Včera mi došel věnec - jedna větvička v přední části je zlomená, druhá pod ní se brzy zlomí - nevypadá vůbec dobře. Pravděpodobně se takto poškodilo při přepravě - věnec byl překvapivě poslaný na volno v krabici, takže se tomu ani nedivím. Prodejkyni jsem informovala - navrhla mi, ať si věnec opravím, eventuelně obrátím, což pro mě není optimální řešení - nevypadalo by dobře a za plnou cenu, kterou jsem zaplatila, jsem očekávala hezké a nepoškozené zboží. Věnec vracím, poštovné mě celkem stojí 200 Kč, což není málo. Prodejkyni jsem požádala o příspěvek na toto poštovné - vzhledem k tomu, že nebyla moje chyba, že jsem obdržela poškozený produkt, což odmítla a ještě byla nepříjemná. Velké zklamání, moje první špatná zkušenost na fléru. Rozhodně nedoporučuji.
30.3.2023 • xkocj14