Profil uživatele
NÁUŠŇÁTKA
Patrik Bílý | prodávající
Havířov
Registrace: 21.2.2011

Dobrý den,

vyrábím pro Vás náušničky, kterým nejraději říkám NÁUŠŇÁTKA. 

  

              

 Teď si říkáte: "Tak dělá náušnice nebo skládá papír?"  

 Dělám obojí, poskládám papír a pak z něj udělám náušničky.

 A teď si určitě říkáte: "No jasně papírové náušnice, vždyť to nemůže nic vydržet."

MŮŽE! Náušničky jsou vyráběny ze speciálních ručně vyráběných origami papírů, které jsou určeny speciálně k tomuto účelu. Tento papír má velmi tuhou strukturu, to by však samo o sobě nestačilo, náušničky jsou lakovány průhledným lesklým lakem, který jim zajistí pevnost a odolnost. Jediné vůči čemu náušničky, i s kvalitním lakem, odolné nejsou, je špatné zacházení jejich majitelek. 

          

  

       

Pokud máte speciální přání - kontaktujte mne vnitřní poštou. Zašlu Vám aktuální nabídku origami papíru a můžeme společně kouzlit.  

 

 Nakoukněte také do spřáteleného profilu JUBÍ a nakupujte s jedním poštovným!

 

Co tam najdete? Malá ukázka!

    

  

A kdo že vyráběl ten krásný banner, který můžete vidět nahoře? Komára 

     

Najdete u ní spoustu krásných obrázků a z nich vyráběných šperků!

 

Creative Commons License

Příjde mi vhodné vám tady také napsat něco o origami jako takovém. Kupodivu skládání jako takové vzniklo ještě před papírem. Asiati a Polynésané vytvářeli slavnostní skládanky z listů dračinky, palmy a roztloukané kůry morušovníku. Jako velice rozšířená zábava se začíná objevovat v 17. století v této době už Japonci znají velké množství skládanek -  rostlin, zvířat a rozličných ozdob. Největší rozkvět však přichází až v 19. století. Děti je začínají skládat už v mateřských školkách a dokonce se zahrnulo i do školních osnov výtvarné výchovy základních škol. Dodnes se používá v hodinách geometrie jako zábavný způsob výuky.

To ale neznamená, že origami je jen pro děti, existují složité modely nad kterými se zapotí i zkušený origamista - skládání může trvat i několik hodin. 

Já skládám nejraději jeřábky, příjdou mi neskutečně krásní a elegantní.

       

Japonské slovo pro jeřába je Tsuru. Jeřábci jsou nejznámějším a nejskládanějším origami, jsou symbolem naděje a dlouhého života, proto jej lidé často navlékají na dlouhé šňůry a zavěšují v bytě pro štěstí. Údajně v Japonsku nenajdete domácnost, kde by nebyl alespoň jeden! Kvůli své symbolice bývá často věnován u slavnostních příležitostí jako je ukončení studia, svatba či narození potomka.

Jeřábkové však nejsou jediné skládanky, které vyrábím.

Mám pro Vás nachystány také:

lístečky

origami listy   list origami nauska  

rybičky - skalárky

skalára   ryba  origami náušničky

papoušky

papagaj   papoušek  

a mnohé další, však se podívejte sami :)

Znáte Japonskou legendu o jeřábech? Můžete se na ni již brzy těšit v blogu!

 

 

V této části mého profilu se můžete podívat, jak vypadají náušňátka v uchu!

Je tady hlavně pro Vás, abyste si mohli představit, jak budou vypadat právě na vás, vaši milé, kamarádce, mamce nebo na člověku, kterého s nimi potěšíte ;-)

     

   

      

   230  

   

    

Způsob dopravy
Zboží odesílám prostřednictvím České pošty, pečlivě zabalené dle jeho druhu. Výrobek, který je křehký (origami) zasílám nejen v bublinkové obálce, ale také v tuhé krabičce. Osobní převzetí je možné v Havířově, Praze či Plzni. Pokud o něj máte zájem, informujte mne předem. Zboží odesílám vždy v úterý a pátek.
Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY A REKLAMAČNÍ ŘÁD platné pro prodejce Náušňátka.
se shodují s obchodními podmínkami a reklamačním řádem prodejního serveru www.fler.cz. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s platnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem, tohoto portálu, že s nimi souhlasí. 

Obchodní podmínky platné od 1. ledna 2014

1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.fler.cz/nausnatka a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
1.2. Prodávajícím je Patrik Bílý, neplátce DPH.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
2.1. Veškeré objednávky, podané prostřednictvím elektronického obchodu www.fler.cz/nausnatka, jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil se zde uvedenými platnými obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí a že byl poučen o možnostech odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. 
2.2. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí – jedná se zejména o správné uvedení fakturační a doručovací adresy a dalších kontaktních údajů. Údaje uvedené kupujícím musí být pravdivé a přesné. Formulář elektronické objednávky vyplněný kupujícím je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká okamžikem převzetí objednaného zboží kupujícím. 
2.3. Místem doručení zboží je doručovací adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
2.4. Vyplněním objednávky v rámci internetového obchodu www.fler.cz/nausnatka kupující dává prodávajícímu souhlas ke shromažďování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Tyto údaje mám právo použít pouze v rámci platných předpisů pro zajištění administrativy a účetnictví firmy. Respektuji vaše soukromí, tato data chráním před zneužitím, jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům a třetím stranám. Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení (registrovaného zákazníka) do zákaznické sekce.

3. Platba a doprava
3.1. Zasílám prostřednictvím České pošty.
3.2. Platba předem:  je platba předem na účet prodávajícího, č. účtu 107-776820217/0100 u Komerční banky. Po zaslání objednávky vyčkejte prosím s platbou, dokud se s Vámi nezkontaktuji. E-mailem vám bude objednávka potvrzena a zaslány instrukce k platbě. Na objednávky odpovídám zpravidla ve lhůtě do 12 hodin, nejdéle však do 2 pracovních dnů. 
3.3. O platebních údajích bude zákazník informován elektronicky. Platba bankovním převodem má být uhrazena do 10 pracovních dnů od odeslání objednávky. Při nesplnění této podmínky bude kupující na neuhrazenou objednávku upozorněn prostřednictvím kontaktu, který vyplnil v objednávkovém formuláři, a tímto mu bude prodloužena lhůta k uhrazení objednávky o tři pracovní dny. Nedojde – li k zaplacení objednávky ani v tomto termínu, bude objednávka stornována.
3.4. Poštovné a balné je závislé na způsobu dodání a na státu kam bude zboží dodáno. Výběr způsobu doručení (poštovného) je prováděn na konci celého nákupu a cena za poštovné je připočtena k celkové částce. 

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodáno v co nejkratší době Českou poštou zpravidla v úterý a v pátek (mimo státní svátky), obvykle do 3-5 pracovních dnů od připsání platby na účet. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.
3.5. Osobní odběr zboží je možný, ovšem odvislý od toho, kde se zrovna pohybuji: Havířov, Praha, Plzeň. O osobním odběru mne informujte v objednávce, abychom se mohli domlvuit.

4. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka - vrácení zboží
4.1. Kupující má právo podle § 1820 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí prodávajícího písemně nebo telefonicky informovat a zakoupené zboží vrátit nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování a vrátit zpět do 14 dní od oznámení prodávajícímu o odstoupení od kupní smlouvy (určující je datum odeslání). Při odstoupení od smlouvy doporučuji uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu. Zásilky, ze kterých není patrné, proč mi byly zaslány, budou vráceny odesilateli.  Zboží nelze vracet na dobírku.
4.2. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, nebo vyrobeno na zakázku. 

4.3. Prodávající nevrací částku za poplatky související s odesláním zboží. 

4.4. Termín pro vrácení kupní částky je 14 dní od doručení odstoupení od smlouvy, přičemž však dodavatel není povinen poslat peníze dříve, než došlo k vrácení zboží či prokazatelnému doložení, že zboží bylo zákazníkem odesláno zpět. Finanční částka bude vrácena na bankovní účet spotřebitele dle dohody se spotřebitelem. 

5. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo na odstoupení od smlouvy v těchto případech: 
5.1. V případě, že nejsou vyplněny dostatečně údaje pro doručení zboží (registrační formulář).
5.2. Zboží není skladem nebo je vyprodáno (zákazník je o této skutečnosti informován). 

6. Reklamace
6.1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem elektronického obchodu www.fler.cz/futetka a předpisy platnými v ČR při uzavření smlouvy.

7. Rozpor z kupní smlouvy
7.1. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (rozpor s kupní smlouvou), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.

8. Závěrečná ustanovení
8.1. Odesláním elektronické objednávky kupující vyjadřuje souhlas s těmito obchodními podmínkami. 
8.2. Předáním objednávky kupující bez výhrad akceptuje cenu zboží, podmínky dodávky a veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den předání objednávky, jakož i v den odeslání objednaného zboží.
8.3. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 zákona č 513/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů – obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti právem České republiky.
8.4. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem Michalea Jursová a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.


Reklamační řád

1. Vznikne-li na zboží dodaném elektronickým obchodem www.fler.cz/nausnatka reklamační důvod, může kupující uplatnit reklamaci vnitřní poštou na www.fler.cz/nausnatka písemně.
2. Oznámení o závadách musí obsahovat podrobný popis závady a návrh na řešení vzniklé situace. 
3. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození vzniklého při přepravě. Pokud je obal poškozen, pak je kupující povinen dále na místě zkontrolovat, zda nedošlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží. 
Upozornění: V případě poškození obalu ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky. Usnadní to další vyřizování reklamace.
4. Prodávající informuje kupujícího do tří pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách o následném postupu řešení reklamace.
5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z používání produktů, funkcí a škod vzniklých nevhodným používáním, mechanickým poškozením, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi. Na vady tohoto druhu se nevztahuje případná poskytnutá záruka.
7. Reklamace v případě, že dojde ke ztrátě zásilky přepravcem Českou poštou, se řídí reklamačním řádem České pošty. Tj. reklamaci lze uplatnit až 20 dnů od odeslání zásilky. Poté běží reklamační lhůta 15 dní. Pokud je reklamačním řízením prokázáno, že došlo k ztrátě zásilky jsou zákazníkovi na bankovní účet navráceny finanční prostředky vydané za cenu zboží a zaplacené poštovné. Pokud se reklamačním řízením prokáže, že zásilka byla doručena zákazníkovi (jeho podpis na převzetí zásilky) nemá zákazník právo na navrácení finančních prostředků.

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 01. ledna 2014

 

Další prodejní profily
Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
682528
13.12.2017 V sobotu 16. 12. odesíláme poslední balíčky s doručením do Vánoc <3
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím