◄ Pouze výprodejové zboží - na dobírku nezasíláme - pouze platba předem. Zboží posíláme Českou poštou do 3 pracovních dnů od platby. OSOBNÍ ODBĚR NENÍ MOŽNÝ. ►
Profil uživatele
BOGY pro děti
Prodávající
Brno
Registrace: 7.10.2011

 Stále doplňujeme slevové zboží, které nám smutně leží v regálech a čeká na své majitele - vše je ve slevě a do vyprodání zásob za velmi symbolické ceny!

Riflové zboží vykazuje vady - jedná se o sluncem lehce vyšisované pruhy v místě přehybu jak na sobě zboží leželo v regále. Na tyto vady či kazy nelze uplatnit reklamaci.

 

Výroba dětského zboží byla ukončena před několika lety a nyní už jen vyprodáváme skladové zásoby. Na přání ani na zakázku nešijeme.

 


Jsme tým a naše dětské oblečení je na trhu, pod registrovanou značkou BOGY ®, již od roku 2004. Nyní je nás, ale díky přesycení trhu levným oblečením doveženým z Asie, Číny, mnohem méně. Oproti minulým rokům již nešijeme na sklad a nevytváříme si tak přebytečné zásoby - výroba dětského zboží byla již před pár lety ukončena, nyní už jen vyprodáváme skladové zásoby.

Výroba pod značkou BOGY byla donedávna zaměřena hlavně na dětskou džínovou originální módu v limitovaných sériích, převážně na dětské kalhoty různých šířek, sukní, bundiček, bermud, kraťasů, šatů a šatovek. V současné době se věnujeme hlavně výrobě džínového oblečení a doplňků pro dospělé - více informací se dozvíte zde na profilu BOGY - Janečková Petra. Z materiálů převládá hlavně riflovina 100%BA nebo směsi s elastanem. Na zimní období jsou kalhoty zateplené měkkým fleecem ze 100%PES ( bundy, šaty anebo sukně). Materiály, aplikace a veškeré úpravy jsou zdravotně nezávadné a splňují hygienické vyhlášky včetně všech atestů.

Dětské zboží již nevyrábíme - pouze vyprodáváme skladové zásoby, za velmi příznivé ceny :-)

Veškeré zboží můžete ve stanovené lhůtě vrátit - žádný problém. Vrátíte-li zboží do 14 dnů nepoužité zpět, můžete si je dle přání vyměnit nebo prostě vrátit a nechat si zaslat zpět peníze - v tomto případě nás prosím předem kontaktujte, sdělíme Vám obratem adresu pro zaslání zboží zpět - do balíčku vložte kopii FA + číslo účtu kam chcete peníze vrátit. Záruka na veškeré nabízené zboží je poskytována v zákonné lhůtě 24 mesíců od data prodeje, případné reklamace budeme vyřizovat co možná nejrychleji.

Dětské zboží již nevyrábíme - pouze vyprodáváme skladové zásoby, za velmi příznivé ceny :-)

Způsob dopravy
   Milý zákazníku, za zboží se platí převodem, balíček posílám do 2 pracovních dnů po obdržení částky na účtě, a to doporučeně přes Českou poštu. Pokud částku neobdržím do 5 dnů, zboží vracím do prodeje. Se zaplacením mohu počkat, ale k tomu je nutná domluva předem. Je mi líto ale na dobírku nezasílám!
   NOVINKA - mám zřízený fioúčet, tudíž dobrá zpráva pro slovenské zákazníky, kteří mají převod peněz na tento účet bez poplatku za zahr.platbu :)
Při nákupu ze všech profilů budete platit pouze jedno poštovné.

