petra. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím.

2.2. Potvrzení objednávky provede prodávající. Nakupující je o potvrzení

informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na adresu, kterou uvedl při nákupu.

2.3. Při požadavku změny charakteru objednaného zboží (barva, velikost) v doplňkové zprávě objednávky nemusí prodávající na tuto změnu brát ohled. V takovém případě může objednávku odmítnout. Změnu charakteru zboží je možné předem domluvit s prodávajícím vnitřní poštou a dle možností prodávajícího i vyrobit zboží podle přání kupujícího.

2.4. O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na zadanou adresu.

3. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

3.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).

3.2. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

3.3. Kupující musí před vrácením zboží o tomto kroku informovat písemně prodávajícího (např. vnitřní poštou) - Kontaktujte nás prosím, obratem Vám sdělíme adresu kam zboží zaslat. A abychom předešli případnému navrácení balíčku zpět k Vám, poprosíme Vás o podací číslo balíčku.

3.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez zjevných vad způsobených užíváním a ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě. Zboží posílané zpět není možné zasílat na dobírku.

3.5. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena po navrácení zboží prodávajícímu nebo po doložení dokladu o jeho odeslání.

3.6. Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.

4. Reklamace

4.1. Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy.

4.2. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny, slevu na nákup dalšího výrobku, výměnu za jiný druh sortimentu či vrácení zboží.

4.3. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující má možnost si ji sám vytisknout. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

4.4. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebené jeho používáním.

4.5. Náklady na zaslání zboží zpět si hradí kupující sám.

4.6. Je-li reklamace uznána, vrací prodávající navíc k ceně zboží i poštovné za přepravu zboží do místa vyřízení reklamace. V tomto případě se proplácí nejlevnější varianta a vždy se přihlédne k aktuálnímu ceníku České pošty.

5. Dodací podmínky

5.1. Platbu za zboží a poštovné zašle kupující v českých korunách na bankovní účet prodávajícího (účet je vedený u KB) nebo v € na bankovní účet u Fio banky. Prodávající odešle kupujícímu zboží po obdržení platby.

5.2. Zboží je odesíláno Českou poštou jako doporučený balíček, případně jako balík. Poštovné a balné je účtováno s ohledem na aktuální ceník České pošty.

5.3. Pokud si kupující přeje zaslat zboží jinou službou České pošty, jako je např. balík do ruky či balík na poštu, informuje o tom prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo navýšit poštovné za tyto služby dle aktuálního ceníku České pošty. (Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží)

6. Slevy, dárky, bonusy

6.1. Prodávající poskytuje poštovné zdarma + malý dárek při nákupu v hodnotě nad 2000kč a včetně, platí pro každý nákup.

6.2. Dárky pravidelně rozdáváme k objednávkám ve vyšších hodnotách a při větších počtech objednaných kusů, dále i stálým zákazníkům, kteří jsou navíc odměněny i nějakou tou slevou na další nákupy - ta se samozřejmě odvíjí od četnosti a výše předchozích objednávek. Dárky není možné si nárokovat - je to vždy výraz naší vdečnosti a poděkování za zájem o naše zboží a výběr probíhá pouze podle našeho uvážení.

6.3. Poskytuje-li prodávající slevy, jedná se vždy o omezené množství kusů nebo do vyprodání zásob slevněného sortimentu, ve většině případů v omezeném časovém úseku. Slevy nelze nárokovat při nákupech těsně před a po vyhlášení slevové akce.

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 01. ledna 2014.

****************************************************

Pokud se rozhodnete využít svého práva vrátit zboží do 14 dnů, napište mi, prosím, nejdříve vnitřní poštou, sdělíme Vám kam zboží zaslat. Poté mi pošlete zboží zpět. Níže přikládám zkopírovaný text z oficiálních stránek české obchodní inspekce ohldně vrácení poštovného:

 

E-shopy: mají vrátit poštovné?

DOTAZ: Na základě čeho by měly internetové obchody vracet svým zákazníkům při odstoupení od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku také náklady na dodání zboží? Který zákon tuto povinnost stanoví?

