Profil uživatele
PAGE Underwear
Prodávající
Řitka
Registrace: 20.8.2013

Jmenuji se Bára Severin a jsem módní designerka. Již řadu let osvobozuji ženy od svazujícího, nepadnoucího spodního prádla a přinášim jim řešení pro jejich pohodlí, krásu a přirozenou sexualitu.

Navrhuji a vytvářím modely přesně na míru, dokonale padnoucí, bez nezdravých kostic, z těch nejlepších materiálů jako jsou Bio bavlna, bambus a nejkvalitnější krajka. 

Aktualita: Momentálně se moc omlouvám, ale protože se mi narodilo třetí mimino, tak zatím nepřijímám objednávky na míru. K dispozici budou pouze skladovky. Těšit se můžete, ale brzy ;) 

Zatím se o Vás postará v případě jakýkoliv dotazů má kolegyně Any :) 

Děkuji za pochopení. 

Bára

 

Poradím ti, který střih spodního prádla ti bude slušet, jaké barvy vyzdvihnou tvou krásu nebo jsou tou nejlepší volbou pro danou příležitost či nejpraktičtejší pod určité obelčení nebo činost. Umím tvé křivky obléci tak, aby ses cítila pohodlně a přesto sexy. Je jedno jakou máš velikost či tvar a do těď si nikde nesehnala podprsenku, která by ti skutečně padla. Nevadí že máš každé prso jiné, protože žádná prsa na světe nejsou stejně velká a čím větší poprsí, tím větší rozdíl. To vše umím vyřešit, když ti tvořím prádlo na míru. 

Navrhuji modely pro každou velikost prsou! Přijde ti, že jsou malá, velká či akorát, kulatá, dlouhá, povislá či špičatá? 

Každá jsme jedinečná a proto ti umím přinést řešení. Unikátní a dělané tobě na míru. Nemusíš se trápit tím, jakou že to máš velikost, protže tabulky má stejně každý výrobce jiné, pro mě jsou směrodatné tvé míry a z těch vycházím při tvorbě střihů. 

Je to už téměř 6 let zpátky, co jsem začínala s tvorbou spodního prádla. Všude jsem jako poselství vyprávěla o tom, co mě vedlo s tímto projektem začít. Nevyhovující střihy v obchodech špatné materiálové složení, trápily mě, tak jako spoustu žen, mykózy. Večer po odležení podprsenky jsem měla doslova vryté kostice do hrudníku. 

V prvním těhotenství jsem začala být mnohem citlivější, více vnímat své tělo a jeho pot\řeby. Cítila jsem ty umělé materiály na své kůžu a jak mě škrábou a svědí, jak se pod nimi potím. Každý večer, když jsem sundala podprsenku, jsem si všímala, jak mám kostice doslova obtisknuté do těla. 

Přes den, když jsem měla podprsenku na sobě a třeba jsem si sedla, tak jsem s těhotenským bříškem o to více mnímala, jak mi ty dráty tlačí do hrudníku, netěšila jsem se na nic jiného než na to, až přijdu domu a ten mučící nástroj ze sebe shodím. 

Uplynulo již sto let, co nás Coco Chanel osvobodila z korzetů, ale my si na ně nechali malou vzpomníku v podobě podrpsenky s kosticemi a ty teď nosíme a trpíme, ale jakmile  jednou dostaneme možnost užít si volnost, nechceme zpátky do toho mučícího nástoje, chceme si užívat svobodu pohybu, volnost dýchání a jako bonus i lepší zdraví, protože krom toho, že pocitově jsou kostice nepohodlné, tak škodí zdraví. možná jsi zaslechla  něco o tom, že z toho může být i ta rakovina, ale to ona může být ze všeho, že… :) Jenže ono tomu opravdu tak je. 

Pokud máš špatně zvolenou podprsenku, kostice ti tlačí na mléčné žlázy a to je logicky špatně. Dvojnásob toto vadí kojicím maminkám. Znám případy, kdy nošení kostic během kojení způsobovalo opakované záněty prsu. Možná tě napdane, že pokud si zvolíš správnou velikost podprsenky, tak problém s kosticemi a jejich tlakem na mléčné žlázy je vyřešen, ale je to opravu východisko pro zdravé nošení podprsenky? Místo kde nám kostice opravdu nejvíce překáží je v oblasti lymfatických žláz. 

