Představuji vám další list, který v Brouzdání zastupuje měsíc září.

Lind pro jeho ztvárnění použila ručně čerpaný papír a kombinování technik malby akvarelem, akrylem a tužky. Originál je tudíž jen jeden a bude k dispozici od 1.11. u lind v obchůdku.

image

Motivem jí většinou při práci bývá okolí, každodenní obrazy, barvy, zvuky, vůně.

image

I světlo, či tma, sehrává při mé práci velikou roli. Zjistila jsem, že ve tmě nevidím správnou barevnou škálu. A tak v noci spím a ve dne mísím barvy a štětcem jimi pokrývám papír či dřevo. Razítky a sítotiskovými šablonami potiskuji látky. Ale i neklid, nestálost, neustálé přemisťování se sem a tam se otiskuje v obrazech v různých podobách. Tolik se těším na dlouhé, ničím a nikým nerušené soustředění pro své tvoření, kterého se mi v posledním období nedostává...

image

Motivem tohoto kalendářního listu se prošel jelen, respektive "kozojelen". A lind se vlastně ani nediví. On ten kozojelen za ňů chodí celý rok. A je pořádně drzej. Ponejprv mi otiskl svá kopýtka na brožku dřevěnů, potom přeskočil na hodiny, cedulky, tašky, trička a teď vlez i do září!

image

A navíc se žvýkačkou v hubě! ...nebo že by spolknul bublifuk? ...od čeho asi je ta lahev?

Oblé tvary na obrázku, bubliny, zakulacení, symbolizují cykly, pravidelné běhy časem, rokem, lety, desetiletími, staletími.... Každopádně, tenhle kozojelen nemá zlaté parožky, ale zlatý je on sám. Převzal na sebe barvu září a teď celý září.

Nese si s sebou slunce, sluncem je nyní on sám.

image

Teprve až kozojelen ztratí na podzim parožky, skončí se jedna legenda, ale jeho stopa "otisk" tu zůstane dál.

Podívejte se na jednotlivé blogy, ve kterých vám jejich autorky poodkrývají své autorské kalendářní listy

titulní stranaledenúnorbřezenduben / květenčervenčervenecsrpen ... zítra říjen s mi.ui

*****

...a ještě. Lind by ráda poděkovala všem brouzdalkám za příjemnou a profesionální spolupráci. Brouzdání vznikalo pozvolna, chvílemi živelně, plynulo přirozeně, nezaškobrtávalo a potěšením mi je a bylo.

*****

Společný kalendář Brouzdání, ve kterém je pro vás ukryto třináct velikých autorských reprodukcí, vytištěných v omezeném nákladu, bude k dispozici od 1.11. 2013 na jednotlivých profilech každé z nás

agrafa Art / cu / FF designlorijana / Makča

Jou JouPinoženka / gaastoon /  em.en.

lind / mi.ui / Lucie VV / SvatavaJ.