V českém právu tuto povinnost stanoví § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dále lze vyjít z rozsudku Soudního dvora EU ze dne 15. dubna 2010 ve věci C-511/08, který je výkladem evropské směrnice 97/7/ES a má svůj význam rovněž pro výklad ustanovení občanského zákoníku, kde je obsažena právní úprava smluv uzavíraných distančním způsobem, respektive tzv. distančních smluv. Z uvedeného rozsudku Soudního dvora EU přitom vyplývá, že mezi finanční částky vracené po odstoupení od distanční smlouvy patří rovněž náklady na dodání zboží spotřebiteli, které spotřebitel na základě uzavřené smlouvy uhradil vedle kupní ceny. Do toho rámce lze zařadit např. položky označované jako poštovné a balné.

V § 1829 odst. 1 občanský zákoník stanoví, že spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, přičemž tato lhůta v případě kupních smluv běží ode dne převzetí zboží. Bylo-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží daná lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. V případě smluv, jejichž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, je však počátkem lhůty naopak den převzetí první dodávky.

Dle § 1829 odst. 2 pak platí, že nebyl-li spotřebitel o využití tohoto práva poučen, může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

V § 1832 odst. 1 pak na uvedené navazuje povinnost podnikatele vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Je však třeba upozornit na okolnost, že vrácení částky, kterou podnikatel přijal jako platbu za dodání zakoupeného výrobku, je dle § 1832 odst. 2 limitováno výší nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Pokud tedy spotřebitel zvolil (a zaplatil) dražší z nabízených způsobů dodání, podnikatel mu plnou cenu takovéhoto způsobu dodání vrátit nemusí.

Podnikatel také nemusí vracet přijaté peněžní prostředky, dokud mu spotřebitel zakoupené zboží nevrátil či alespoň neprokázal, že je již podnikateli odeslal (§ 1832 odst. 4). Smluvní strany si tedy sice mají po odstoupení navzájem vrátit poskytnutá plnění, je však na spotřebiteli, aby v tomto směru učinil první krok. Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na své vlastní náklady. Musí však o této skutečnosti být podnikatelem předem poučen. Pokud tak podnikatel neučiní, je povinen na základě § 1832 odst. 3 i k úhradě těchto nákladů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o vztah upravený občanským zákoníkem, není Česká obchodní inspekce oprávněna řešit konkrétní spory spotřebitelů s obchodníky o vrácení těchto částek. Pokud nebudou internetové obchody rozhodnutí Soudního dvora EU respektovat a nevrátí po odstoupení od kupní smlouvy náklady spojené s dodáním zboží, mohou se spotřebitelé domoci tohoto nároku pouze prostřednictvím soudu, popřípadě jiného zvoleného arbitra.

Česká obchodní inspekce bude kontrolovat české e-shopy jako dosud. Pokud její inspektoři zjistí, že jsou informace uvedené na stránkách internetového obchodu, například ve všeobecných smluvních podmínkách, v rozporu s výkladem Soudního dvora EU, budou toto zjištění šetřit jako podezření z porušení zákona o ochraně spotřebitele, s možností uložení pokuty. V této souvislosti může ze strany internetového obchodu dojít k užití klamavé obchodní praktiky, a to poskytnutím nepravdivých informací o úrovni práv spotřebitele.

elastická riflová sukně balónová - myš

VÝROBA

U zboží, kde je uvedeno, že je možná opětovná výroba, ta trvá v současné době trvá 2-2,5 měsíce, je nutná domluva předem. Napište mi prosím Vaše aktuální rozměry, podle nich určíme správnou velikost a cenu - v případě, že Váš zájem o zboží bude trvat, zadáme ho do výroby. PLATBA PŘEDEM NENÍ NUTNÁ, stejně tak i objednávka - tu učiníte teprve až bude zboží hotové a budete k tomu vyzváni (zbytečně bychom museli platit provize). Nový systém předobjednávek (domluva předem bez placení) má své mouchy. Pokud se na něčem domluvíme a trvá to příliš dlouho, prosím připomínejte se! V okamžiku, kdy máme větší zakázku, všechny ostatní se odsouvají.

POZOR ZMĚNA - od nového roku 2014 jsme zastavili šití na míru, je možná pouze opětovná výroba velikostí z vybraného modelu. Platba předem není nutná, platíte až teprve po vystavení kousku k prodeji a následné objednávce zboží.

