Zrozenci tohoto rozpolceného znamení působí na své okolí, jako by se na tomto světě vyskytovali ne v jednom, ale několika "vydání". Dovedou měnit svůj vzhled, oblečení, zaměstnání, zájmy i partnery neuvěřitelným tempem. Každá změna je pro ně životní výzvou a přijímají ji, na rozdíl od ostatních znamení, s lehkostí sobě vlastní.

BLÍŽENCI (Gemini) - 22. května až 21. června

Planeta: Merkur
Živel: Vzduch
Kameny: achát, akvamarín, ametyst, avanturín, citrín, jantar, kalcit, karneol, křišťál s turmalínem, obsidián, růženín, safír, sagenit, topaz, turmalín (zelený), tygří oko, tyrkys, vltavín (moldavit)
Barvy: žlutá, azurově modrá, světle zelená, béžová, písková, světle fialová a může být i kombinace bílé a černé

Temperamentní, hraví, vtipní, srdeční a výřeční Blíženci dokážou vším proplouvat s nevídanou lehkostí a vrozeným šarmem. Všude kde se objeví jsou zábavnými a oblíbenými společníky. Dokážou dělat i několik věcí naráz a přitom být přátelští. Dvojčata, kterými je toto znamení prezentováno, symbolizují rozpolcenost a proměnlivost Blíženců. Míchají sny, představy a realitu tak, že sami začnou věřit tomu, co se jim honí hlavou a berou to jako skutečnost. Nečekejte ale, že i druhý den budou pro to samé téma stejně nadšení. Dokonce se můžou tvářit, že o něčem takovém vůbec nebyla řeč.

Sdílet s nimi společný život nebývá právě lehké, obzvlášť pro usedlejší a po jistotách prahnoucí protějšky. Blíženci potřebují být stále v pohybu a jen tak snadno je nepolapíte. Oni sami dokážou druhého okouzlit svým nenuceným chováním a přirozeným zájmem. Velmi rádi flirtují. Na vzdory svému temperamentu hledají klid a vyrovnanost a pokud to ve vztahu nenajdou, zpravidla prchají.

Vstupovat s nimi do sporu je předem prohraná bitva. Nakonec to vzdáte a raději budete s výřečnými Blíženci souhlasit. Negativní vlastností je taky jejich nestálost. Připoutat je k jednomu místu je často velký problém. Nesnáší stereotyp jak v životě, tak i v partnerství.

Co se módy týká, jsou Blíženci překvapivě zdrženliví. Dávají přednost klasice. Na žádné výstřelky si moc nepotrpí. Obecně moc neřeší, jestli jsou stylově vyladěni. Oblékají se hlavně podle nálady a podle toho mění i jednotlivé styly.

Blížence potěší všechno, co podpoří jejich smysl pro humor a fantazii. Milují veškeré novinky a překvapení. Radují se i z maličkostí a každého originálně zabaleného dárku.

A co by se mohlo Blížencům líbit? Tady je několik "tipů na dárky..."  a nemusí být jen k narozeninám ;o)

Výrobky níže jsou částečným výběrem z Fler boxu "Dárky pro Blížence"

image   image   image   image

image   image   image   image

image   image    image   image

image   image    image   image

image   image   image   image

... a tady několik výrobků přímo ve znamení zvěrokruhu:

image    image    image

image    image  image

image    image    image

image    image    image

image    image    image

Pokud vás zajímá i jiné znamení zvěrokruhu, podívejte se  T A D Y.