Fler banner: https://www.fler.cz/user/76494

pokyny pro užívání našich riflových výrobků:

  • prát při maximální teplotě 40°C – wash up to 40°C – washen mit max Temperatur von 40°C

  • žehlit při maximální teplotě 150°C – iron up to 150°C – bügeln bei einer max Temperatour von 150°C

  • nebělit – do not bleach – nicht bleichen

  • výrobek se nemůže chemicky čistit – not dryclean – das Erzeugnis kann nicht chemisch gereinigt werden

  • zákaz sušení v sušičce – do not tumble dry – das Trockenschleuder ist untersagt

  • prát odděleně, pozor ztrácí barvu – wash separately, warning loose color – separat washen, achtung verliert Farbe

  • prát, sušit a žehlit naruby – wash, dry and iron inside out – umgekrempelt waschen, troken und bügeln

  • nesušit na slunci – do not dry on the sun – nicht in die Sonne trocken

Způsob dopravy
Na dobírku nezasíláme - pouze platba předem. Zboží posíláme Českou poštou do 3 pracovních dnů od platby. OSOBNÍ ODBĚR NENÍ MOŽNÝ.
Obchodní podmínky

PROSÍM POZOR

Náš způsob přijímání objednávek není standardní, budeme od Vás chtít spolupráci a další komunikaci, postup je následující:

  • uvítací zpráva pro zákazníka - nejdříve zákazníka kontaktujeme, sdělíme mu zda zboží je či není skladem, v případě, že:

         - zboží je skladem - v případě, že je objednaný kousek k dispozici, sdělíme mu rozměry zboží a vyzveme ho k přeměření a odsouhlasení objednávky, teprve pak přijmeme objednávku
         - zboží není skladem - v případě, že zboží není skladem, nabídneme mu náhradní variantu v podobném vzhledu či velikosti
         - zboží nevyhovuje - v případě zjištění, že zboží rozměry nevyhovuje (velikostí, střihem), pokusíme se vyhledat náhradní jiné zboží dle zadaných kritérií a upravíme objednávku

  • přijetí objednávky - teprve poté, až je vše domluvené a víme, že zboží bude rozměry vyhovovat, přijímáme objednávku - nyní zákazník obdrží podklady k platbě prostřednicvím dalšího emailu z fleru

Může se Vám to zdát neobvyklé, možná i otravné, ale pokud od Vás neobdržíme odpověď, že zboží vyhovuje, objednávka zůstává nepotvrzená. Chceme tak předejít zbytečným výměnám a vracení zboží kvůli špatně zvoleným velikostem či střihům, kterých je stále velmi mnoho. V případě nejasností a potřeby mne kontaktujte, pokud to bude v mých silách, ráda pomohu s výběrem správné velikosti. Petra Bogy :-)

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Úvodní ustanovení

1.1. Kupující zasláním objednávky stvrzuje, že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami, a zejména že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží a následném postupu při výměně a vrácení zboží viz bod 3.3.

1.2. Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup u prodejce BOGY – Janečková Petra prostřednictvím internetového obchodu https://www.fler.cz/bogy-janeckova-petra. Obchodní podmínky stanovují a upřesňují základní práva a povinnosti prodejce i kupujícího. Práva a povinnosti zde neuvedené se řídí občanským zákoníkem.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva vzniká v okamžiku odeslání objednávky kupujícím.

2.2. Potvrzení objednávky provede prodávající. Nakupující je o potvrzení

informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na adresu, kterou uvedl při nákupu.

2.3. Při požadavku změny charakteru objednaného zboží (barva, velikost) v doplňkové zprávě objednávky nemusí prodávající na tuto změnu brát ohled. V takovém případě může objednávku odmítnout. Změnu charakteru zboží je možné předem domluvit s prodávajícím vnitřní poštou a dle možností prodávajícího i vyrobit zboží podle přání kupujícího.

2.4. O přijetí platby a následném odeslání zboží je kupující informován vnitřní poštou a/nebo e-mailovou zprávou na zadanou adresu.

3. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

3.1. Kupující má právo do 14 dnů od doručení zboží od smlouvy odstoupit a zboží vrátit (a to i bez udání důvodu).

3.2. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

3.3. Kupující je povinen před vrácením zboží o tomto kroku informovat písemně prodávajícího (např. vnitřní poštou) - Kontaktujte nás prosím na emailu, který obdržíte spolu s objednávkou, obratem Vám sdělíme adresu kam zboží zaslat. A abychom předešli případnému navrácení balíčku zpět k Vám, poprosíme Vás o podací číslo balíčku.

3.4. Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez zjevných vad způsobených užíváním a ve vhodném obalu, který zabrání možnému poškození zboží při přepravě. Zboží posílané zpět není možné zasílat na dobírku, takové balíky nebudou přebrány.

