Na úvod vám musím vysvětlit, jak je to s tím masem. Jsem totiž vegetariánka, a maso vařím jen jednou za rok na vánoce pro příbuzné. Přesto nás v nedělním podvečeru uchvátily masožravé rostliny, které se živí masem, jak jinak. Chytí si do láčky mouchu a zaklapnou pokličku a už si pochutnávají... U nás v Čechách nerostou, ale k podívání je najdete v Liberecké botanické zahradě, nejstarší v ČR.

A ještě nevíte, co je to "Léto s panterem"? Copak jste nečetli blogy o focení na trampolíně, u kombajnu, s kozími sýry, ve Stromovce  ....? Na konci vám ukážu odkazy. Léto s Panterem je prázdninová akce klubu Růžový panter znovu na stopě. Je plný setkávání členů klubu, z nichž většina se znala do té doby pouze virtuálně, odtud z Fleru.
Za úkol jsme dostali společně fotografovat. Sebe navzájem, výrobky, prostě vše, co se zrovna dostane před čočku.

A tuto neděli jsme se sešly LeonaMonika a . A spolu s námi Tonička. Malá čiperná holčina, krásná modelka! Ženy mezi květinami -  to je super! (Na fotce je ještě Verunka, dcerka náhodné paní, jež nás s ochotou pro památku vyfotila.)

Anož bychom se domlouvaly, každá jsme přinesla k focení svůj vlastní výrobek v barvě oranžové. Modelem jsme si byly navzájem, mnohé pak zvládla malá Tonička, ale s mým foťákem stále rozmazaná, protože její tanečky bych se musela teprve naučit fotit.

Tady je tedy Tonička, oranžová brož, oranžová panenka a oranžová taška.

U Moniky jsem obdivovala kanón v bílé barvě                              a u Leonky obrovský zoom.

A ještě výsledky...

To už bylo skoro šest a zahrada se zavírá. Nezbylo než se rozloučit a těšit se na někdy příště...

Narozeniny trojhlavé saně aneb léto s panterem

Když se potká LÁSKA ke kozím sýrům

Setkání na zahradě aneb Léto s Panterem

PINK(lé) království aneb LÉTO S PANTEREM ♥

Na trampolínu může každý! aneb Léto s Panterem

Potkali se u kombajnu, aneb Léto s Panterem

Vzhůru do Stromovky, Satalic a ještě dál...! aneb "Léto s Panterem"

Masožravky láčkovky a Léto s Panterem

Ve Stromovce potřetí - Léto s Panterem pokračuje

Jak si získat MODELKU :) aneb Léto s Panterem

Kde mám dítě aneb Léto s Panterem podruhé