Kostice brání čištění lymfy!

Výsledek je takový, že po celou dobu, co máš kostice na sobě, nemá lymfa šanci prso čistit a veškeré volné radikály ti po tu dobu zůstávají v prsu namísto, aby se odbourali. 

Ale spodní prádlo, to nejsou jen podprsenky

Trpěla jsem na časté vaginální mykózy, neustále mě trálily výtoky a vůbec mi nebylo komfortně, vnímala jsem to škrcení veškerých gumiček, zařezávání švů na místech kde by být prostě neměly. Volila jsem mezi zdravými kalhotkami a těmi hezkými, prostě buď a nebo. 

A právě to období těhotenství jsem si řekla, že to jde i jinak, že zde v Čechách chybí prádlo, které by spojovalo sexy vzhled a pohodlí a ten komfort bych dokonce dvakrát podtrhla. 

Rozhodla jsem se proto začít vytvářet prádlo pohodlných střihů a ladila je v prvotní fázi na sobě, testovala a upravovala tak, aby bylo co nejvíce pohodlné. 

A snad to bylo i řízení osudu, ale krom velmi pohodlných a padnoucích střihů bez škrtících kostic jsem objevila nebarvenou Bio bavlnu. 

Oblečení a jeho původ, to byla taková pomyslná třetí meta na mé cestě ke zdravějšímu stylu, která se spustila v prvním momentě umrtí mé babičky, osoby jež mi byla na celém světě nejbližší, která mě bezpodmínenč milovala a já ji. 

S babičkou jsem měla velmi uzký, krásný a laskyplný vztah, zemřela má spřízněná duše, záchytný bod v mém životě, protože ani s vlastní maminkou jsem neměla tak úžasný vztah jako právě s ní. 

Babička umřela díky rakovině, schválně nepíši na rakovinu, protože tím co skutečně ukončilo její život byla poslední dávka chemoterapie. Byla jsem z toho tak zničená, že když jsem se trochu zmátořila, začala jsem se ptát, proč tolik lidí kolem mě končí život právě touto strašnou nemocí. Může se tomu nějak předejít, co děláme špatně, proč tohoto onemocnění stále přibývá? 

A pak to přišlo… Začala jsem u potravin. Najednou jsem žačala číst etikety věcí které si dávám do košíku, ze kterých doma připravuji jídla. Schválně nepíši vařím ;) Samozřejmě něčemu rozumíte, ale něco je jen změť číslic a písmen, takže jsem nebyla líná a začala si na internetu hledat, co ty zkratky znamenají, co je které to éčko zač. Byla jsem až zděšená u některých věcí, co že si to dávám do těla a kolik z nich je prokazatelně rakovinotvorných. 

Přišlo mi šílené si každé složení překládat ve slovníku emulgátorů, abych zjistila  jak moc mi která potravina může uškodit, ale časem jsem si osvojila ta čísla a co znamenají, co v těle dělají a zda nám škodí nebo jak moc. 

Když jsem maximálně porozumněla škodlivinám v potravinách, tak jsem vzápětí zjistila, že nebezpečná  chemie v našich životech nekončí tím co jíme, spousta se jí objevuje v kosmetice a my jejím používáním dostáváme tyto látky opět do těla, kde nám mohou ublížit. 

A jako by toho nebylo málo, jako třetí meta na této toxické trati se mi odkryl textilní průmysl. Látky barvené toxickými barvami, často i karcinogeními. Svěděctví dělníků o tom jak mají zdravotní potíže, protože přichází s těmito látkami do styku, že jim vypadávají vlasy a ochlupení. Nemluvě o často otrockých podmínkách, v kterých musejí pracovat. 16ti hodinové směny, plat tak nízký, že rodiny opravdu stěží přežívají a živoří. Dokonce ani není vyjímkou bytí zaměstnanců v továrnách. 

Tohle vše, co Vám píši se děje především v Asii, Číně, Kambodži, Bangladéši, Srílance a dlaších. Zde lidi otřočí, abychom si my Evropané mohly koupit řičko za 3 Eura, páté tričko v sézoně, tričko, které ani moc dlouho nevydrží, protože není kvalitně zpracované. 