3.5. Částka za zakoupené zboží bude kupujícímu vrácena až po navrácení zboží prodávajícímu, který nejprve provede kontrolu vráceného zboží. Kontrolou se rozumí zjištění zda je kus neporušený, tedy například bez známek obnošení, zápachu a vad způsobených při zkoušení tetxilu.

3.6. Náklady spojené s přepravou vráceného zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.

4. Reklamace

4.1. Prodávající odpovídá za to, že dodané zboží nemá vady. Pokud se později ukáže, že zboží má nějakou vadu, má zákazník právo na výměnu nebo opravu. Není-li ani jedno z tohoto možné, lze odstoupit od smlouvy.

4.2. Prodávající může nabídnout při výskytu vady slevu z kupní ceny, slevu na nákup dalšího výrobku, výměnu za jiný druh sortimentu či vrácení zboží.

4.3. Ke každé objednávce je kupujícímu řádně vystavena elektronická faktura. Kupující má možnost si ji sám vytisknout. Faktura slouží zároveň jako záruční list.

4.4. Na zboží zakoupené v internetovém obchodě ”https://www.fler.cz/bogy-janeckova-petra” se vztahuje 24 měsíční lhůta. Záruka se nevztahuje na zboží, které je opotřebené jeho používáním.

4.5. Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dnů od obdržení zásilky.

4.6. Reklamace zboží musí obsahovat kopii dokladu, popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt. Náklady na zaslání zboží zpět si hradí kupující sám.

4.7. Je-li reklamace uznána, vrací prodávající navíc k ceně zboží i poštovné za přepravu zboží do místa vyřízení reklamace. V tomto případě se proplácí nejlevnější varianta a vždy se přihlédne k aktuálnímu ceníku České pošty.

5. Dodací podmínky

5.1. Platbu za zboží a poštovné zašle kupující v českých korunách na bankovní účet prodávajícího (účet je vedený u KB) nebo v € na bankovní účet u Fio banky. Prodávající odešle kupujícímu zboží po obdržení platby.

5.2. Zboží je odesíláno Českou poštou jako doporučený balíček, případně jako balík. Poštovné a balné je účtováno s ohledem na aktuální ceník České pošty.

5.3. Pokud si kupující přeje zaslat zboží jinou službou České pošty, jako je např. balík do ruky či balík na poštu, informuje o tom prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo navýšit poštovné za tyto služby dle aktuálního ceníku České pošty. (Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží)

6. Slevy, dárky, bonusy

6.1. Prodávající poskytuje poštovné zdarma + malý dárek při nákupu v hodnotě nad 3000kč a včetně, platí pro každý nákup.

6.2. Dárky pravidelně rozdáváme k objednávkám ve vyšších hodnotách a při větších počtech objednaných kusů, dále i stálým zákazníkům, kteří jsou navíc odměněny i nějakou tou slevou na další nákupy - ta se samozřejmě odvíjí od četnosti a výše předchozích objednávek. Dárky není možné si nárokovat - je to vždy výraz naší vdečnosti a poděkování za zájem o naše zboží a výběr probíhá pouze podle našeho uvážení.

6.3. Poskytuje-li prodávající slevy, jedná se vždy o omezené množství kusů nebo do vyprodání zásob slevněného sortimentu, ve většině případů v omezeném časovém úseku. Slevy nelze nárokovat při nákupech těsně před a po vyhlášení slevové akce.

7. Ochrana osobních údajů

7.1. Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje nakupujícího jsou považovány za důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu, nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě, či jinak zneužity.

7.2. Ochrana osobních údajů je v souladu s platnými zákony a EU obecného nařízení o ochraně osobních údajů a je upravena dokumentem Zásady ochrany osobních údajů.

8. Řešení spotřebitelského sporu

8.1. Co je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu? Je to další způsob možného řešení sporů. Jeho pravidla jsou upravena v zákoně na ochraně spotřebitele. Je to zejména varianta klasického soudního řešení sporů. Neplatí se zde žádné poplatky, je méně formální, měl by být rychlý.

8.2. Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 01. ledna 2014.

