Domů Profil prodejce Pletemedetem
  • aktivní prodejce od r. 2012
    Reaguje na objednávky obvykle do 11 hodin.
  • Uherské Hradiště, ČR
  • 3 prodaných kusů
  • 100% kladných hodnocení
Hodnocení: (1) 100%
Nadšenci: 4
Aktivita: aktivní
Prodáno: 3
Registrace: 17.5.2012
Město: Uherské Hradiště
Stát: ČR

Pletemedetem

/ Prodávající
Novinky
Žádné aktuální informace.

 

Vážení zákazníci.       Vítám vás v mém obchůdku s nabídkou ručně pletených oděvů pro děti. Jedná se především o oblečky pro věkovou kategorii do tří let. Výrobky jsou zhotoveny výhradně z materiálů určených pro děti, tedy z měkkých, jemných přízí, nedráždících dětskou pokožku. Jako pletařka s mnohaletou praxí, jsem na základě vašich požadavků schopna zhotovit také výrobky dle vlastního návrhu. Zboží nabízím většinou v základní barevné verzi, kterou lze nahradit jinou barevnou variantou. Pokud tedy pro své dítě hledáte oblečení z kvalitního a kvalitně zpracovaného materiálu, s konkrétní představou, o jeho vzhledu a navíc za příznivou cenu, věřím, že můj obchůdek je právě to, co hledáte. S přáním příjemného nákupu, Irena Valentíková.
  Obchodní podmínky

 

1. Údaje o dodavateli

 

Irena Valentíková


2. Jak objednat?

Zboží zákazník vybere ze seznamu a vloží jej do košíku. Po výběru zboží řádně vyplní objednávkový formulář. Vybere možnosti dopravy, možnosti platby a objednávku odešle. Odeslaná objednávka je závazná.

Cena zboží je uvedena u každé položky včetně DPH. Ceny za dopravu určuje dopravní ceník u výrobku, nebo u celkové objednávky. Před odesláním voleb platby a přepravy, bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků (poštovné a balné) a zákazník bude vyzván k jejich potvrzení.

Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky, či objednávky a dodavatel nezaručuje vždy dostupnost. Dostupnost je na stránkách kontrolována minimálně jednou denně.

3. Zaslání zboží zákazníkovi

Po potvrzení objednávky bude zboží v nejbližší možné době připraveno k expedici. Zboží bude zasláno patřičným způsobem (výběr zvolí zákazník) za poplatek stanovený v objednávce v nejbližší možné době, nebo na základě přání zákazníka.

Dodací lhůta objednávky

V obvyklých případech pokud je zboží skladem, objednáno a potvrzeno, bude expedováno v den objednání nebo den následující. Pokud jsou okolnosti jiné, pak objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době poštou nebo jiným přepravcem, obvykle do 20-ti pracovních dnů od objednání, případně připsání požadované částky na účet dodavatele. V ostatních případech bude dodavatel o dodací lhůtě zákazníka informovat předem.

Po odeslání zásilky je zákazníkovi zasláno potvrzení o odeslání spolu s odkazem pro sledování zásilky.

Zboží se považuje za dodané doručením přepravní službou na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

Způsob dopravy

Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy a platby. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám, nebo bude dle charakteru a ceny zboží určeno dodavatelem.

Způsob uhrazení ceny za zboží

Zákazník má několik možností plateb.

  • dobírka
  • bankovní převod

Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad, sloužící zároveň jako záruční list, popřípadě návod k použití výrobku.

Převzetí zboží

Zákazník je povinen okamžitě při převzetí zboží zkontrolovat jeho obsah i stav. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.

Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.

Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem

Další komunikace mezi dodavatelem a zákazníkem je uskutečňována prostřednictvím e-mailu, nebo telefonicky. Tyto položky jsou v objednávce, či registraci vždy povinné.

4. Záruční podmínky a případná reklamace zboží - uplatnění práv z odpovědnosti za vady Záruční doba a záruční list

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem a délka jejího trvání je zpravidla 24 měsíců (není-li uvedeno jinak). Jako záruční list slouží daňový doklad, který je přiložen u dodaného zboží.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Zákazník má právo zboží zaslat dodavateli, kde dojde k odbornému ohodnocení poškození zboží.

Reklamace

V případě, že se na zboží vyskytla v průběhu záruční doby vada, která nebyla způsobena zákazníkovým nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době zákazník právo na řádnou reklamaci zboží.