Bude-li zboží nevhodné, či nebudete-li spokojeni, je možné zboží vrátit nebo vyměnit a to do 14-ti dnů od přijetí zásilky. V tomto případě nás prosím kontaktujte, obratem Vám sdělíme adresu kam zboží zaslat a poprosíme Vás o podací číslo balíčku, neb nechceme aby se Vám balík vrátil zpět. Další důležité informace najdete v našich obchodních podmínkách na profilu.

 

 

PLATBA

U zboží skladem požadujeme PLATBU PŘEDEM, zboží, které bude vyráběno se platí až před odesláním. Bohužel máme špatné zkušenosti s platbou na dobírku, kdy se spousta balíků vrátilo zpět nevyzvednutých, proto byla zrušena. Osobní odběr byl taktéž zrušen.

CENA

(zatím stále bez příplatku) - základní cena výrobku se může lišit, a to na základě Vaší velikosti a tím pádem větší či menší spotřeby materiálu. Přesnou cenu Vám tudíž sdělím až po dodání Vámi naměřených rozměrů.

TERMÍN VÝROBY A DODÁNÍ

Výroba džínového zboží se nyní pohybuje okolo 1,5-2měsíce. To je způsobeno náročným procesem zpracování denimu, a jeho několika fázemi ( konstrukce střihu, samotné ušití, zpracování měkčení, praní, šisování apod. - každou tuto činnost provádí jiný člověk). Protože zpracování džínoviny neleží pouze na našich bedrech, ale podílí se zde více faktorů, nemůžeme na 100% zaručit dodání k přesnému datu. Vždy uvádíme termín přibližný, který se může ve vyjímečných případech ještě prodloužit o týden až 14 dnů, např. když se výrobek "zasekne" v některé výše popisované fázi. Dalším možným důvodem zpoždění může být vada materiálu, která se na zboží objeví až po vyprání a je proto nutné zboží znovu vyrobit.

ORIENTAČNÍ VELIKOSTNÍ TABULKA

Míry slouží hlavně k rozpoznání vaší velikosti a tím následnému určení ceny - pas je zde uváděný jako klasický (u pupíku), ale my po vás budeme chtít uvést pas snížený.

image

MĚŘENÍ 

Často se ptáte - Jak správně měřit? - důležité je dodat rozměry přesné bez přidaných cm - při měření přiložit centimetr těsně k postavě na holé tělo. V případě že chcete kalhoty volnější a širší, sdělte o kolik cm nebo v pase či přes boky přidáme podle našeho uvážení a zkušeností.

 

  • OP - obvod pasu - v dnešní době je trend kalhoty nosit spíše níž, nebo spadlé více k bokům. OP měříme cca v polovině mezi skutečným pasem a boky, nebo pas měřte v místě, kde jste zvyklí nosit sukni či kalhoty (při objednávce na míru nás prosím upozorněte jak nízko či vysoko nosíte kalhoty - hloubka sedu)
  • OB - obvod boků - měříme na nejširším místě přes zadek
  • DK - délka kalhot vnější - měříme na postavě s obuví z boku a to od pasu až k podložce. Obuv je nutná, kvůli správnému určení délky (aby kalhoty nebyly krátké)
  • DK - délka kalhot vnitřní - měříme od rozkroku na zem až k podložce
  • OH - obvod hrudníku - měříme těsně pod pažemi přes nejširší místo, přes prsa
  • DR - délka rukávu - měříme se svěšenou rukou u těla a to od krku k polovině zápěstí
  • obvod stehna - měříme v nejširším místě cca 4 cm pod rozkrokem
  • obvod hlavy - měříme ve stejném místě kde se nosí kšiltovka - nad ušima, přes čelo kolem hlavy
  • výška postavy - měříme bez obutí, v narovnané poloze u stěny

 

 

pokyny pro užívání našich riflových výrobků:

  • prát při maximální teplotě 40°C – wash up to 40°C – washen mit max Temperatur von 40°C

  • žehlit při maximální teplotě 150°C – iron up to 150°C – bügeln bei einer max Temperatour von 150°C

