"Prosim tě pani! Ikea, Ikea. Nic nekupuj! Neutrácej! Poraď si!" řekla pani učitelka na bílou a vintage. 

Tak jsem si tedy LOTRovsky poradila. Vytáhla po zimě kolo s rezavým řetězem. Nasedla a jela. Cestou do železářství pro vrtáky, když jsem míjela zastavárenský bazar vetešnicový, něco mi řikalo, lákalo a vábilo, abych to tam šla prohrábnout. Ono totiž týden předtím, mi pani úča ukazovala úžasný Aukro úlovky a ještě úžasnější harampádí z bazaru. Tak mě to lákalo taky, jako něco oužasnýho objevit.

Objevila jsem tuhle úžasnou pokladnu. Vyčistila lehce silichromem od rezu. Patina musí pěkně zůstat. Tímto také děkuji Věnině silver za opravu víka pájením. Věni moc díky za tvůj bleskový zásah za pochodu Codemode. 

Pak jsem objevila parádní hliníkovou konvici se skleněným víčkem. Lampičku stolní za pár kaček z Aukra jsem přiložila. Co z toho vzniklo... to bude v příštím blogu.

Vyhrabala jsem ze sklepa svoje vlastní úlovky z Aukra a začala vymýšlet jak ten stánek, na tom slavným Codemode oživit.

Vznikl tak stojan na šperky. 

Bazarová lampa za stopadesát káčé dostala nový kabátec.

Noční stolek z dětského pokoje mého mladšího bratra, dřímající na půdě bez povšimnutí dobrých pátnáct let. I ten dostal bílou patinu, aby ožil.

Recyklace. Renovace. Patina. Bílá vše spojila. Křesílko muší jsem potahovala ve čtvrtek do pozdních hodin večerních, ale stihla jsem. 

... pokračování příště.

..............

2. Díl Setkání na Codemode zde.