Tak a máme tu vyhlášení tipovací soutěže o brož z fima dle přání výherce ;).

Vaším úkolem bylo tipnout si, jaká zvířátková (alespoň 3) vykrajovátka jsem si vlastnoručně ukutila pro výrobu svých broží z fima. Tak a toto je kupička mých prvních vykrajovátkových počinů:

Nachází se zde jmenovitě: surikatka, medvídek koala, rejnok, ptáček, sovička, chameleon, had a mravenečník.

Pečlivě jsem prozkoumala všechny odpovědi pod blogem i v poště, a mé závěry jsou takovéto: většina z vás tipla správně chameleonka (ten by u mne snad ani nemohl chybět), hodně z vás se trefilo i do medvídka ... ale u toho třetího zvířátka už to bylo horší :) .... do losovacího osudí se dostávají pouze 3 finalistky ... a sice ovcee, KlaraK a Bilinka.

Tak a losujeme, losujeme ... a vítězkou se tentokráte stává .....   {#emotions_dlg.rose2}{#emotions_dlg.rose2} Bilinka {#emotions_dlg.rose2}{#emotions_dlg.rose2} . Takže Bilinko ... hlas se u mne pro svou výhru ;). Všem ostatním mockrát děkuji za účast a budu se těšit  zase příště :).

Malou ochutnávku již hotových broží představuji zde:

Pokud máte zájem zhlédnout všechny novinky, které byly právě vloženy, zvu vás k sobě do oddělení fimo broží ;).