Dobrý den,

čas běží jako voda, nastalo jedno z nejkrásnějších ročních období a šikovné ruce členek klubu Tisíc stehů vytvořily opět spoustu nádherných dílek, o které bychom se prostřednictvím tohoto blogu rády podělily.

Téma soutěže pro nás vybrala vítězka minulého kola - ajab a vybrala nám téma opravdu zajímavé a to ,, Zelené ticho,,.

Jak jsme se s úkolem popasovaly uvidíte na následujících fotografiích. Doufám, že si uvaříte kávu nebo čaj a v klidu domova  ukrojíte malou chvilku ze svého volného času věnujete ji právě nám a prohlédnete si opravdové skvosty  tohoto kola. Budete opravdu překvapeni nádherou stvořenou šikovnýma rukama členek klubu.

Předem vám všem děkujeme {#emotions_dlg.rose2}.

A zde přehlídka jednotlivých kousků :

ajab

image

andělika

image

-Ani-

image

Bižuterie JS

image

CORRAL

image

kat-ja

image

machichi

image

medvedice

image

noninka

image

olena.n

image

oXo´s

image

vendyna

image¨

Budeme rády, pokud nám v komentářích napíšete autora šperku, který Vás nejvíce zaujal. Vítězka opět vyhlásí téma pro další společné tvoření.

Hlasovat můžete do 20.5.2014 do půlnoci a každý může přidělit tři  hlasy.

Vyšíváte? Zkuste to s námi. Podmínkou členství v klubu je alespoň jeden hotový výrobek zhotovený technikou korálkové výšivky. Pokud nemáte žádný vyšívaný výrobek ve své nabídce a přesto chcete do klubu, stačí mi napsat soukromou zprávu.