Všechny tyhle informace se mi odkrývaly postupně a zapadaly do sebe jako puzzle. Uvědomila jsem si jak je pro mě důležité, spodní prádlo pohodlných a padnoucích střihů, vyrábět lokálně z materiálů té nejvyšší kvality. Jako první jsem objevila Bio bavlnu ve své nejryzejší podobě a to nebarvenou. 

Při pěstování Bio bavlny nejsou použity žádné pesticidy ani jiné chemicky hubící prostředky, navíc je ručně sbírána a během následného zpracování není jakkoliv jinak upravována. Tento materiál se výborně hodí pro alergiky, lidi s atopickým ekzémem či trpící na jakékoliv vyrážky. 

Dalším materiálem který jsem objevila je bambus. Řekla bych, že je to materiál nové doby. Z ekologického hlediska je dlouhodobě udržitelný, na pěstování nenáročný a krom toho všeho je antibakteriální a má výbornou vlastnost, že odvádí tekutiny od těla a zanechává pokožku suchou. Pro spodní prádlo, ať už kalhotky či podprsenky nebo košilky naprosto skvělá vlastnost. A aby toho nabylo málo je termoregulační, tedy v zimě zahřeje a v létě ochladí. 

Třetí materiálem, krerý využívám jsou krajky, vyráběné v Evropě a dodržující nejpřísnější evropská nařízení ohledně bezpečnosti tkanin a barev. Krajky bohužel zatím nejdou vyrobit v elastické variantě z Bio bavlny či bambusu, takže jsou dostupné z polyamidu a elastanu, ale jsou to materiály vysoké kvality, pečlivě otestované, takže Vám vydrží při správné péči řadu let a jejich nošení je bezpěčné. Prádlo, které vyrábím z krajek má v rubu vždy použitou buď Bio bavlnu nebo bambus. 

 

Jak se správně změřit aneb jak na fitting na dálku 

"Jen prádlo na míru padne tak dokonale" :)

Pro všechny, kdo nakupují prádlo na dálku, mám několik tipů, jak se správně změřit. 

Změřte si, prosím, obvod přes prsa a pod prsy. Ideální je měřit se v podprsence, nejlépe bez vycpávek. Zvláště pokud jsou prsa velká nebo delších tvarů, můžete u měření nahého těla získat zcela odlišné a zkreslující hodnoty.

Pokud máte podprsenku nepadnoucí či vytahanou a nedrží Vám prsa v místech, kde si je přejete mít, poproste někoho o asistenci, ať Vám ramínka přidrží a poté změřte obvod přes prsa (v oblasti bradavek) a pod prsy.  

Nápomocná mi může být i informace jakou nosíte stávající velikost a značku. Každá značka má ale číslování jiné a také není jisté, zda nosíte skutečně správnou velikost. Tato informace je pro mě jen orientační. 

Dále potřebuji foto zepředu a z boku. Prosím ať Vás někdo vyfotí nebo se vyfoťte sama v zrcadle. Nefoťte se z ruky tak, že nasměrujete telefon přímo proti sobě. To je totiž zkreslující díky ohniskové vzdálenosti. Kromě tvaru prsou posuzuji i jejich poměr vůči tělu, takže ideální je pokud se vyfotit až k bokům, tz. musí být vidět pupík a kousek pod ním. Dalé potřebuji na fotce vidět ramena. Obličej na fotografii nepotřebuji ;)

Jak jsem již napsala, potřebuji vědět jaký máte tvar prsou kvůli doporučení na střih a případným úpravám. Pokud se nechcete fotit přímo nahé, vyfoťte se mi prosím v uplém tričku, ještě lépe tílku s velkám dekoltem nebo nějaké sportovní podprsence.

 

Pro vytvoření střihu kalhotek potřebuji znát obvod vašich boků, ten se měří ve výšce rozkroku, dále obvod sníženého pasu, ten bývá tam, kde máte obvykle horní lem kalhotek nebo pas bokových kalhot.

To jsou základní informace, pokud potřebuji další míry či by mi pomohly další fotky, ozvu se Vám s případným doplněním.  