Postup reklamace

Dalším postupem je zaslání zboží do sídla dodavatele. Od doby převzetí se počítá zákonná lhůta 30-ti dnů do doby odeslání opraveného nebo v případě neopravitelné závady, nového zboží zpět zákazníkovi.
Pokud zákazník nezašle zboží v originálním obalu, vystavuje se riziku, že bude při přepravě přepravní službou poškozeno. V tomto případě spadají veškeré škody na zákazníka.

Vyřízení reklamace

Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně, v závislosti na výsledku takovéhoto posouzení, bude zákazníkovi zasláno buď nové zboží, vrácena hotovost, nebo reklamace neuznána a vráceno zboží původní.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

5. Odstoupení od smlouvy Právo zákazníka na odstoupení

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, bez udání důvodu.

Právo dodavatele na odstoupení

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění, včetně nákladů na poštovné a balné zaplacené předem nebo při převzetí, pokud již zboží bylo odesláno a důvodem pro odstoupení od smlouvy není oprávněná reklamace zboží.

Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, elektronicky.

Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol faktury a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky, ze kterých není patrné, proč byly zaslány, budou vráceny odesilateli.

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zasláno zpět dodavateli v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).

V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.).

V případě odstoupení od smlouvy má zákazník při splnění všech daných podmínek, právo na vrácení všech vynaložených nákladů, včetně nákladů na poštovné a balné!

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s informacemi o výrobku, které byly poskytnuty zákazníkovi před odesláním zboží na jeho adresu ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.

6. Nepřevzetí objednaného zboží

V případě, že si kupující zvolil jako způsob doručení dobírku a zásilku z libovolných důvodů nepřevezme, je povinen uhradit prodávajícímu vzniklou škodu ve formě stornopoplatku, ve výši 500 Kč. Tento poplatek zahrnuje vzniklé náklady za poštovné, balné a blokování zboží, případně tvorbu nepotřebných skladových zásob, nákup zboží na objednávku přímo pro zákazníka atd.. Za tímto účelem je vystavena zákazníkovi faktura či zaslány platební informace potřebné k úhradě sankce se splatností 14 dní.

V případě, že kupující požádá o opakované doručení, bude mu zásilka znovu zaslána a cena za původní dobírku bude zatížena dalším poštovným a balným, ve výši 100 Kč, přičemž je v takovém případě požadována platba předem. Zákazníkovi je tedy vystavena zálohová faktura zahrnující cenu zboží, poštovného a balného na dobírku a poštovného a balného při volbě platby předem, se splatností 7 dní. Stornopoplatek ve výši 500 Kč v takovém případě zákazník samozřejmě neplatí. Na vyjádření a požádání o znovuzaslání zboží má zákazník 3 dny od doručení informacích o platbě, vztahující se k stornopoplatku.

Zákazník je o odeslání zboží informován prostřednictvím elektronické pošty, spolu s odkazem pro sledování zásilky na kontaktní e-mail, který sám uvádí v objednávce a např. na výmluvy o neobdržení oznámení tedy není brán zřetel.

Odesláním objednávky zákazník souhlasí s obchodními podmínkami a tím i se zaplacením škody, vzniklé v případě nepřevzetí zásilky v úložní době. V případě, že zákazník není ochoten dohodnout se s dodavatelem, na opětovném zaslání či zaplacení storno poplatku nebo na výzvy vůbec nereaguje, bude celá pohledávka předána právní společnosti k vymáhání pohledávky včetně poplatků s tím spojených. Takovýto zákazník bude také vložen do Centrálního registru dlužníků ČR.

7. Ochrana osobních údajů spotřebitele

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro komunikaci se zákazníkem a pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Na tyto kontakty je možno zasílat v budoucnu nabídky a jiné záležitosti spojené s činnosti zde uvedené firmy. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.

8. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavřené mezi dodavatelem a zákazníkem.

 

Způsob dopravy
Zboží odesílám prostřednictvím České pošty, jako balík do ruky nebo doporučený balíček, převážně v protinárazových obálkách.
Komentáře
Pro přístup k této funkci se prosím přihlaste nebo se nejprve zaregistrujte.
Blog
Žádný záznam v blogu.
Fler Boxy
Žádný veřejný FlerBox.
Fler kluby
Uživatel nevlastní žádný Fler klub.
Top nominace
Uživatel nevytvořil žádnou Top nominaci.
Fotogalerie
Žádná fotografie ve Fler fotogalerii.
Zboží

Další zboží od Pletemedetem

Oblíbení uživatelé
Oznámit porušení pravidel tímto uživatelem.
Menu
--