Šeříky mám velice ráda. Kaskády nádherně vonících drobných kvítečků jsou potěchou duše a ozdobou každé zahrady. Jako hold této nádherné rostlině jsem vytvořila kolekci Lilac Garden, aby krása šeříků mohla doprovázet jejich majitelky nejen v období kvetení.

Společným jmenovatelem kolekce je spousta kvítečku z FIMO hmoty, které pro mne na zakázku vytvořila LadyElik. Většina šperků je také zdobena překrásnou luxusní hedvábnou stuhou shibori, pocházející z Kalifornie. Je to přepychový materiál a zcela jistě vzbudí obdiv.

Kvítečky jsou - jako opravdové šeříky - bílé, světlefialové a tmavěfialové. Kolekci tak tvoří řady:

Lilac Sunset Passion

Tmavě fialové květinky s kombinaci s kakoxenitem a ametysty (všechno od  Saffron) připomínají západ slunce v šeříkové zahradě:

Lilac Innocence & Lilac Simplicity

Řada v čisté a nevinné bílé barvě nabízí krásné šperky na svatbu, ale skvěle budou vypadat třeba i s vhodným blejzrem. Souprava Simplicity je velice minimalistická a univerzálně použitelná. Jasnou volbou byly skolecity od  Saffron - snad není lepšího kamínku do bílých souprav :)

Lilac Daydream

Svěží jarní tóny, světlefialové květiny a překrásný, vzácný čaroit... zahrada přetavená do šperků, div že nevoní :)

Lilac Serenity

Světlefialové kvítečky si našly cestu do šperků se stuhou v odstínech modré, fialové a růžové v kombinaci s nevšedními kámeny - flouritem a růžovým safírem:

Pojďte se podívat, vybírejte a těšte se z krásy šeříků se mnou :)