Jde mi hlavně o to, mít spokojené zákaznice, které se rády budou vracet pro další kousky do svého šatníku. Proto i při šití na míru máte možnost do 14 dnů od obdržení prádlo vrátit nebo vyměnit či si nechat upravit pro Vaši maximální spokojenost!  

V případě jakýkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat! Jsem tu pro Vás, abychom společně nalezli design, tvar a střih vhodný pro vás i vaše sebevědomí. 

Bára Severin

Obchodní podmínky

Obchodní a reklamační podmínky

prodejce „PAGE Underwear“

Jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem uvedeným v sekci „Košík“

I.
Vymezení pojmů

  1. Obchodem“ se pro účely těchto obchodních a reklamačních podmínek rozumí internetový obchod na internetové adrese www.fler.cz/page-underwear,

  2. Prodejcem“ se rozumí provozovatel obchodu, jménem, příjmením, názvem spol., IČ a sídlem společnosti uvedeným v sekci „Košík“ před odesláním objednávky.

  3. Zbožím“ se rozumí věci a produkty nabízené Prodejcem k prodeji v Obchodu.

  4. Zákazníkem“ se rozumí uživatel Obchodu, jenž má zájem o koupi konkrétního Zboží.

  5. Spotřebitelem“, se rozumí každý člověk, který s Prodejcem uzavírá obchod prostřednictvím Obchodu mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. Na takového Spotřebitele se vztahují ujednání, u nichž je tak výslovně uvedeno.

  6. Objednávkou“ se rozumí vyplněný objednávkový formulář určený pro konkrétní Zboží v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu.

  7. Zkratkou „OZ“ se rozumí zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

II.
Nákup Zboží

  1. Zákazník je oprávněn objednat prostřednictvím Obchodu a jeho elektronického objednávkového systému konkrétní Zboží, o jehož koupi má zájem. Vyplněním registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami určenými pro nákup zboží v Obchodu a také se zpracováním jeho osobních údajů uvedených v Objednávce (viz. čl. XII - Ochrana osobních údajů).

  2. Samotné uveřejnění a nabízení Zboží Prodejcem v Obchodu není ještě návrhem na uzavření kupní smlouvy ohledně daného Zboží ze strany Prodejce, ale pouze informačním zveřejněním dodavatelských možností Prodejce. Pro prezentaci Zboží prostřednictvím Obchodu a též pro prezentaci možnosti jeho objednání a koupě se tedy nepoužije §1732 odst. 2 OZ, přičemž taková prezentace Zboží v Obchodu tak není právně účinným návrhem Prodejce na uzavření smlouvy k takovému Zboží.

  3. Za návrh na uzavření kupní smlouvy ze strany Zákazníka prostřednictvím Obchodu ohledně konkrétního Zboží je považováno vždy teprve doručení Objednávky Zákazníka na koupi daného Zboží Prodejci.

  4. Odesláním Objednávky projevuje vždy Zákazník zároveň souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami a závazně si objednává Zboží uvedené v Objednávce.

  5. Prodejce potvrdí Zákazníkovi doručení Objednávky bez zbytečného odkladu.

  6. Potvrzení o doručení Objednávky Prodejcem se považuje za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy Prodejcem se Zákazníkem ohledně konkrétního zboží uvedeného v Objednávce a teprve okamžikem takového potvrzení Objednávky tedy dochází mezi Zákazníkem a Prodejcem k uzavření kupní smlouvy ke konkrétnímu objednanému Zboží.

  7. Obsah kterékoli kupní smlouvy dle odst. 6 je pak vždy dán obsahem přijatého návrhu (objednávky) Zákazníka, tedy jak předmět koupě, tak i jeho cena, způsob dodání a další podmínky sjednané v rámci takto přijatého návrhu, přičemž ostatní smluvní náležitosti takové kupní smlouvy jsou definovány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  8. Pokud si Zákazník v rámci objednávky vybral dodání zboží jeho odesláním na adresu určenou Zákazníkem, odešle Prodejce toto Zboží na takovou adresu poté, co bude dané Zboží připraveno u Prodejce k expedici.

III.
Realizace Objednávky

  1. K provedení řádné Objednávky je Zákazník povinen vyplnit veškeré povinné údaje v objednávkovém elektronickém systému Obchodu.

