K pořádání soutěží může mít člověk důvod jakýkoliv .... já jsem se dnes tak trochu, ale opravdu jenom malounko, "rozlobila" na poště (každý si jistě dovede představit ;)) ... a tak jsem tak přemýšlela, čím si náladu poopravit. A napadlo mne to téměř okamžitě ..... no jasně, už dlouho se u mne nesoutěžilo. A protože se blíží čas nadělování dárků, zahraji si i já tak trochu na Ježíška.

Ale ... samozřejmě to nebude jen tak zadarmo. Usmívající se

V čem tedy spočívají tentokráte pravidla soutěže? Jsou velmi jednoduchá:

"Uhodni, co je na obrázku!"

Tuto hru zná jistě téměř každý, není tedy třeba přílišného vysvětlování. Vkládám do tohoto blogu obrázek, který je momentálně téměř celý skrytý ... každý den na něj ovšem na různých místech jednou, dvakrát, třikrát ... nebo i víckrát :) ... prstíkem ťuknu ... a tímto bude obrázek postupně poodhalován. Kdo první správně uhodne, co se na obrázku nachází, vyhraje u mne:

možnost výběru zboží z mého obchůdku v hodnotě 300,-

Takže ... připravte se ... hrajem Mrkající ... sledujte blog, tipujte v komentářích či do pošty, bavte se Úžasný. S odhalováním obrázku končíme přesně za týden .... tedy v pátek 16.12. ve 14h ... nebude-li do té doby odhalen, bude výherce vylosován ze všech tipujících.