LOHAS in LOVE jsou šperky určené pro ty, jež se nebojí být originální!
Vytvářím šperky a dekorační předměty vetšinou v kombinaci s minerály. Pro krystaly mám cit a tak každý šperk, který vyrábím, již v okamžiku svého vzniku má předem daného majitele, aniž bych věděla pro koho to vlastně vyrábím. Šperk si sám přitáhne svého nositele:)
Všechny šperkové sety jsou lehoučké a velmi příjemné na nošení.
Péče o šperky
Každý šperk je originál, vyráběný ručně. Aby Vám co nejdéle vydržel, je potřeba doržovat určité zásady nošení. Používejte, skladujte a ošetřujte šperky podle těchto pokynů:
Zboží můžete vrátit bez udání důvodů do 14 dnů od doručení na Vaši adresu. Pokud se tak rozhodnete kontaktujte mne nejdříve vnitřní poštou. Zboží musí být v původním stavu, nenošené, bez úprav a poškození. Zboží musí být zasláno zpět pečlivě zabaleno tak, aby se cestou nepoškodilo. Zboží posílejte pouze doporučeně. Po navrácení nepoškozeného zboží k prodejci Vám bude převedena zpět na účet celá uhrazená částka za vrácené zboží a poštovné za doručení zboží k Vám. Poštovné, které jste zaplatili za odeslání zboží zpět k prodejci Vám prodejce nehradí.
Zboží můžete reklamovat do 24 měsíců od doručení na Vaši adresu, pokud se na něm vyskytne výrobní vada či vada materiálu. Reklamaci nelze uplatnit na vady vzniklé běžným opotřebením vlivem nošení šperku, nesprávným užíváním či skladováním šperku. Jak správně pečovat o šperky je popsáno výše. V případě reklamace mne kontaktujte nejdříve vnitřní poštou. Zboží zašlete pečlivě zabalené doporučeně zpět. Pokud bude reklamace posouzena jako oprávněná máte nárok na opravu vady případně na poskytnutí slevy z původní ceny zboží či vrácení celé kupní ceny. V případě vrácení celé kupní ceny zboží, včetně poštovného, zboží zůstává prodejci. V případě poskytnutí slevy z původní ceny bude dohodnutá částka + poštovné uhrazené zákazníkem při zaslání zboží prodejci převedena na účet zákazníka a zboží bude neprodleně zasláno zpět zákazníkovi. Pokud je možná oprava vady je tento způsob vyřízení reklamace preferován. Prodejce zašle opravené zboží zpět zákazníkovi maximálně do 30 dnů od jeho obdržení. Zákazníkovi je na účet převedena částka jím uhrazená za poštovné při zasílání zboží prodejci k opravě.
Drobné rozdíly v barevnosti zboží na fotografiích a v reálu nejsou důvodem k reklamaci. Barevné podání fotografií může být různé podle nastavení monitoru.