  2. Doručená Objednávka Zákazníka se považuje za nepřijatou a odmítnutou ze strany Prodejce zejména tehdy, jestliže Prodejce vyrozumí Zákazníka, že (i) Objednávku nepřijímá či odmítá, (ii) objednané Zboží není možno dodat, anebo v případě, že Prodejce nepotvrdí Zákazníkovi přijetí Objednávky dle čl. II bodu 6 nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání Zákazníkem.

  3. Pokud je objednané Zboží možno dodat, avšak v mezidobí došlo ke změně podmínek dodávky daného Zboží (Zboží je možno dodat v jiné ceně, kvalitě, či provedení), je Prodejce oprávněn vyrozumět o této skutečnosti Zákazníka s žádostí o vyjádření, zda má zákazník zájem o Zboží za takto změněných podmínek, a zároveň s poskytnutím lhůty pro takové vyjádření.

  4. Jestliže se Zákazník vyjádří Prodejci dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se takové vyrozumění za novou Objednávku a dále se postupuje jako u nové Objednávky.

  5. Jestliže se Zákazník nevyjádří dle odst. 3 ve lhůtě určené Prodejcem, že má zájem o Zboží i za změněných podmínek, považuje se marné uplynutí takové lhůty za zrušení Objednávky Zákazníkem.

  6. Objednávka učiněná Zákazníkem je pro Zákazníka závazná.

IV.
Informace Zákazníka

  1. S ohledem na povinnost Prodejce dle OZ poskytuje Prodejce těmito obchodními a reklamačními podmínkami Zákazníkovi informace, jež jsou nezbytné k uzavření smlouvy a náležité informovanosti Zákazníka o realizaci konkrétního obchodu.

  2. Identifikační údaje Prodejce jsou uvedeny v čl. I odst. 2 těchto obchodních a reklamačních podmínek.

  3. Název, hlavní charakteristika Zboží a jeho cena je vždy uvedena ve specifikaci Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž tím, že Zákazník ohledně takového Zboží učiní Objednávku, dává najevo, že se již v předstihu s popisem daného Zboží i jeho cenou seznámil.

  4. Cena Zboží v rámci Obchodu je vždy uvedena bez daní a bez dalších poplatků, není-li uvedeno jinak.

  5. Zákazník je povinen uhradit kupní cenu s daní příslušnou k danému Zboží či smlouvě.

  6. V rámci Objednávky a před jejím odesláním bude vždy zároveň Zákazníkovi zobrazena a uvedena i cena po připočtení příslušných daní (DPH) a po připočtení dalších poplatků a nákladů (např. poplatek za ekologickou likvidaci dle zák. č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, a náklady za dodání a dopravu).

  7. Prodejce neúčtuje Zákazníkům žádné náklady vznikající použitím komunikačních prostředků na dálku, a takové náklady na své straně tedy nese Zákazník sám.

  8. Vyplněním a odesláním Objednávky v rámci objednávkového elektronického systému Obchodu Zákazník na dobu neurčitou souhlasí, že mohou být Prodejcem Zákazníkovi na adresu jeho uvedeného bydliště či sídla zasílána reklamní sdělení Prodejce a dále, že mu na jeho vyplněnou emailovou adresu mohou být zasílána obchodní sdělení Prodejce. Tento souhlas je Zákazník oprávněn kdykoli odvolat.

  9. Nabídka Zboží Obchodu je platná vždy po dobu určenou u každého konkrétního Zboží v rámci specifikace Zboží v příslušné sekci Obchodu, přičemž pokud doba platnosti nabídky není uvedena, má se za to, že nabídka zboží platí do odvolání či do vyčerpání zásob.

  10. Každá uzavřená kupní smlouva v rámci obchodu je dále Prodejcem archivována v rámci jeho obchodní a účetní evidence a na vyžádání Zákazníka může být tomuto následně zpřístupněna po uhrazení manipulačních nákladů na takové zpřístupnění.

  11. Kroky vedoucí k uzavření kupní smlouvy v rámci Obchodu jsou obecně popsány těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  12. Kupní smlouva může být uzavřena v českém nebo i slovenském jazyce.

  13. V rámci objednávání kteréhokoli Zboží je Zákazník oprávněn do konečného odeslání Objednávky měnit obsah Objednávky či opravovat chyby učiněné v Objednávce.

