Jelikož se mi letošní červenec podařilo prožít veskrze kreativně, ráda bych se s vámi podělila o svoje zážitky.

Protože jsem se chtěla pustit do nějakého "většího" plstění a vyzkoušet si nějakou oděvní součást, na kterou jsem si doma v obýváku jen tak netroufla, přihlásila jsem se na kurz plstění vesty ke Kateřině Kubešové, alias Raduze.

Kurz probíhal jako prodloužený víkend v areálu Svazu chovatelů ovcí na Zlobici v Lipůvce u Brna.  Ve čtvrtek večer jsme dorazily a uplstily si pro začátek vzorek.

image

Ubytovány jsme byly v dřevěných chatkách přímo mezi ovečkami,

image

takže ráno po zvířecím budíčku jsme za dveřmi našly například takovouhle skupinku :)

image

Ovečky byly zkrátka všude.

image

image

image

Jenom koník se nechtěl v pátek ráno fotografovat.

image

Ale pojďme se pustit do vesty.  Dopoledne nám Katka vysvětlila, jak si upravit střih dle svých potřeb a mohly jsme se s chutí pustit do práce.

image

image

Zpestřením pátečního dne bylo stříhání jednoho beránka.

image

Chlupáč před..

image

..a už v letním sestřihu.

image

Ještě jeden fešák z profilu :)

image

A my se můžeme vrhnout na "ošahávání" právě ustřižené vlny.

image

image

Protože čas kvapí a nervy, že to nestihneme dodělat začínají, přichází na řadu brusky.

image

Na dopolední vycházce k místní rozhledně nás doprovázejí další obyvatelky areálu.

image

image

Vyhlídka po okolí Lipůvky.

image

image

Dopolední siesta.

image

image

A tady už jsou spokojené účastnice kurzu ve svých nových vestičkách.

image

A protože nejen plstěním živ je člověk, musím pochválit i naprosto skvělou a báječnou kuchyni. Bohužel se nepodařilo vyfotit výborné domácí meruňkové knedlíky, portože v tu chvíli prostě na fotografování nebyl čas a knedlíky byly jediným cílem :)

image

Myslím, že jsme si ty tři tvořivé dny všechny moc užily a odnesly si spoustu užitečných zkušeností.

Teď už jen najít ty správné knoflíky pro mojí novou vestu....

A v budoucnu se můžete těšit na nějaké ty větší kousky i u mě v obchůdku.