Hodnocení prodejce: madeINhome
Hodnocení prodejce: madeINhome
Po 45 dnech po úhradě stále zboží nedodáno. Prodávající velmi špatně komunikuje a jen se vymlouvá.
28.11.2023 • Okay
Uz skoro měsíc čekám, nikdo na zprávy nereaguje, 10.10 odesláni a 18.10 stále nic, jsem zklamaná a obávám se, že nedostanu ani zboží ani peníze. Myslela jsem, že fler je férové místo, ale asi úplně ne.
18.10.2023 • MBarborka
Dobrý den
nevím kde se stala chyba ale na zprávu jsem vám odpověděla a psala jsem vám že kabelka byla odeslána. Dle zásilkovny je kabelka na výdejným míste, které jste si zvolila od 15.10.
Děkuji a je mi líto, že došlo k nedorozumění.
Bohužel nejsem spokojená, špatná komunikace a batoh jsem nakonec nedostala, protože mi bylo po měsíci od objednávky sděleno, že nemá paní látku. Musela jsem objednávku i peníze urgovat přes Fler. Mrzí mě to, protože jeden batoh už od paní mám a je moc hezký, ale ta komunikace vázne.
16.5.2023 • martinavaculova
Špatná komunikace, psala jsem paní nějaké požadavky, ale asi si přečetla jen něco. Batoh neodpovídá požadavku na rozměr. Karabinka na klíče je neprakticky vyřešená. Celkově jsem zklamaná.
2.11.2020 • Katka1510
Ach jo. Nejdřív problém s termínem dodání. Urgovala jsem a bylo mi oznámeno, že zboží prodejce daný týden odesílá. Nicméně s omluvou, že byla paní v nemocnici bylo dodáno až o deset dní později. To bych i pochopila. Nicméně ve výdledku byla použita jiná koženka na kabelku a ani barvy látky neodpovídají realitě. Myslím, že přefotit produkt, který je ve stálé nabídce a již k němu nemám přesný materiál není takový problém. Celý proces nákupu tedy hodnotím jako nešťastný. Moje první opravdu negativní hodnocení na Fleru. Prodejce nedoporučuji.
26.3.2018 • celullozahodnocení je starší než 5 let
Po objednání prvního zboží mi přišla zpráva, že prodejce nemůže nakoupit materiál a mám si vybrat něco jiného. Přesto mnou poptávaný výrobek stále nabízel. Na druhý pokus jsem se ptala, zda zboží objednané koncem listopadu stihne dorazit do Vánoc. Slibu, že určitě ano, jsem uvěřila. Dne 18.12. stále vidím zboží jako neodeslané a obracím se tedy na prodejce, zda můj vánočnín dárek bude skutečně pod stromečkem. Nebude, zklamal údajně dodavatel. Nevím, kdy mi to chtěl prodejce oznámit, ale kdybych to věděla před měsícem, zařídila bych se jinak. Online už takto rychle dárek nekoupím, nezbývá, než se vydat do přeplněných nákupních center. Velké, velké zklamání. Nedoporučuji.
18.12.2017 • ivaprochazkovahodnocení je starší než 5 let
Místo avizovaných 4 týdnů nakonec trvalo skoro 6 a taška byla zaslána až po několika urgencích a stížnostiá adresované Fléru. Provedení pěkné, dceři se líbila.
3.3.2017 • PEŠARhodnocení je starší než 5 let
Velmi dlouhá dodací lhůta, paní nereagovala na zprávy, když jsem pohrozila, kabelku odeslala s tím, že byla v nemocnici. Kabelka je ok, ale není to ta z obrázku, když už paní šije novou, mohla by alespoň informovat, že obrázek úplně neodpovídá zboží. Jiný vnitřek, chybí zip, zezadu je celá z koženky, původně měla mít část z puntikate látky. Zboží vracet nebudu, nemám na to nervy. Příště si budu dávat větší pozor.
22.6.2016 • Verrrunkahodnocení je starší než 5 let
Nikdy vice. Pani po zaplaceni penez nekomunikovala, predtim cokoli samozrejme nebyl problem. Mela jsem to jako darek k narozeninam. Po 3 tydnech, v den predem domluveneho dodani, mi po 3 urgencich napsala, ze bohuzel kabelka neni a nebude. Velke zklamani, priste si budu vice vsimat zapornych hodnoceni a lepe vybirat :-/
30.3.2016 • cojavimhodnocení je starší než 5 let
Kvalitní a dobře zpracovaná taška. Na zboží jsem ale čekala přes 2 měsíce, paní téměř nekomunikovala...
22.12.2015 • kordovrhodnocení je starší než 5 let
Paní téměř nekomunikovala, stále jen slibovala.. Na zboží jsem čekala velmi velmi velmi dlouho... Nakonec jsem kabelku poslal zpět... ta mi bylo odeslána, i přesto, že jsem paní prosila o zrušení objednávky... Je mi líto, ale tohle se mi na fleru stalo poprvé
8.5.2015 • Luevahodnocení je starší než 5 let
Menu
--