****************************************************

Pokud se rozhodnete využít svého práva vrátit zboží do 14 dnů, napište mi, prosím, nejdříve vnitřní poštou, sdělíme Vám kam zboží zaslat. Poté mi pošlete zboží zpět. Níže přikládám zkopírovaný text z oficiálních stránek české obchodní inspekce ohldně vrácení poštovného:

 

E-shopy: mají vrátit poštovné?

DOTAZ: Na základě čeho by měly internetové obchody vracet svým zákazníkům při odstoupení od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku také náklady na dodání zboží? Který zákon tuto povinnost stanoví?

V českém právu tuto povinnost stanoví § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dále lze vyjít z rozsudku Soudního dvora EU ze dne 15. dubna 2010 ve věci C-511/08, který je výkladem evropské směrnice 97/7/ES a má svůj význam rovněž pro výklad ustanovení občanského zákoníku, kde je obsažena právní úprava smluv uzavíraných distančním způsobem, respektive tzv. distančních smluv. Z uvedeného rozsudku Soudního dvora EU přitom vyplývá, že mezi finanční částky vracené po odstoupení od distanční smlouvy patří rovněž náklady na dodání zboží spotřebiteli, které spotřebitel na základě uzavřené smlouvy uhradil vedle kupní ceny. Do toho rámce lze zařadit např. položky označované jako poštovné a balné.

V § 1829 odst. 1 občanský zákoník stanoví, že spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, přičemž tato lhůta v případě kupních smluv běží ode dne převzetí zboží. Bylo-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží daná lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. V případě smluv, jejichž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, je však počátkem lhůty naopak den převzetí první dodávky.

Dle § 1829 odst. 2 pak platí, že nebyl-li spotřebitel o využití tohoto práva poučen, může spotřebitel od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne počátku běhu lhůty pro odstoupení podle odstavce 1. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

V § 1832 odst. 1 pak na uvedené navazuje povinnost podnikatele vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Je však třeba upozornit na okolnost, že vrácení částky, kterou podnikatel přijal jako platbu za dodání zakoupeného výrobku, je dle § 1832 odst. 2 limitováno výší nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání. Pokud tedy spotřebitel zvolil (a zaplatil) dražší z nabízených způsobů dodání, podnikatel mu plnou cenu takovéhoto způsobu dodání vrátit nemusí.

Podnikatel také nemusí vracet přijaté peněžní prostředky, dokud mu spotřebitel zakoupené zboží nevrátil či alespoň neprokázal, že je již podnikateli odeslal (§ 1832 odst. 4). Smluvní strany si tedy sice mají po odstoupení navzájem vrátit poskytnutá plnění, je však na spotřebiteli, aby v tomto směru učinil první krok. Vrácení výrobku podnikateli provádí spotřebitel na své vlastní náklady. Musí však o této skutečnosti být podnikatelem předem poučen. Pokud tak podnikatel neučiní, je povinen na základě § 1832 odst. 3 i k úhradě těchto nákladů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o vztah upravený občanským zákoníkem, není Česká obchodní inspekce oprávněna řešit konkrétní spory spotřebitelů s obchodníky o vrácení těchto částek. Pokud nebudou internetové obchody rozhodnutí Soudního dvora EU respektovat a nevrátí po odstoupení od kupní smlouvy náklady spojené s dodáním zboží, mohou se spotřebitelé domoci tohoto nároku pouze prostřednictvím soudu, popřípadě jiného zvoleného arbitra.

Česká obchodní inspekce bude kontrolovat české e-shopy jako dosud. Pokud její inspektoři zjistí, že jsou informace uvedené na stránkách internetového obchodu, například ve všeobecných smluvních podmínkách, v rozporu s výkladem Soudního dvora EU, budou toto zjištění šetřit jako podezření z porušení zákona o ochraně spotřebitele, s možností uložení pokuty. V této souvislosti může ze strany internetového obchodu dojít k užití klamavé obchodní praktiky, a to poskytnutím nepravdivých informací o úrovni práv spotřebitele.

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
 
Novinky
790847
28.2.2019 zde něco málo informací ke změnám poštovného, které nastanou 1.3.2019 - https://www.fler.cz/blog/...
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím