ÚNOR známe za normálních podmínek jako sezónu plesů, společenských událostí, návštěv divadel, koncertů a dalších kulturních akcí. Vždyť nejveselejším obdobím masopustu je právě jeho závěr, spojený s hodováním a společnými radovánkami, především pak masopustní neděle byla ve znamení zábavy a tancovaček; však také proto se jí říkávalo "neděle taneční".

Vám se nestýská ?

Nám trochu ano, a tak jsme se pokusily alespoň na chvilku pomyslně vyváznout ze sevření nařízených mantinelů a připravily si pro sebe slavnostní chvíli alespoň virtuálně.

… a tentokrát ještě S DALŠÍM OŘÍŠKEM NAVÍC, jímž bylo připojení kratičkého náznaku příběhu, který bude naše výrobky a fotografie doprovázet.

S trochu zasněným pohledem jsme vytáhly ze skříní na světlo sváteční róby, vykatráčovaly samet a naleštily taneční střevíčky, oprášily kabelky, ze šperkovnice vysvobodily vzácné klenoty... nalily sklenku vína......  a přichystaly se na fiktivní sváteční vycházku alespoň doma - jen pro zlomek času, pro jedinou fotografii (a pro ten účel stvořených) velmi zajímavých i luxusních výrobků.

Slovy klasika: NENÍ DŮLEŽITÉ, JESTLI SE TO STALO, ALE ŽE SE TO MOHLO STÁT………. ;-)

...inu, posuďte sami, jak jsme se s tím nesnadným tématem popasovaly;

  zveme vás k slavnostnímu (nala)dění a jiskřivé sklence lahodného vína… :

Kbags odtušila… Možná tě nepozve do lóže se sklenkou bordó... Třeba se budete JEN toulat parkem ruku v ruce... Každý chlap říká MILUJU TĚ jinak ;)…"

Muzikanti sobě  zjistila, že ...Tajemný milovník a obdivovatel vyčká skrytý za sametovým závěsem operní lóže a dychtivě čeká, až se na jevišti objeví jeho vyvolená...“

Ten kousek luxusní potahoviny si přímo říkal o zpracování. Ušila jsem tedy vak pro každodenní nošení, abys měla krásnější, noblesnější, příjemnější den. Zasni se a poslouchej: možná uslyšíš majestátní tóny Verdiho, temperamentní Čardášovou princeznu nebo smích diváků při některé z těch báječných komedií přelomu století...“

D.FELIX promluvila přímo: ...“Líbil se mi. Pozorovala jsem ho a přemýšlela, jaké je asi znamení horoskopu. Zachytil můj pohled a druhý den mě překvapil krásnými květinami. Hned jsem věděla...“

...a později…: „... dali jsme si sklenku červeného .... dečku pro naše miminko jsem upletla ve stejné barvě... <3...“

S každou vteřinou jejich setkání vykvétá něžný bouquet vzpomínek a laskavá vůně tají sílu mnoha sluncí...“

...a poté… „... To pří-jemné napětí před setkáním, když se chystá na schůzku, kterou odkládala čtyřicet let... Teď už není času nazbyt, je vzácná každá minuta.
Není to tajemství, znají se přece celý život ...a přesto se neznají, neboť jejich srdce, zvrásněná životem jako kůra stromu, se potkala až zralá...“

Hanna.H  se svými střevíčky : "...Chtěla bych tančit jen, protančit noc a den a vířit slunci vstříc..."

...zatímco HelaF s kabelkou v ruce... : "napjatě čekala ... šum okolo postupně utichal... třetí zacinkání.... ticho a očekávání všech.… opona se konečně začala rozhrnovat a okolo ní se ozval bouřlivý potlesk, který vítal premiéru představení…"

(...i na titulní fotografii )

Hmmmm.... Také jste na okamžik podlehli iluzi nevšedního zážitku ? Pak je vše v pořádku a nám se práce povedla… :-)

Děkujeme, že jste u toho byli s námi.

Za klub 100x jinak připravila RE-NATUS a D.FELIX