  • nebělit – do not bleach – nicht bleichen

  • výrobek se nemůže chemicky čistit – not dryclean – das Erzeugnis kann nicht chemisch gereinigt werden

  • zákaz sušení v sušičce – do not tumble dry – das Trockenschleuder ist untersagt

  • prát odděleně, pozor ztrácí barvu – wash separately, warning loose color – separat washen, achtung verliert Farbe

  • prát, sušit a žehlit naruby – wash, dry and iron inside out – umgekrempelt waschen, troken und bügeln

  • nesušit na slunci – do not dry on the sun – nicht in die Sonne trocken

Způsob dopravy
Preferujeme platbu převodem - dobírka není možná ................................................................................................................ poštovné - momentálně si můžete vybrat způsob doručení přes Českou poštu a to buď klasickým doporučeným psaním pro menší zásilky (45-55kč), doporučeným balíčkem při větším množství kusů (60-80kč), nebo balíkem do ruky s dodáním do druhého dne, zde se cena pohybuje od 100kč výše. ................................................................................................................ - balík do ruky/na poštu - pokud si zvolíte tuto nadstandardní variantu poštovného, tzv. balík do ruky či na poštu, v případě vrácení zboží vám bude vyplacena částka pouze za standardní zaslání (ta levnější varianta). ................................................................................................................ - DOBÍRKA ani OSOBNÍ ODBĚR nejsou možné. Výroba riflového zboží se nyní pohybuje kolem cca 2-2,5 měsíce od domluvy, neriflové objednávky vybavujeme mezi 10 až 20 dny. Pletené a háčkované zboží na zakázku nedělám. Na dobírku nezasíláme, pouze platba převodem. .........................................................................................................................Od ledna 2014 jsme zrušili šití na míru. Na zakázku již nešijeme vůbec, vyrábíme pouze na sklad, doplňujeme velikosti. A pokud nám to dovolí materiál, na dotaz šijeme vyprodané velikosti nabízených modelů (vždy dle našich standardních střihů a při zachování původního vzhledu, včetně barvy materiálu, odstínů všech doplňků, nití, a bez jakýchkoliv jiných úprav). Petra Bogy :-)
Obchodní podmínky

PROSÍM POZOR - čtěte pozorně

Způsob přijímání objednávek není standardní, budu od Vás vyžadovat spolupráci a další komunikaci, postup je následující:

  • dodání rozměrů - nejdříve zákazníka kontaktuji a požádám ho o dodání rozměrů potřebných k určení a kontrole správné velikosti zboží
  • zboží vyhovuje - v případě, že je objednaný kousek k dispozici a velikostně vyhovuje, přijmu objednávku, poté se zobrazí podklady k platbě
  • zboží nevyhovuje - v případě zjištění, že zboží rozměry nevyhovuje (velikostí, střihem), pokusím se vyhledat jiné náhradní zboží dle zadaných kritérií a upravím objednávku, kterou následně přijmu
  • přijetí objednávky - teprve poté co je vše domluvené a vím, že zboží bude rozměry vyhovovat, přijímám objednávku - nyní zákazník obdrží podklady k platbě prostřednicvím dalšího emailu z fleru

Tedy do doby než od vás obdržím odpověď s naměřenými hodnotami, zůstává objednávka nepotvrzená a číslo účtu budete hledat marně. Bez aktuálních rozměrů objednávku nezasílám. Pokud si chcete ušetřit čas, napište mi potřebné rozměry rovnou do poznámky pro prodejce.

Jakkoli se Vám to může zdát neobvyklé, nebo i otravné, vězte, že to dělám hlavně kvůli vám, zákazníkům. Chci tak předejít zbytečným výměnám a vracení zboží díky špatně zvoleným velikostem či střihům, kterých je stále velmi mnoho. V případě nejasností a potřeby mne kontaktujte vnitřní poštou, pokud to bude v mých silách, ráda pomohu s výběrem správné velikosti. Petra Bogy :-)

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Úvodní ustanovení

1.1. Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží a následném postupu při výměně a vrácení zboží viz bod 3.3.

1.2. Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce BOGY – Janečková Petra prostřednictvím internetového obchodu https://www.fler.cz/bogy-janeckova-petra. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím.

