Tak tu máme jaro (alespoň pocitově :)), blíží se Velikonoce a s nimi je zde i další dobročinná akce pro malého Áju. Pro toho, kdo se neúčastnil předvánoční akce, je zde odkaz, kterém se dozvíte vše potřebné - tedy:

  • kdo je Ája (šestiletý kluk, který má po očkování v půl roce vážné zdravotní následky)
  • kdo je Martina (jeho obětavá maminka a šikovná pletačka :) zvířátkových čepic, kukel a rukavic)
  • co se dělo před Vánocemi (prodávaly se vánoční pohlednice s výtěžkem na rehabilitaci pro Áju)
  • jak jinak můžete Ájovi pomoci

Výtěžek z této velikonoční akce poputuje znovu na Alíkovi hiporehabilitace. Trochu se jim změnila organizace lekcí, Martina to popsala takto:

"Od dubna najede hipoterapie na jiný systém. Místo toho, abychom odjížděli pravidelně několikrát týdně, budeme mít od dubna 3 až 4 týdenní pobyty na ranči u Telče, kde bude rehabilitace a hiporehabilitace intenzivní a dětem to víc pomůže. Jenže kámen úrazu je v tom, že jinak se dává dohromady 5 tisíc měsíčně a teď je to 20 každé tři měsíce. A hledat hipoterapii a rehabilitace jinde po zkušenostech nechci, to by klukovi spíš přitížilo."

Doufáme tedy, že se nám podaří alespoň část peněz získat prodejem těchto krásných pohlednic:

Pohlednice č. 1 - Kateřina Vodrážková

Pohlednice č. 2 - Michaela Šímová a Jana Lesňáková

Pohlednice č. 3 - Tereza Křemínská

Pohlednice č. 4 - Renáta Buršíková

Pohlednice č. 5 - Tomáš Čmuchálek

Pohlednice č. 6 - Stanislav Horák

Protože jsou náklady při tisku menšího počtu pohlednic vyšší, je

cena pohlednice 35 Kč.

Z toho jde Martině a Alíkovi 25 Kč, zbytek se rozdělí mezi Fler (provize z prodeje) a náklady na tisk a dopravu.

Všem zúčastněným moc děkujeme, opravdu si Vaší účasti velmi vážíme.

Prodej probíhá opět tak, jako minule:

Pohlednice jsou již v prodeji, bohužel není možnost prodávat pohlednice z jednoho společného místa. V případě zájmu o koupi JAKÉKOLI pohlednice, nás, prosím, kontaktujte.

Dokažme nejen ostatním, ale hlavně sami sobě, že máme srdce na pravém místě a že solidárnost a soucit nám není cizí.

Pokud jste se dočetli až sem, děkujeme vám za Váš čas a zájem i případnou pomoc.

S úctou Horákovi