V.
Dodání Zboží

  1. Způsob dodání Zboží zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma dodání.

  2. Nevyzvedne-li si Zákazník Zboží zasílané dobírkou ve lhůtě jejího uložení na poště při dodání prostřednictvím České pošty, a.s. nebo nepřevezme-li Zákazník doručované Zboží od zasilatele v případě dodání Zboží prostřednictvím jiného dopravce, a Zboží bude vráceno Prodejci, uskladní Prodejce Zboží ve svém skladu do doby, než si jej Zákazník vyzvedne nebo než Prodejce dle odst. 4 využije své právo odstoupit od smlouvy.

  3. Zákazník je povinen za uskladnění dle odst. 2 uhradit Prodejci skladné ve výši 100,-Kč za každý i započatý týden takového uskladnění.

  4. Jestliže Zboží bude vráceno Prodejci dle odst. 2, je Prodejce zároveň oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, kdy takovým odstoupením není dotčen nárok Prodejce na vynaložené náklady s odesláním Zboží ani nárok na dosud vzniklé skladné dle bodu 3.

VI.
Platební podmínky

  1. Platební podmínky zvolí zákazník vždy v rámci vyplnění Objednávky, kde je specifikována i cena a forma platby.

VII.
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží

(ustanovení tohoto článku se vztahují pouze na Spotřebitele)

  1. Spotřebitel má právo od smlouvy uzavřené prostřednictvím Obchodu odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů ode dne, kdy Spotřebitel nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme Zboží.

  2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí Spotřebitel o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat Prodejce na jeho adresu uvedenou v čl. I odst. 2 formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Spotřebitel může použít níže v čl. XIV uvedený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinností.

  3. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  4. Zboží, které Spotřebitel obdržel a ohledně něhož odstoupil od smlouvy dle odst. 1 bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, je Spotřebitel povinen zaslat zpět na adresu prodejce před uplynutím 14 dnů.

  5. Pokud Spotřebitel odstoupí od této smlouvy, vrátí Prodejce Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení vráceného Zboží nebo poté, co Spotřebitel prokáže, že Zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve, všechny platby, které Prodejce od Spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený Prodejcem). Pro vrácení plateb použije Prodejce stejný platební prostředek, který Spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce, pokud Spotřebitel výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím Spotřebiteli nevzniknou další náklady.

  6. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 odpovídá pouze za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání s tímto Zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi Zboží, včetně jeho funkčnosti.

  7. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě odstoupení od smlouvy dle odst. 1 ponese přímé náklady spojené s vrácením Zboží.

  8. Spotřebitel nemá právo odstoupit dle tohoto článku od kupní smlouvy na Zboží, které již bylo Spotřebiteli dodáno, avšak bylo dříve Prodejcem před jeho dodáním na základě požadavku či Objednávky Spotřebitele jakkoli upraveno podle přání Spotřebitele nebo pro Spotřebitele (především na jeho míru).

  9. Ustanovení čl. VII se nevztahují na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

VIII.
Reklamace Zboží

  1. Spotřebitel je oprávněn reklamovat vady, jež se na Zboží vyskytly v době 24 měsíců po převzetí Zboží. Ustanovení předchozí věty neplatí a nevztahuje se na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vad se nevztahují především na vady, které:

    1. byly reklamovány po uplynutí doby dle odst. 1,

    2. mají původ v užívání Zboží v rozporu s pokyny pro jeho užívání nebo v rozporu s jeho účelem nebo obvyklým a předpokládaným způsobem užití,

    3. jsou zapříčiněny nedovolenými nebo neodbornými zásahy do Zboží,

    4. byly způsobeny vyšší mocí nebo jinou vnější okolnosti nemající původ v povaze Zboží.

  3. Při uplatnění práv z vad je Zákazník povinen přeložit reklamované Zboží a kopii dokladu o koupi (faktury).

  4. V případě koupě Zboží osobním odběrem u Prodejce obdrží Zákazník fakturu současně se zakoupeným Zbožím.

  5. Lhůty k uplatnění práva z vad začínají běžet od převzetí Zboží Zákazníkem.

  6. V případě doručení zboží dobírkou je Zákazník povinen při převzetí si vždy zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u doručující služby i Prodejce. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena pouze v souladu s pokyny Prodejce.

  7. Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je Zákazník povinen oznámit Prodejci vznik škody bez zbytečného odkladu, poté co ji zjistil, nejpozději však do 2 pracovních dnu ode dne doručení zásilky.

IX.
Nároky z vad

  1. Spotřebitel má práva z vadného plnění dle §2165 a násl. OZ, přičemž Prodejce též odpovídá za jakost Zboží při převzetí dle §2161 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

  2. Práva z vadného plnění je Zákazník oprávněn uplatnit především dle §2169 OZ. Předchozí věta se však nevztahuje na Zákazníka, který není Spotřebitelem, přičemž takový Zákazník je oprávněn Zboží reklamovat dle příslušných právních předpisů.

X.
Posouzení reklamace

  1. Reklamované Zboží spolu s kopií nákupního dokladu (faktury) zašle Zákazník zpět na adresu Prodejce.

  2. V reklamaci je Zákazník povinen uvést i podrobný popis reklamované vady Zboží.

  3. K reklamaci nesplňující podmínky dle bodu 1 a 2 nebude Prodejcem přihlíženo.

  4. Dopravu reklamovaného Zboží hradí Zákazník.

  5. Reklamované Zboží nelze Prodejci zaslat na dobírku, k takové reklamaci nebude Prodejcem přihlíženo.

  6. Po obdržení reklamovaného Zboží spolu s kopií faktury posoudí Prodejce reklamované Zboží s ohledem na vady namítané Zákazníkem.

XI.
Vrácení Zboží

(článek XI. se nevztahuje na vrácení Zboží dle čl. VII)

  1. V případech, na které se nevztahují ustanovení dle čl. VII, je Zákazník je povinen vrátit Prodejci Zboží tehdy, jestliže dojde k zániku kupní smlouvy mezi Prodejcem a Zákazníkem ke konkrétnímu Zboží, zejména pak v případě účinného odstoupení některého účastníka od kupní smlouvy.

  2. Jestliže tak z jakéhokoli jiného důvodu než dle čl. VII vznikne Zákazníkovi povinnost k vrácení Zboží Prodejci, je Zákazník povinen vrátit Prodejci Zboží nejpozději do 20 dnů od vzniku takové povinnosti.

  3. V případě, že Zákazník převzal od Prodejce Zboží osobní odběrem, je Zákazník povinen Zboží vrátit a předat Prodejci ve lhůtě dle odst. 2 v prodejním místě Prodejce, kde si dříve Zboží převzal.

  4. V případě, že zákazník převzal od Prodejce Zboží dobírkou, je Zákazník povinen Zboží vrátit Prodejci tak, že Zboží zašle ve lhůtě dle odst. 2 na adresu Prodejce, ze které mu bylo Zboží odesláno, nebo jej v dané lhůtě na uvedené adrese předá Prodejci.

  5. Zákazník je povinen předat Prodejci Zboží nepoškozené, čisté a se všemi součástmi a příslušenstvím, jenž byly součástí koupě.

  6. V případě porušení povinnosti dle odst. 5 je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi:

    1. částku odpovídající snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání Zákazníka se Zbožím,

    2. přímé náklady na opravu Zboží ve skutečné výši takových nákladů,

    3. přímé náklady na čištění Zboží,

    4. cenu chybějících součástí nebo příslušenství.

  7. Zákazník je povinen uhradit vyúčtované částky dle odst. 6 do 5 dnů od oznámení takového vyúčtování Zákazníkovi.

  8. Ocitne-li se Zákazník v prodlení s vrácením Zboží, je Prodejce oprávněn vyúčtovat Zákazníkovi smluvní pokutu ve výši 0,1% z kupní ceny Zboží (včetně DPH), o jehož vrácení se jedná, která byla fakturována Zákazníkovi při koupi Zboží, a to za každý i započatý den takového prodlení. Nárok Prodávajícího na náhradu škody v plné výši není uhrazením smluvní pokuty nikterak dotčen. Zákazník je povinen uhradit vyúčtovanou smluvní pokutu do 5 dnů od oznámení jejího vyúčtování.

  9. Prodejce vrátí Zákazníkovi kupní cenu Zboží uhrazenou dříve Zákazníkem (po případném započtení částek náhrady škody a částek dle odst. 6) teprve poté, co Prodejci bude ze strany Zákazníka vráceno Zboží, ohledně něhož Zákazník takto odstoupil od smlouvy.

  10. Ustanovení tohoto článku XI. se nevztahuje na případy, kdy dojde k zániku smlouvy odstoupením Spotřebitele dle čl. VII.

XII.
Ochrana osobních údajů

  1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.

  2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku, přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.

  3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

  4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly, umístěnými na adrese https://www.fler.cz/uzivatel/gdpr, s nimiž se zákazník řádně seznámil před odsouhlasením těchto Obchodních a reklamačních podmínek.

XIII.
Závěrečná ustanovení

  1. Vyplnění registračního formuláře Obchodu, registrací v Obchodu, vyplněním kteréhokoli objednávkového formuláře v rámci Obchodu a odesláním kterékoli Objednávky v rámci Obchodu nebo při navázání jiné obdobné elektronické komunikace na dálku s Prodejcem prostřednictvím Obchodu, se vždy zároveň považuje za potvrzení souhlasu s těmito obchodními a reklamačními podmínkami.

  2. Uzavřená kupní smlouva stejně jako veškeré vztahy vzniklé mezi Zákazníkem a Prodejcem při objednávání či prodeji Zboží prostřednictvím Obchodu se řídí českým právem s vyloučením kolizních norem českého práva.

  3. Je-li v těchto obchodních a reklamačních podmínkách užíváno označení Zákazník a není výslovně uvedeno, že se konkrétní ustanovení týká pouze Spotřebitele, vztahuje se vždy takové ustanovení v plném rozsahu i na Zákazníka, který není Spotřebitelem.

  4. Dojde-li v souvislosti s koupí Zboží prostřednictvím Obchodu ke sporu mezi prodejcem a spotřebitelem, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení dle zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle uvedeného zákona je spotřebitel oprávněn podat k České obchodní inspekci (internetová stránka: www.coi.cz).

  5. Zákazník potvrzuje a prohlašuje, že souhlas s těmito obchodními a reklamačními podmínkami učiněný zejména způsobem dle odst. 1, se mezi účastníky považuje za souhlas písemný (resp. postavený naroveň souhlasu písemnému) a veškerá ujednání obchodních a reklamačních podmínek za sjednaná písemně (resp. postavená naroveň sjednání písemnému). Tam kde tedy zákon výslovně vyžaduje pro taková ujednání písemnou formu, má se mezi účastníky za to, že tato byla řádně dodržena a provedena již odsouhlasením obchodních a reklamačních podmínek touto elektronickou formou.

  6. Zákazník dále výslovně prohlašuje a potvrzuje, že v dostatečném předstihu před učiněním Objednávky Zboží a též před uzavřením smlouvy ke Zboží byly Zákazníkovi ze strany Prodejce poskytnuty všechny informace, které jsou obsahem těchto obchodních a reklamačních podmínek, s těmito se předem plně seznámil, a že smlouva ke Zboží bude z jeho strany uzavírána poté, co byl již před jejím uzavřením v dostatečném předstihu seznámen s veškerými ujednáními, informacemi, prohlášeními a upozorněními uvedenými v těchto obchodních a reklamačních podmínkách, a tyto považuje za jasné a srozumitelné.

  7. Zákazník prohlašuje, že je plně seznámen s podmínkami těchto obchodních a reklamačních podmínek a proti jejich znění a obsahu nemá jakýchkoli výhrad.

XIV.

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(pouze pro účely odstoupení Spotřebitelem dle čl. VII)

Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

- Adresát: .............................................

 - Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží ......................................

 - Datum obdržení .....................................

 - Jméno a příjmení Spotřebitele .............................

 - Adresa Spotřebitele .......................

 - Podpis Spotřebitele .......................................

 - Datum ..................................

Komentáře
Vložení komentáře: Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Fotogalerie
 
Novinky
793924
12.3.2019 Právě jsme pro změnili bankovní účet pro příjem plateb v Korunách a Eurech na oblíbenou Fio bank.
Zboží
Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Provozovatel jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely. Více informací. Souhlasím