2.2. Potvrzení objednávky provede prodávající. Nakupující je o potvrzení

informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na adresu, kterou uvedl při nákupu.

2.3. Při požadavku změny charakteru objednaného zboží (barva, velikost) v doplňkové zprávě objednávky nemusí prodávající na tuto změnu brát ohled. V takovém případě může objednávku odmítnout. Změnu charakteru zboží je možné předem domluvit s prodávajícím vnitřní poštou a dle možností prodávajícího i vyrobit zboží podle přání kupujícího.

2.4. O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na zadanou adresu.

3. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

3.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).

3.2. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

3.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto kroku informovat písemně prodávajícího (např. vnitřní poštou) - Kontaktujte nás prosím na emailu, který obdržíte spolu s objednávkou, obratem Vám sdělíme adresu kam zboží zaslat. A abychom předešli případnému navrácení balíčku zpět k Vám, poprosíme Vás o podací číslo balíčku.

3.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez zjevných vad způsobených užíváním a ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě. Zboží posílané zpět není možné zasílat na dobírku, takové balíky nebudou přebrány.

3.5. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po navrácení zboží prodávajícímu, který nejprve provede kontrolu vráceného zboží. Kontrolou se rozumí zjištění zda je kus neporušený, tedy například bez známek obnošení, zápachu a vad způsobených při zkoušení textilu.

3.6. Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.

4. Reklamace

4.1. Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy.

4.2. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny, slevu na nákup dalšího výrobku, výměnu za jiný druh sortimentu či vrácení zboží.

4.3. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující má možnost si ji sám vytisknout. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

4.4. Na zboží zakoupené v internetovém obchodě ”https://www.fler.cz/bogy-janeckova-petra” se vztahuje 24 měsíční lhůta. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebené jeho používáním.

4.5. Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dnů od obdržení zásilky.

4.6. Reklamace zboží musí obsahovat kopii dokladu, popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. Náklady na zaslání zboží zpět si hradí kupující sám.

4.7. Je-li reklamace uznána, vrací prodávající navíc k ceně zboží i poštovné za přepravu zboží do místa vyřízení reklamace. V tomto případě se proplácí nejlevnější varianta a vždy se přihlédne k aktuálnímu ceníku České pošty.

5. Dodací podmínky

5.1. Platbu za zboží a poštovné zašle kupující v českých korunách na bankovní účet prodávajícího (účet je vedený u KB) nebo v € na bankovní účet u Fio banky. Prodávající odešle kupujícímu zboží po obdržení platby.

5.2. Zboží je odesíláno Českou poštou jako doporučený balíček, případně jako balík. Poštovné a balné je účtováno s ohledem na aktuální ceník České pošty.

5.3. Pokud si kupující přeje zaslat zboží jinou službou České pošty, jako je např. balík do ruky či balík na poštu, informuje o tom prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo navýšit poštovné za tyto služby dle aktuálního ceníku České pošty. (Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží)

6. Slevy, dárky, bonusy

6.1. Prodávající poskytuje poštovné zdarma + malý dárek při nákupu v hodnotě nad 3000kč a včetně, platí pro každý nákup.

6.2. Dárky pravidelně rozdáváme k objednávkám ve vyšších hodnotách a při větších počtech objednaných kusů, dále i stálým zákazníkům, kteří jsou navíc odměněny i nějakou tou slevou na další nákupy - ta se samozřejmě odvíjí od četnosti a výše předchozích objednávek. Dárky není možné si nárokovat - je to vždy výraz naší vdečnosti a poděkování za zájem o naše zboží a výběr probíhá pouze podle našeho uvážení.

6.3. Poskytuje-li prodávající slevy, jedná se vždy o omezené množství kusů nebo do vyprodání zásob slevněného sortimentu, ve většině případů v omezeném časovém úseku. Slevy nelze nárokovat při nákupech těsně před a po vyhlášení slevové akce.

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity.

8. Řešení spotřebitelského sporu

8.1. Co je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu? Je to další způsob možného řešení sporů. Jeho pravidla jsou upravena v zákoně na ochraně spotřebitele. Je to zejména varianta klasického soudního řešení sporů. Neplatí se zde žádné poplatky, je méně formální, měl by být rychlý.

8.2. Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 01. ledna 2014.

****************************************************

Pokud se rozhodnete využít svého práva vrátit zboží do 14 dnů, napište mi, prosím, nejdříve vnitřní poštou, sdělíme Vám kam zboží zaslat. Poté mi pošlete zboží zpět. Níže přikládám zkopírovaný text z oficiálních stránek české obchodní inspekce ohldně vrácení poštovného:

 

E-shopy: mají vrátit poštovné?

DOTAZ: Na základě čeho by měly internetové obchody vracet svým zákazníkům při odstoupení od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku také náklady na dodání zboží? Který zákon tuto povinnost stanoví?

V českém právu tuto povinnost stanoví § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dále lze vyjít z rozsudku Soudního dvora EU ze dne 15. dubna 2010 ve věci C-511/08, který je výkladem evropské směrnice 97/7/ES a má svůj význam rovněž pro výklad ustanovení občanského zákoníku, kde je obsažena právní úprava smluv uzavíraných distančním způsobem, respektive tzv. distančních smluv. Z uvedeného rozsudku Soudního dvora EU přitom vyplývá, že mezi finanční částky vracené po odstoupení od distanční smlouvy patří rovněž náklady na dodání zboží spotřebiteli, které spotřebitel na základě uzavřené smlouvy uhradil vedle kupní ceny. Do toho rámce lze zařadit např. položky označované jako poštovné a balné.

V § 1829 odst. 1 občanský zákoník stanoví, že spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, přičemž tato lhůta v případě kupních smluv běží ode dne převzetí zboží. Bylo-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží daná lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. V případě smluv, jejichž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, je však počátkem lhůty naopak den převzetí první dodávky.

Dle § 1829 odst. 2 pak platí, že nebyl-li spotřebitel o využití tohoto práva poučen, může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

V § 1832 odst. 1 pak na uvedené navazuje povinnost podnikatele vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Je však třeba upozornit na okolnost, že vrácení částky, kterou podnikatel přijal jako platbu za dodání zakoupeného výrobku, je dle § 1832 odst. 2 limitováno výší nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Pokud tedy spotřebitel zvolil (a zaplatil) dražší z nabízených způsobů dodání, podnikatel mu plnou cenu takovéhoto způsobu dodání vrátit nemusí.

Podnikatel také nemusí vracet přijaté peněžní prostředky, dokud mu spotřebitel zakoupené zboží nevrátil či alespoň neprokázal, že je již podnikateli odeslal (§ 1832 odst. 4). Smluvní strany si tedy sice mají po odstoupení navzájem vrátit poskytnutá plnění, je však na spotřebiteli, aby v tomto směru učinil první krok. Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na své vlastní náklady. Musí však o této skutečnosti být podnikatelem předem poučen. Pokud tak podnikatel neučiní, je povinen na základě § 1832 odst. 3 i k úhradě těchto nákladů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o vztah upravený občanským zákoníkem, není Česká obchodní inspekce oprávněna řešit konkrétní spory spotřebitelů s obchodníky o vrácení těchto částek. Pokud nebudou internetové obchody rozhodnutí Soudního dvora EU respektovat a nevrátí po odstoupení od kupní smlouvy náklady spojené s dodáním zboží, mohou se spotřebitelé domoci tohoto nároku pouze prostřednictvím soudu, popřípadě jiného zvoleného arbitra.

Česká obchodní inspekce bude kontrolovat české e-shopy jako dosud. Pokud její inspektoři zjistí, že jsou informace uvedené na stránkách internetového obchodu, například ve všeobecných smluvních podmínkách, v rozporu s výkladem Soudního dvora EU, budou toto zjištění šetřit jako podezření z porušení zákona o ochraně spotřebitele, s možností uložení pokuty. V této souvislosti může ze strany internetového obchodu dojít k užití klamavé obchodní praktiky, a to poskytnutím nepravdivých informací o úrovni práv spotřebitele.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
634246
26.6.2017 n.o.v.i.n.k.y - https://www.fler.cz/zbozi..., pěkné pondělí Petra Bogy :-)
Zboží
Načítá se zboží ...
Oblíbení uživatelé
Zobrazování oblíbených uživatelů není majitelem účtu povoleno.
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.